 |
FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl
|
problem poswapowy z 1.2 mpi |
Autor |
Wiadomość |
Gasolina126p
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 5 Skąd: Szymbark
|
Wysłany: 05-08-2013, 23:44 problem poswapowy z 1.2 mpi
Bolid: SC 900 |
|
|
witam. zrobiłem sobie swapa (przynajmniej próbowałem:)) z 1.1 na 1.2 mpi 75km. pojazd cc sporting. problem polega na tym ze chodzi nie równo jak juz oczywiscie zapali bo z tym tez jest problem, zbiera sie jak muł, z mniejsca praktycznie nie da sie ruszyc. wolnych obrótów tez nie łapie. silnik po remoncie, cisnienie jest 100% rozrząd gra tez 100% nowe kable swiece. po podpieciu pod kompa błąd czujnika połozenia przepustnicy zwarcie do -, lampka mil, zawór Evap, błędów nie da sie skasować, próbowałem założyć inny czujnik 100% sprawny ale dalej to samo. podpowie ktoś coś?? |
|
|
|
 |
jerzyk
Loża szyderców

Pomógł: 151 razy Wiek: 47 Dołączył: 28 Paź 2005 Posty: 2692 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 06-08-2013, 07:51 Re: problem poswapowy z 1.2 mpi
Bolid: Audi |
|
|
Gasolina126p napisał/a: | witam. zrobiłem sobie swapa (przynajmniej próbowałem:)) z 1.1 na 1.2 mpi 75km. pojazd cc sporting. problem polega na tym ze chodzi nie równo jak juz oczywiscie zapali bo z tym tez jest problem, zbiera sie jak muł, z mniejsca praktycznie nie da sie ruszyc. wolnych obrótów tez nie łapie. silnik po remoncie, cisnienie jest 100% rozrząd gra tez 100% nowe kable swiece. po podpieciu pod kompa błąd czujnika połozenia przepustnicy zwarcie do -, lampka mil, zawór Evap, błędów nie da sie skasować, próbowałem założyć inny czujnik 100% sprawny ale dalej to samo. podpowie ktoś coś?? |
zawór evap - to zawór par paliwa, można jeździć na odłączonym i nie słyszałem żeby wynikały z tego problemy
odłącz czujnik położenia przepustnicy i zobacz czy będzie lepiej (trzyma wtedy chyba wysokie wolne obroty, ale powinien normalnie silnik pracować) - posprawdzaj czy nie ma błędów w wiązce skoro na dwóch jest to samo)
co do reszty:
- może sonda - odłącz i sprawdź czy się nie poprawiło
- może zamieniłeś podłączenie cewek albo jedna zdechła |
|
|
|
 |
Gasolina126p
nówka sztuka ;)
Wiek: 35 Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 5 Skąd: Szymbark
|
Wysłany: 07-08-2013, 23:21
Bolid: SC 900 |
|
|
problem rozwiazany - 1. jedna swieca byla wadliwa, 2.pompa paliwa robiła za małe ciśnienie wymieniłem na nową 3. do tego wtryski chyba dlugo lezały bo jak go przegoniłem pare razy na pełnym bucie to chodzi jak zegarek. pali od strzała wolne obroty igła zbiera sie całkiem całkie, czasem tylko jeszcze zaszatkuje ale mysle ze bedzie dobrze. dziekuje za pomoc:) |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
| |
|