FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Sej 900 - wysokie obroty
Autor Wiadomość
mmxxl 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 12 Mar 2016
Posty: 35
Skąd: Czechowice-Dziedzice
  Wysłany: 30-04-2016, 21:51   Sej 900 - wysokie obroty
   Bolid: seicento 900


Witam Jestem posiadaczem seja 900 98r z LPG dzisiaj chciałem dać autko na przegląd gazu (ragulacja itp) lecz Pan w warsztacie powiedział że mam zbyt wysokie obroty by go zdiagnozować i tutaj pada pytanie... Jak skutecznie zmniejszyć obroty?
 
 
KrzychuB 
Nałogowiec


Wiek: 41
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 293
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 30-04-2016, 22:13   
   Bolid: Seicento 900


mmxxl, sprawdź po pierwsze jaki masz stan filtra powietrza, u mnie był zapchany i przez to tak było. po drugie możliwe że silnik krokowy padł. zasada jest prosta, benzyna musi być ok żeby robić z lpg
_________________
https://www.facebook.com/seicento900red oraz http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=369287
 
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 30-04-2016, 23:50   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Lewe powietrze pod przepustnicą, czasami ktoś błędnie zamienia przewody z odmy i evapu przy przepustnicy. Tudzież niewyregulowana linka gazu. Przepustnica nie opiera się o zderzak po zamknięciu
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
mmxxl 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 12 Mar 2016
Posty: 35
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Wysłany: 01-05-2016, 00:27   
   Bolid: seicento 900


KrzychuB napisał/a:
mmxxl, sprawdź po pierwsze jaki masz stan filtra powietrza, u mnie był zapchany i przez to tak było. po drugie możliwe że silnik krokowy padł. zasada jest prosta, benzyna musi być ok żeby robić z lpg


Filtr powietrza był wymieniany jakieś 3 tygodnie temu :) No muszę popatrzeć na te zaworki czy nie są zamienione i na ten silnik krokowy
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 01-05-2016, 09:31   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


To nie filtr powietrza, nie kombinuj.
Macher dobrze pisze :ok: sprawdź te pkt i znajdziesz przyczynę.
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
mmxxl 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 12 Mar 2016
Posty: 35
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Wysłany: 01-05-2016, 10:45   
   Bolid: seicento 900


@Macher

A w jaki sposób wyregulować linke w seicento? Bo to troche inaczej zbudowane niż uno czy CC :D
 
 
KrzychuB 
Nałogowiec


Wiek: 41
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 293
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 01-05-2016, 10:51   
   Bolid: Seicento 900


X-raT, nie napisałem że na 100% ale tak było u mnie :)
_________________
https://www.facebook.com/seicento900red oraz http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=369287
 
 
 
jędrek 
Nałogowiec

Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 702
Skąd: tarnów
Wysłany: 01-05-2016, 11:52   
   Bolid: seicento 899


mmxxl napisał/a:
A w jaki sposób wyregulować linke w seicento? Bo to troche inaczej zbudowane niż uno czy CC :D

Linka wychodzi z pancerza obok przepustnicy,pancerz się kończy i zaczyna metalowa rurka na której są dwie nakrętki 8-mki jedną zakręcasz a drugą odkręcasz lub odwrotnie.
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 01-05-2016, 15:25   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


jędrek napisał/a:
mmxxl napisał/a:
A w jaki sposób wyregulować linke w seicento? Bo to troche inaczej zbudowane niż uno czy CC :D

Linka wychodzi z pancerza obok przepustnicy,pancerz się kończy i zaczyna metalowa rurka na której są dwie nakrętki 8-mki jedną zakręcasz a drugą odkręcasz lub odwrotnie.
Linka sama od siebie może się najwyżej zluzować a nie podciągnąć dając wysokie obr.
Ale, pkt wyjścia linki z pancerza ma osłonę gumową, która bardzo często spada i goni luźno po samej lince. Wtedy kwestia czasu kiedy podejdzie między linkę a jej prowadzenie przy przepustnicy, ta się nie domyka całkowicie i silnik zostaje na obr.
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
jędrek 
Nałogowiec

Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 702
Skąd: tarnów
Wysłany: 01-05-2016, 16:15   
   Bolid: seicento 899


X-raT napisał/a:
Linka sama od siebie może się najwyżej zluzować a nie podciągnąć dając wysokie obr.

To oczywiste,dlatego napisałem jak można ewentualnie obniżyć lub zwiększyć obr.
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 01-05-2016, 17:59   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


jędrek napisał/a:
X-raT napisał/a:
Linka sama od siebie może się najwyżej zluzować a nie podciągnąć dając wysokie obr.

To oczywiste,dlatego napisałem jak można ewentualnie obniżyć lub zwiększyć obr.
spoko spoko :ok:
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
mmxxl 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 12 Mar 2016
Posty: 35
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Wysłany: 01-05-2016, 19:39   
   Bolid: seicento 900


Udało się zmniejszyć obroty poprzez pokręcenie śrubką pod tą kopułą nad głowicą ... Lecz tutaj też pytanie czy to normalne że jak się przygazuje to tam przez takie 2 małe dziurki leje się benzyna? Czy coś jest zepsute :?:
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 01-05-2016, 20:04   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Jakie dziurki? O czym piszesz?

Druga sprawa, na jakiej podstawie kręciłeś śrubą od wychylenia przepustnicy? Tego nie ruguluje się. Zmieniłeś teraz coś, co powinno być ruszane w całkowitej ostateczności.
Miałeś diagnostykę podpiętą? Wiesz jakie miałeś dokładne parametry czujek? Jak na kompie przebiega praca silnika?
Żebyś niedługo nie pisał o ciężkim odpaleniu albo że gaśnie ci silnik na jałowym :-?
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
mmxxl 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 12 Mar 2016
Posty: 35
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Wysłany: 01-05-2016, 20:17   
   Bolid: seicento 900


@Up
Widze że jesteś z Bielska-białej (ja z Czechowice) powiedz mi czy znasz jakiegoś mechanika co może podpiąć się pod komputer do seja? najlepiej jak byś znał w czechowicach :D
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 01-05-2016, 22:45   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Po co mi mechanik :)) od 15lat sam z autami robię.
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum