Niedoładowany akumulator |
Autor |
Wiadomość |
luckyboy
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 152 Skąd: Piernikowo
|
Wysłany: 10-12-2012, 16:20 Niedoładowany akumulator
Bolid: był Actual 1.1 MPI |
|
|
Witajcie,
od zakupu auta jest problem z niedoładowanym akumulatorem. Myślałem, że to stary akku, bo ładowanie jest stałe i wynosi 14V pod maksymalnym obciążeniem, a upływność prądu to tylko 0,03A w stanie spoczynku.
Kupiłem nowego Boscha w piątek, w weekend trochę jeździłem po mieście, dzisiaj idę do auta a tam tylko 12,4V na klemach - o co chodzi??
Z odbiorników prądu to korzystam tylko ze świateł mijania i dmuchawy na I biegu, więc nie powinno być żadnego problemu. |
_________________
"Bo geniusz niezawodności tkwi w prostocie."
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć." |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 10-12-2012, 16:27
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Ten Bosch jest z zielonym oczkiem do kontroli? Ja kupiłem niedawno centrę i też jak rano sprawdzam a mam w aucie voltomierz to też jest około 12.4 volta przed odpaleniem ale kręci jak szatan i zielone oczko ma nadal tak więc chyba tak powinno być. Jakbyś miał trudności z odpalaniem itp to wtedy problem ale tu chyba jest w normie . |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
luckyboy
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 152 Skąd: Piernikowo
|
Wysłany: 10-12-2012, 16:42
Bolid: był Actual 1.1 MPI |
|
|
Bosch Silver 42Ah bez oczka kontrolnego. Odpalić, odpalił, zobaczymy co będzie dalej. |
_________________
"Bo geniusz niezawodności tkwi w prostocie."
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć." |
|
|
|
 |
gandw
Nałogowiec

Pomógł: 67 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 366 Skąd: SBI
|
Wysłany: 10-12-2012, 17:34
Bolid: Seicento 1.1MPI Brush, Scenic II 1.9DCI |
|
|
Nie szukaj dziury w całym 12,4V jest ok, tym bardziej przy takich mrozach. |
_________________
Seicento 0.9i SX [*] |
|
|
|
 |
Rollo1323
spamer team

Pomógł: 44 razy Wiek: 31 Dołączył: 12 Lip 2010 Posty: 1131 Skąd: B-B/Székesfehérvár
|
Wysłany: 10-12-2012, 18:18
Bolid: Seicento Young |
|
|
Mi na niesprawnym alternatorze odpalał przy 12V mam aku z tego roku z Centry |
_________________ Mój Żółw
 |
|
|
|
 |
freestylo
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Maj 2006 Posty: 239 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 10-12-2012, 18:28
Bolid: 1.1 MPI |
|
|
luckyboy napisał/a: | Kupiłem nowego Boscha w piątek, w weekend trochę jeździłem po mieście, dzisiaj idę do auta a tam tylko 12,4V na klemach - o co chodzi?? |
auto rozumiemy zgaszone? bo jeśli tak to wszystko masz w normie u mnie podobna wartość na kilkuletnim akumulatorze |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=JOtnk0yBaIg
ComboFix
http://www.tyrestretch.com/
 |
|
|
|
 |
Math3o
nówka sztuka ;)

Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 16 Paź 2012 Posty: 48 Skąd: Nowogród
|
Wysłany: 10-12-2012, 18:34
Bolid: Fabia 2 Combi 2008r 1.2 12V 70km + LPG |
|
|
Szukasz dziury w całym U mnie przy wszystkich wyłączonych odbiornikach prądu na voltomierzu 11,3V i kręci ledwo, ledwo Nie ma co się dziwić aku ma ponad 5 lat. Jest obawa, że pewnego pięknego dnia nie zapali. Przy Twoich 12,4V nie ma co się martwić, a jeszcze przy takich mrozach. Tak apropo to akumulator jest całkowicie rozładowany przy 10,8V
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
luckyboy
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 152 Skąd: Piernikowo
|
Wysłany: 10-12-2012, 19:06
Bolid: był Actual 1.1 MPI |
|
|
O 14.00 odstawiłem auto, byłem przed chwilą ma 12,75V, wstanę specjalnie rano jak moja piękna będzie jechać do pracy i zobaczę jak będzie palił |
_________________
"Bo geniusz niezawodności tkwi w prostocie."
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć." |
|
|
|
 |
Math3o
nówka sztuka ;)

Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 16 Paź 2012 Posty: 48 Skąd: Nowogród
|
Wysłany: 10-12-2012, 19:12
Bolid: Fabia 2 Combi 2008r 1.2 12V 70km + LPG |
|
|
luckyboy napisał/a: | O 14.00 odstawiłem auto, byłem przed chwilą ma 12,75V, wstanę specjalnie rano jak moja piękna będzie jechać do pracy i zobaczę jak będzie palił |
Przy takim napięciu będzie kręcił mało silnika nie wyrwie |
|
|
|
 |
seiko29 [Usunięty]
|
|
|
|
 |
luckyboy
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 152 Skąd: Piernikowo
|
Wysłany: 10-12-2012, 21:34
Bolid: był Actual 1.1 MPI |
|
|
Zgadza się identycznego za 162pln. |
_________________
"Bo geniusz niezawodności tkwi w prostocie."
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć." |
|
|
|
 |
seiko29 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-12-2012, 21:45
|
|
|
Zerknij proszę jak będziesz miał chwilę czasu czy pod naklejką są wykręcane korki bo miałem kiedyś ten akumulator i w nim były też wersja "S4" - teraz ponoć jak mi znajomy mówił jest zgrzewany bez możliwości uzupełnienia - wydaje mi się że coś ściemnia a nie chce jechać do niego 40km żeby to osobiście zbadać |
|
|
|
 |
luckyboy
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 152 Skąd: Piernikowo
|
Wysłany: 10-12-2012, 22:08
Bolid: był Actual 1.1 MPI |
|
|
seiko29 napisał/a: | Zerknij proszę jak będziesz miał chwilę czasu czy pod naklejką są wykręcane korki bo miałem kiedyś ten akumulator i w nim były też wersja "S4" - teraz ponoć jak mi znajomy mówił jest zgrzewany bez możliwości uzupełnienia - wydaje mi się że coś ściemnia a nie chce jechać do niego 40km żeby to osobiście zbadać |
Pod naklejką wyczułem palcami korki, co mnie bardzo ucieszyło podczas zakupu. |
_________________
"Bo geniusz niezawodności tkwi w prostocie."
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć." |
|
|
|
 |
seiko29 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-12-2012, 22:29
|
|
|
dzięki |
|
|
|
 |
michu1978
nówka sztuka ;)
Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 32 Skąd: koło
|
Wysłany: 11-12-2012, 08:48
Bolid: seivcento 1.1mpi |
|
|
Witam
Podłącze się do tematu gdyz może mam podobny problem z moim aku. Pół roku temu zakupiłem nowy akumulator firmy Eurostart do mojego 1,1MPI 40 Ah 300A( jest na gwarancji). Wszytko był ok do pierwszych mrozów -10 C . Stoi na dworze gdy rano che go zapic ma bardzo poważny problem z zakręceniem silnika, ale da jakoś rade i jade nim do pracy. Potem to samo po ok 6h znów podchodze i i to samo cięzko obraca. Trasa moja to tak wygląda jade nim ok 1 km i gaszę bo dziecko odprowadzam do przedszkola. zpalam i znó jade nim ok 1 km do pracvy i tam sobie stoi pod chmurką. Póznje jak już silinik jest rozgrzany to niema zadnego problemu z jego kręceniem.
Czyli jakie mam na mysli czy aby nie zamała pojemnosc aku do tego silnika( taką mi dobrano w sklepie gdyż też wymiarowo jest dobrany do wsadzenia w komorę) czy to ze krókie odciniki jazdy i ciągłe jego nie doładowanie??
Czy oddac go do sklepu i urzerac sie z sprzedawcą |
|
|
|
 |
|