Utrata mocy na zakretach |
Autor |
Wiadomość |
Griszas36
nówka sztuka ;)
Dołączył: 03 Cze 2021 Posty: 4 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 03-06-2021, 22:09 Utrata mocy na zakretach
Bolid: 600. 1.1 MPI |
|
|
Witajcie,
Dopadl mnie ostatnio dziwny problem, a mianowicie jak wchodze w zakret w lewa strone czy to bedzie luk na rondzie, czy skret 90 stopni z dosc zwawa predkoscia, auto jakby sie zaduszalo i lekko tracilo moc pod pedalem gazu. Zadne kontrolki w tym momencie sie nie zapalaja. Nie ma znaczenia czy auto ma pelny bak, czy polowe czy troche wiecej niz rezerwa.
Podejrzewam mimo to, ze moze to byc syf w baku i zawalony filtr paliwa, ktory jest chyba, w pompie (rzekomo samoczyszczacy). Czy Waszym zdaniem ide dobrym tropem ?, a moze ktos mial podobna akcje i ogarnal to ?
Z gory dziekuje za wszelkie sugestie |
_________________ Pozdrawiam |
|
|
|
|
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1
Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 03-06-2021, 22:46
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
no ja takie akcje miałem tylko na rezerwie. Więc szedłbym w stronę zbiornika.
Pompkę zawsze można wyjąć i zobaczyć co tam na filtrze siedzi |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
|
Griszas36
nówka sztuka ;)
Dołączył: 03 Cze 2021 Posty: 4 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 04-06-2021, 18:52
Bolid: 600. 1.1 MPI |
|
|
Zeby dostac sie do niej to z poziomu tylnej kanapy? |
_________________ Pozdrawiam |
|
|
|
|
centoo
Nałogowiec
Dołączył: 17 Gru 2019 Posty: 141 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 05-06-2021, 11:32
Bolid: sCento |
|
|
Skoro na winklu przerywa to ci paliwo odplywa. U mnie tak jest ale wtedy swieci rezerwa bo waha przelewa sie na jedna strone . Filtr paliwa masz przy baku albo jesli go nie ma to po prostu jest siateczka na pompie w baku. Mozesz otworzyc wyjac przeczyscic. Tylko nie swiec sobie zapalniczka
Zdejmujesz siedzisko a pod spodem masz taki romb metalowy na 4 sruby. Odkrecasz potem masz pierscien na kilka malutkich kurwikow takich latwo je urwac wiec psikasz WD40. Odkrecasz, sciagasz pierscien wyjmujesz kosz i masz wszystko. Tylko plywaka se nie uszkodz |
|
|
|
|
Griszas36
nówka sztuka ;)
Dołączył: 03 Cze 2021 Posty: 4 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 05-06-2021, 21:28
Bolid: 600. 1.1 MPI |
|
|
Ok sprobuje. Tylko tak jak pisalem, nie ma znaczenia ile jest paliwa, bo na pelnym robi podobnie i o dziwo tylko w lewo, biore sie za to w niedziele, w razie czego mam tez nowa pompe z mozliwoscia oddania 😁 |
_________________ Pozdrawiam |
|
|
|
|
Griszas36
nówka sztuka ;)
Dołączył: 03 Cze 2021 Posty: 4 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 06-06-2021, 09:48
Bolid: 600. 1.1 MPI |
|
|
Dla potomnych:
W moim przypadku byl to przewod paliwowy pompy, przetary z dziura.
A ze sa one zgrzewane w dodatku cos ala plastik, nie zastanawialem sie dlugo i zmieniłem cala pompe. Koszt 235 zl. W orginalnej pompie trzeba miec duzo cierpliwosci, zeby wyjac koszt pompy, ape udalo sie jakos odwrocic i zlapac paznokciami za taka wypustke.
Zamiennik to jakas wloska ERAPART. Pompa bez problemu wchodzi w calosci oczywiscie odpowiednio ustawiajac sie z plywakiem.
Dodam, ze nowa pompa w aso 1300 zl.
Dziekuje za podpowiedzi
Kurtyna |
_________________ Pozdrawiam |
|
|
|
|
JevgieniJ
Bywalec
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Gru 2012 Posty: 72 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
centoo
Nałogowiec
Dołączył: 17 Gru 2019 Posty: 141 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-06-2021, 22:09
Bolid: sCento |
|
|
chlopie daj spokoj ja 3bar kupilem za 80zl xD |
|
|
|
|
|