FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
GAZ WIELKI PROBLEM!!!
Autor Wiadomość
Kamilioo1 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 14
Skąd: Wołomin
  Wysłany: 19-09-2014, 12:48   GAZ WIELKI PROBLEM!!!
   Bolid: Seicento 1.1


Witam mam problem z seicento 900 otóż próbowałem wyregulować instalacje po wymianie filterka gazu i tu jest problem żadnym sposobem nie idzie go wyregulować jeśli odkręcę śrubę na kablu co idzie do miksera to wkręca się ładnie ale na jałowym gaśnie jeśli zakręcę :sad: żeby ładnie chodził na jałowy to w ogóle nie chce się wkręcać najczęściej dzieje się to na rozgrzanym silniku na zimnym jeszcze jakoś nawet pracuje. Co to może być nie tak pomocyyyy :)
 
 
bulowaty 
nówka sztuka ;)

Wiek: 32
Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 7
Skąd: SPI
Wysłany: 19-09-2014, 14:19   
   Bolid: SC 0.9 + LPG


jak ja miałem regulacje na "pokrętła" to jeden był na przewodzie, a drugi na reduktorze, skoro jak na razie odkręcałeś tylko na przewodzie, to może spróbuj odkręcić trochę na reduktorze :)
_________________
Byle do przodu ;)
SC 1.1 SPI + LPG -> SC 0.9 + LPG
 
 
 
Kamilioo1 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 14
Skąd: Wołomin
Wysłany: 19-09-2014, 15:41   
   Bolid: Seicento 1.1


To jest taka srubka na plaski śrubokręt na parowniu? :) nie daleko filterka gazu? :)
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 19-09-2014, 22:04   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


Rozwaliła mnie nazwa tematu. Problem nie jest problemem, problemem jest nastawienie do problemu :P A wielkim problemem będzie ja Putin zakręci gaz, wtedy trzeba będzie jeździć na noPB :P :P
_________________
Moje Seicento
 
 
bulowaty 
nówka sztuka ;)

Wiek: 32
Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 7
Skąd: SPI
Wysłany: 20-09-2014, 13:04   
   Bolid: SC 0.9 + LPG


tzn. zależy od parownika, jeśli masz starego typu, ja miałem na gazie ze starszej generacji Tomasetto AT07 (jeśli dobrze pamiętam) to tam też było takie czarne pokrętło do regulacji :)
_________________
Byle do przodu ;)
SC 1.1 SPI + LPG -> SC 0.9 + LPG
 
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 20-09-2014, 21:10   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


Mieszankę na biegu jałowym ustawia się czarnym pokrętłem przy parowniku. Śrubą na wężu reguluje się mieszankę pod obciążeniem. Zwykle robiłem tak, że trzymałem silnik na 3000obr i wkręcałem śrubę aż zaczynał silnik się przydławiać. Od tego momentu odkręca się o jeden obrót śrubę i jest gitara.

A wolne obroty tak, wkręcać aż zacznie zdychać silnik, później odkręcać aż znów zacznie zdychać i w między czasie liczyć obroty. Ustawić po środku, tyle samo obrotów do zdławienia silnika i tyle samo do zalania. Później ewentualnie korygować. Generalnie najlepiej jest jechać na analizator spalin. Bo silnik na gazie nawet przy AFR 17 czyli sporo za ubogo będzie równo pracował. A stechiometryczna dla LPG to 15,5.
_________________
Moje Seicento
 
 
mtechjanek 
nówka sztuka ;)

Wiek: 50
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 9
Skąd: olecko
Wysłany: 21-09-2014, 11:10   
   Bolid: fiat seicento van 1,2 8v turbo


metoda regulacji na tzw.słuch opisana przez ir3n3usz moim zdaniem jest najlepsza ja zamiast analizatora spalin uzywam miernika prądu podłączonego do sondy lambda
_________________
janek
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 21-09-2014, 13:30   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


Ja w CC sporting miałem pierwszą generację lpg i po takiej regulacji jeździł jak ta lala. Nigdy mi nie strzelił, jeździł bezproblemowo. Raz mi nawet pękł ceramiczny izolator na świecy i pomimo tego że wypadały zapłony i szarpał, waliło iskrą na głowicę i tak nie strzelił.
_________________
Moje Seicento
 
 
bulowaty 
nówka sztuka ;)

Wiek: 32
Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 7
Skąd: SPI
Wysłany: 21-09-2014, 15:09   
   Bolid: SC 0.9 + LPG


ja jak pojechałem na regulację na podstawie analizatora spalin to gościu mi tak auto skręcił, że prędkość maksymalna wynosiła 60km/h, a jak wcisnąłem sprzęgło to silnik gasł, bo mu mieszanki brakowało, powiedziałem, że już nigdy więcej. teraz na szczęście inne auto, inna instalacja, pełna komputeryzacja i żadnych pokręteł (nie jestem na 100% pewny ale nie widziałem żadnego pokrętła na reduktorze, chociaż jeszcze tak dokładnie mu się nie przyglądałem)
_________________
Byle do przodu ;)
SC 1.1 SPI + LPG -> SC 0.9 + LPG
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime - Mapa Forum