FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Niedoładowany akumulator
Autor Wiadomość
luckyboy 
Nałogowiec


Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Mar 2012
Posty: 152
Skąd: Piernikowo
Wysłany: 10-12-2012, 16:20   Niedoładowany akumulator
   Bolid: był Actual 1.1 MPI


Witajcie,

od zakupu auta jest problem z niedoładowanym akumulatorem. Myślałem, że to stary akku, bo ładowanie jest stałe i wynosi 14V pod maksymalnym obciążeniem, a upływność prądu to tylko 0,03A w stanie spoczynku.

Kupiłem nowego Boscha w piątek, w weekend trochę jeździłem po mieście, dzisiaj idę do auta a tam tylko 12,4V na klemach - o co chodzi??

Z odbiorników prądu to korzystam tylko ze świateł mijania i dmuchawy na I biegu, więc nie powinno być żadnego problemu.
_________________


"Bo geniusz niezawodności tkwi w prostocie."
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć."
 
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 10-12-2012, 16:27   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Ten Bosch jest z zielonym oczkiem do kontroli? Ja kupiłem niedawno centrę i też jak rano sprawdzam a mam w aucie voltomierz to też jest około 12.4 volta przed odpaleniem ale kręci jak szatan i zielone oczko ma nadal tak więc chyba tak powinno być. Jakbyś miał trudności z odpalaniem itp to wtedy problem ale tu chyba jest w normie .
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
luckyboy 
Nałogowiec


Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Mar 2012
Posty: 152
Skąd: Piernikowo
Wysłany: 10-12-2012, 16:42   
   Bolid: był Actual 1.1 MPI


Bosch Silver 42Ah bez oczka kontrolnego. Odpalić, odpalił, zobaczymy co będzie dalej.
_________________


"Bo geniusz niezawodności tkwi w prostocie."
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć."
 
 
 
gandw 
Nałogowiec


Pomógł: 67 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 366
Skąd: SBI
Wysłany: 10-12-2012, 17:34   
   Bolid: Seicento 1.1MPI Brush, Scenic II 1.9DCI


Nie szukaj dziury w całym ;) 12,4V jest ok, tym bardziej przy takich mrozach.
_________________

Seicento 0.9i SX [*]
 
 
 
Rollo1323 
spamer team


Pomógł: 44 razy
Wiek: 31
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 1131
Skąd: B-B/Székesfehérvár
Wysłany: 10-12-2012, 18:18   
   Bolid: Seicento Young


Mi na niesprawnym alternatorze odpalał przy 12V :wink: mam aku z tego roku z Centry
_________________
Mój Żółw :)
 
 
 
freestylo 
Nałogowiec


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 239
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 10-12-2012, 18:28   
   Bolid: 1.1 MPI


luckyboy napisał/a:
Kupiłem nowego Boscha w piątek, w weekend trochę jeździłem po mieście, dzisiaj idę do auta a tam tylko 12,4V na klemach - o co chodzi??


auto rozumiemy zgaszone? bo jeśli tak to wszystko masz w normie u mnie podobna wartość na kilkuletnim akumulatorze
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JOtnk0yBaIg
ComboFix
http://www.tyrestretch.com/
 
 
 
Math3o 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 16 Paź 2012
Posty: 48
Skąd: Nowogród
Wysłany: 10-12-2012, 18:34   
   Bolid: Fabia 2 Combi 2008r 1.2 12V 70km + LPG


Szukasz dziury w całym :p U mnie przy wszystkich wyłączonych odbiornikach prądu na voltomierzu 11,3V :lol: i kręci ledwo, ledwo :wesoly: Nie ma co się dziwić aku ma ponad 5 lat. Jest obawa, że pewnego pięknego dnia nie zapali. Przy Twoich 12,4V nie ma co się martwić, a jeszcze przy takich mrozach. Tak apropo to akumulator jest całkowicie rozładowany przy 10,8V :)
Pozdrawiam
 
 
luckyboy 
Nałogowiec


Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Mar 2012
Posty: 152
Skąd: Piernikowo
Wysłany: 10-12-2012, 19:06   
   Bolid: był Actual 1.1 MPI


O 14.00 odstawiłem auto, byłem przed chwilą ma 12,75V, wstanę specjalnie rano jak moja piękna będzie jechać do pracy i zobaczę jak będzie palił :wesoly:
_________________


"Bo geniusz niezawodności tkwi w prostocie."
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć."
 
 
 
Math3o 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 16 Paź 2012
Posty: 48
Skąd: Nowogród
Wysłany: 10-12-2012, 19:12   
   Bolid: Fabia 2 Combi 2008r 1.2 12V 70km + LPG


luckyboy napisał/a:
O 14.00 odstawiłem auto, byłem przed chwilą ma 12,75V, wstanę specjalnie rano jak moja piękna będzie jechać do pracy i zobaczę jak będzie palił :wesoly:

Przy takim napięciu będzie kręcił mało silnika nie wyrwie :rotfl: :rotfl:
 
 
seiko29
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2012, 21:02   

luckyboy napisał/a:
Kupiłem nowego Boscha w piątek
- takiego http://allegro.pl/akumula...2791383112.html ???
 
 
luckyboy 
Nałogowiec


Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Mar 2012
Posty: 152
Skąd: Piernikowo
Wysłany: 10-12-2012, 21:34   
   Bolid: był Actual 1.1 MPI


seiko29 napisał/a:
luckyboy napisał/a:
Kupiłem nowego Boscha w piątek
- takiego http://allegro.pl/akumula...2791383112.html ???


Zgadza się identycznego za 162pln.
_________________


"Bo geniusz niezawodności tkwi w prostocie."
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć."
 
 
 
seiko29
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2012, 21:45   

Zerknij proszę jak będziesz miał chwilę czasu czy pod naklejką są wykręcane korki bo miałem kiedyś ten akumulator i w nim były też wersja "S4" - teraz ponoć jak mi znajomy mówił jest zgrzewany bez możliwości uzupełnienia - wydaje mi się że coś ściemnia a nie chce jechać do niego 40km żeby to osobiście zbadać :wesoly:
 
 
luckyboy 
Nałogowiec


Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Mar 2012
Posty: 152
Skąd: Piernikowo
Wysłany: 10-12-2012, 22:08   
   Bolid: był Actual 1.1 MPI


seiko29 napisał/a:
Zerknij proszę jak będziesz miał chwilę czasu czy pod naklejką są wykręcane korki bo miałem kiedyś ten akumulator i w nim były też wersja "S4" - teraz ponoć jak mi znajomy mówił jest zgrzewany bez możliwości uzupełnienia - wydaje mi się że coś ściemnia a nie chce jechać do niego 40km żeby to osobiście zbadać :wesoly:


Pod naklejką wyczułem palcami korki, co mnie bardzo ucieszyło podczas zakupu.
_________________


"Bo geniusz niezawodności tkwi w prostocie."
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć."
 
 
 
seiko29
[Usunięty]

Wysłany: 10-12-2012, 22:29   

dzięki :ok:
 
 
michu1978 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 32
Skąd: koło
Wysłany: 11-12-2012, 08:48   
   Bolid: seivcento 1.1mpi


Witam
Podłącze się do tematu gdyz może mam podobny problem z moim aku. Pół roku temu zakupiłem nowy akumulator firmy Eurostart do mojego 1,1MPI 40 Ah 300A( jest na gwarancji). Wszytko był ok do pierwszych mrozów -10 C . Stoi na dworze gdy rano che go zapic ma bardzo poważny problem z zakręceniem silnika, ale da jakoś rade i jade nim do pracy. Potem to samo po ok 6h znów podchodze i i to samo cięzko obraca. Trasa moja to tak wygląda jade nim ok 1 km i gaszę bo dziecko odprowadzam do przedszkola. zpalam i znó jade nim ok 1 km do pracvy i tam sobie stoi pod chmurką. Póznje jak już silinik jest rozgrzany to niema zadnego problemu z jego kręceniem.
Czyli jakie mam na mysli czy aby nie zamała pojemnosc aku do tego silnika( taką mi dobrano w sklepie gdyż też wymiarowo jest dobrany do wsadzenia w komorę) czy to ze krókie odciniki jazdy i ciągłe jego nie doładowanie??
Czy oddac go do sklepu i urzerac sie z sprzedawcą
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum