Sej 900 - wysokie obroty |
Autor |
Wiadomość |
mmxxl
nówka sztuka ;)
Dołączył: 12 Mar 2016 Posty: 35 Skąd: Czechowice-Dziedzice
|
Wysłany: 30-04-2016, 21:51 Sej 900 - wysokie obroty
Bolid: seicento 900 |
|
|
Witam Jestem posiadaczem seja 900 98r z LPG dzisiaj chciałem dać autko na przegląd gazu (ragulacja itp) lecz Pan w warsztacie powiedział że mam zbyt wysokie obroty by go zdiagnozować i tutaj pada pytanie... Jak skutecznie zmniejszyć obroty? |
|
|
|
 |
KrzychuB
Nałogowiec

Wiek: 41 Dołączył: 06 Mar 2012 Posty: 293 Skąd: Nowy Sącz
|
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 30-04-2016, 23:50
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Lewe powietrze pod przepustnicą, czasami ktoś błędnie zamienia przewody z odmy i evapu przy przepustnicy. Tudzież niewyregulowana linka gazu. Przepustnica nie opiera się o zderzak po zamknięciu |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
mmxxl
nówka sztuka ;)
Dołączył: 12 Mar 2016 Posty: 35 Skąd: Czechowice-Dziedzice
|
Wysłany: 01-05-2016, 00:27
Bolid: seicento 900 |
|
|
KrzychuB napisał/a: | mmxxl, sprawdź po pierwsze jaki masz stan filtra powietrza, u mnie był zapchany i przez to tak było. po drugie możliwe że silnik krokowy padł. zasada jest prosta, benzyna musi być ok żeby robić z lpg |
Filtr powietrza był wymieniany jakieś 3 tygodnie temu No muszę popatrzeć na te zaworki czy nie są zamienione i na ten silnik krokowy |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 01-05-2016, 09:31
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
To nie filtr powietrza, nie kombinuj.
Macher dobrze pisze sprawdź te pkt i znajdziesz przyczynę. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
mmxxl
nówka sztuka ;)
Dołączył: 12 Mar 2016 Posty: 35 Skąd: Czechowice-Dziedzice
|
Wysłany: 01-05-2016, 10:45
Bolid: seicento 900 |
|
|
@Macher
A w jaki sposób wyregulować linke w seicento? Bo to troche inaczej zbudowane niż uno czy CC |
|
|
|
 |
KrzychuB
Nałogowiec

Wiek: 41 Dołączył: 06 Mar 2012 Posty: 293 Skąd: Nowy Sącz
|
|
|
|
 |
jędrek
Nałogowiec
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 03 Cze 2014 Posty: 702 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 01-05-2016, 11:52
Bolid: seicento 899 |
|
|
mmxxl napisał/a: | A w jaki sposób wyregulować linke w seicento? Bo to troche inaczej zbudowane niż uno czy CC |
Linka wychodzi z pancerza obok przepustnicy,pancerz się kończy i zaczyna metalowa rurka na której są dwie nakrętki 8-mki jedną zakręcasz a drugą odkręcasz lub odwrotnie. |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 01-05-2016, 15:25
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
jędrek napisał/a: | mmxxl napisał/a: | A w jaki sposób wyregulować linke w seicento? Bo to troche inaczej zbudowane niż uno czy CC |
Linka wychodzi z pancerza obok przepustnicy,pancerz się kończy i zaczyna metalowa rurka na której są dwie nakrętki 8-mki jedną zakręcasz a drugą odkręcasz lub odwrotnie. | Linka sama od siebie może się najwyżej zluzować a nie podciągnąć dając wysokie obr.
Ale, pkt wyjścia linki z pancerza ma osłonę gumową, która bardzo często spada i goni luźno po samej lince. Wtedy kwestia czasu kiedy podejdzie między linkę a jej prowadzenie przy przepustnicy, ta się nie domyka całkowicie i silnik zostaje na obr. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
jędrek
Nałogowiec
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 03 Cze 2014 Posty: 702 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 01-05-2016, 16:15
Bolid: seicento 899 |
|
|
X-raT napisał/a: | Linka sama od siebie może się najwyżej zluzować a nie podciągnąć dając wysokie obr.
|
To oczywiste,dlatego napisałem jak można ewentualnie obniżyć lub zwiększyć obr. |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 01-05-2016, 17:59
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
jędrek napisał/a: | X-raT napisał/a: | Linka sama od siebie może się najwyżej zluzować a nie podciągnąć dając wysokie obr.
|
To oczywiste,dlatego napisałem jak można ewentualnie obniżyć lub zwiększyć obr. | spoko spoko |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
mmxxl
nówka sztuka ;)
Dołączył: 12 Mar 2016 Posty: 35 Skąd: Czechowice-Dziedzice
|
Wysłany: 01-05-2016, 19:39
Bolid: seicento 900 |
|
|
Udało się zmniejszyć obroty poprzez pokręcenie śrubką pod tą kopułą nad głowicą ... Lecz tutaj też pytanie czy to normalne że jak się przygazuje to tam przez takie 2 małe dziurki leje się benzyna? Czy coś jest zepsute |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 01-05-2016, 20:04
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Jakie dziurki? O czym piszesz?
Druga sprawa, na jakiej podstawie kręciłeś śrubą od wychylenia przepustnicy? Tego nie ruguluje się. Zmieniłeś teraz coś, co powinno być ruszane w całkowitej ostateczności.
Miałeś diagnostykę podpiętą? Wiesz jakie miałeś dokładne parametry czujek? Jak na kompie przebiega praca silnika?
Żebyś niedługo nie pisał o ciężkim odpaleniu albo że gaśnie ci silnik na jałowym |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
mmxxl
nówka sztuka ;)
Dołączył: 12 Mar 2016 Posty: 35 Skąd: Czechowice-Dziedzice
|
Wysłany: 01-05-2016, 20:17
Bolid: seicento 900 |
|
|
@Up
Widze że jesteś z Bielska-białej (ja z Czechowice) powiedz mi czy znasz jakiegoś mechanika co może podpiąć się pod komputer do seja? najlepiej jak byś znał w czechowicach |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 01-05-2016, 22:45
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Po co mi mechanik od 15lat sam z autami robię. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
|