tunel środkowy |
Autor |
Wiadomość |
tofik
Nałogowiec

Wiek: 35 Dołączył: 11 Sie 2009 Posty: 139 Skąd: Elbląg - Wrocław
|
Wysłany: 10-05-2014, 14:39 tunel środkowy
Bolid: Alfa 156 1.9 JTD |
|
|
Szybkie pytanie, mam seja 0,9cm3 rok 1999 krótki tunel środkowy chcę kupić ten długi od 1.1 czy też nowszych modeli pasuje bez przeróbek ? Będzie dało się go przykręcić ? No i mieszek chyba będzie do wymiany bo w 0.9 były gumowe ... |
_________________ Kiedyś to było
 |
|
|
|
 |
Minog
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy Wiek: 42 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 126 Skąd: Września
|
Wysłany: 10-05-2014, 14:47
Bolid: Seicento |
|
|
Pasuje bezproblemowo. |
|
|
|
 |
tofik
Nałogowiec

Wiek: 35 Dołączył: 11 Sie 2009 Posty: 139 Skąd: Elbląg - Wrocław
|
Wysłany: 10-05-2014, 15:33
Bolid: Alfa 156 1.9 JTD |
|
|
ok, dzięki
a mieszek muszę wymienić odrazu z tunelem ? |
_________________ Kiedyś to było
 |
|
|
|
 |
roach
spamer team

Pomógł: 14 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 10-05-2014, 15:51
Bolid: Seicento |
|
|
jak nie założysz mieszka to będziesz miał goły pręt i tyle...raczej nie musisz |
_________________
 |
|
|
|
 |
etyl77
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 207 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 11-05-2014, 19:02
Bolid: był czarnuch jest bravo |
|
|
w 900 mieszek gumowy jest scalony z gałką i raczej trudno jest to zdjąć w całości (patrz manuale) a do nowego tunelu nie będzie pasował. Kup od razu ramkę pod mieszek i kup sobie nowy wraz z gałką. trochę inwencji i u mnie wyglądało to tak:
z krótkim tunelem
z długim tunelem |
|
|
|
 |
cma55
nówka sztuka ;)
Wiek: 29 Dołączył: 20 Paź 2013 Posty: 41 Skąd: ~Pszczyna
|
Wysłany: 15-05-2014, 00:00
Bolid: Brush 0,9ccm Grafit |
|
|
Własnie ostatnio zmienialiśmy u mojego kolegi tunel na wersję długą, wszystko pasuje bez problemu, jak coś to mam do odsprzedania mieszek z ramką do długiego tunelu, tylko gałkę byś musiał jakąś sobie załatwić. Tą gałkę gumową [przy krótkim tunelu] na prawdę łatwo ściągnąć bez uszkadzania. Myśmy po prostu owinęli gałkę ścierką, chwycili ją w takie szypce i obracali jednocześnie ciągnąc w górę, wcześniej po prostu wystarczy wyciagnąć ten gumowy mieszek z tunelu co by można było tym obracać. Wychodzi bez problemu |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 15-05-2014, 02:07
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Sposób na zniszczenie mocowania lewarka, które jest plastikowe. Predzej trzeba zdemontować lewarek i za pręt w imadło chwycić wtedy...
A najlepiej to prędzej do gorącej wody na chwile włożyć jeszcze. |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
cma55
nówka sztuka ;)
Wiek: 29 Dołączył: 20 Paź 2013 Posty: 41 Skąd: ~Pszczyna
|
Wysłany: 15-05-2014, 10:38
Bolid: Brush 0,9ccm Grafit |
|
|
Cóż, u nas gałka trzymała tak lekko, że nie było opcji, żeby uszkodzić mocowanie lewarka, może dlatego, że siedziała tam od 98 roku Myślę, że jakby podgrzać ją suszarką w samochodzie to na jedno wyjdzie i też bez problemu zejść powinna |
|
|
|
 |
|