FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
problem poswapowy z 1.2 mpi
Autor Wiadomość
Gasolina126p 
nówka sztuka ;)

Wiek: 35
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 5
Skąd: Szymbark
Wysłany: 05-08-2013, 23:44   problem poswapowy z 1.2 mpi
   Bolid: SC 900


witam. zrobiłem sobie swapa (przynajmniej próbowałem:)) z 1.1 na 1.2 mpi 75km. pojazd cc sporting. problem polega na tym ze chodzi nie równo jak juz oczywiscie zapali bo z tym tez jest problem, zbiera sie jak muł, z mniejsca praktycznie nie da sie ruszyc. wolnych obrótów tez nie łapie. silnik po remoncie, cisnienie jest 100% rozrząd gra tez 100% nowe kable swiece. po podpieciu pod kompa błąd czujnika połozenia przepustnicy zwarcie do -, lampka mil, zawór Evap, błędów nie da sie skasować, próbowałem założyć inny czujnik 100% sprawny ale dalej to samo. podpowie ktoś coś??
 
 
 
jerzyk 
Loża szyderców


Pomógł: 151 razy
Wiek: 47
Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 2692
Skąd: Łódź
Wysłany: 06-08-2013, 07:51   Re: problem poswapowy z 1.2 mpi
   Bolid: Audi


Gasolina126p napisał/a:
witam. zrobiłem sobie swapa (przynajmniej próbowałem:)) z 1.1 na 1.2 mpi 75km. pojazd cc sporting. problem polega na tym ze chodzi nie równo jak juz oczywiscie zapali bo z tym tez jest problem, zbiera sie jak muł, z mniejsca praktycznie nie da sie ruszyc. wolnych obrótów tez nie łapie. silnik po remoncie, cisnienie jest 100% rozrząd gra tez 100% nowe kable swiece. po podpieciu pod kompa błąd czujnika połozenia przepustnicy zwarcie do -, lampka mil, zawór Evap, błędów nie da sie skasować, próbowałem założyć inny czujnik 100% sprawny ale dalej to samo. podpowie ktoś coś??


zawór evap - to zawór par paliwa, można jeździć na odłączonym i nie słyszałem żeby wynikały z tego problemy
odłącz czujnik położenia przepustnicy i zobacz czy będzie lepiej (trzyma wtedy chyba wysokie wolne obroty, ale powinien normalnie silnik pracować) - posprawdzaj czy nie ma błędów w wiązce skoro na dwóch jest to samo)
co do reszty:
- może sonda - odłącz i sprawdź czy się nie poprawiło
- może zamieniłeś podłączenie cewek albo jedna zdechła
 
 
Gasolina126p 
nówka sztuka ;)

Wiek: 35
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 5
Skąd: Szymbark
Wysłany: 07-08-2013, 23:21   
   Bolid: SC 900


problem rozwiazany - 1. jedna swieca byla wadliwa, 2.pompa paliwa robiła za małe ciśnienie wymieniłem na nową 3. do tego wtryski chyba dlugo lezały bo jak go przegoniłem pare razy na pełnym bucie to chodzi jak zegarek. pali od strzała wolne obroty igła zbiera sie całkiem całkie, czasem tylko jeszcze zaszatkuje ale mysle ze bedzie dobrze. dziekuje za pomoc:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum