wymiana- filtr paliwa |
Autor |
Wiadomość |
cedric
Nałogowiec
Pomógł: 15 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Mar 2008 Posty: 304 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 13-03-2008, 08:13 wymiana- filtr paliwa
Bolid: Punto 1.1 1999 r. SOLE |
|
|
Mam pytanie: czy dam radę wymienić sam w garażu filtr paliwa, tzn czy chodzi tu tylko o wykręcenie w wkręcenie nowego?? Czy jest to bardziej skomplikowane?? Czy trzeba na coś uważać?? Coś odpowietrzać potem?? Szukałem jakiegoś manuala ale nie znalazłem. Jak się do tego zabrać, co potrzebuję??
Z góry dziękuję, pozdro.... |
_________________ FIAT FAMILY: 126p, Uno1.0 Fire, Punto I, Seicento 900, Seicento MPI, Punto I, cdn..... |
|
|
|
|
quentin_2101
Immortal
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 26 Skąd: warmińsko-mazurskie
|
Wysłany: 13-03-2008, 08:51
Bolid: Opel Astra G |
|
|
Dasz radę pod warunkiem, że masz kanał. Odkręcasz dwie nakrętki 10 mocujące filtr "wyszarpujesz" przewody od beny i spowrotem w odwrotnej kolejności. Musisz uważać z zaciskami przewodów przeważnie trzeba użyć dużo siły żeby je zdjąć jednak wszystko z wyczuciem. Nic nie musisz odpowietrzać. |
_________________
Szybka jazda jest zbyt wolna
Ten kto sieje wiatr, burze będzie zbierał...
|
|
|
|
|
sipa
nówka sztuka ;)
Pomógł: 5 razy Wiek: 60 Dołączył: 11 Lut 2006 Posty: 11 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 13-03-2008, 11:52
Bolid: seicento |
|
|
przewody paliwowe są łączone na szybko złączki, trzeba wcisnąć jednocześnie te dwa wypustki i ciągnąć. U mnie się jedna połamała. Filtr znajduje się z prawej strony pod korkiem wlewu paliwa. |
|
|
|
|
cedric
Nałogowiec
Pomógł: 15 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Mar 2008 Posty: 304 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 14-03-2008, 08:34
Bolid: Punto 1.1 1999 r. SOLE |
|
|
dzięki za info, pozdrawiam... |
_________________ FIAT FAMILY: 126p, Uno1.0 Fire, Punto I, Seicento 900, Seicento MPI, Punto I, cdn..... |
|
|
|
|
Aquar
nówka sztuka ;)
Pomógł: 4 razy Wiek: 54 Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 40 Skąd: Nowa Słupia
|
Wysłany: 14-03-2008, 13:00 Wymiana filtra paliwa
Bolid: sc 900, Rumcajs 1,9TDI, Auris 1,4 |
|
|
Trzeba mieć trochę szczęścia... jak go wymieniałem jedna szybkozłączka zeszła ładnie ale druga tak mi dała w kość że do tej pory pamiętam. W końcu puściła. Kanał się przydaje. Żadnego odpowietrzania. Po zmianie filtra kilka razy włączyłem i wyłączyłem zapłon żeby napełnić układ paliwem ale nie wiem czy było to konieczne. |
|
|
|
|
|