Problem z silnikiem |
Autor |
Wiadomość |
mikus123
nówka sztuka ;)
Dołączył: 26 Wrz 2019 Posty: 5 Skąd: Łódź
|
|
|
|
 |
Blaviken
Bywalec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Wrz 2018 Posty: 63 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 27-09-2019, 12:56
Bolid: Focus ST mk2, Bravo 1.6 GT, Seicento 900 |
|
|
O jakie combo;p
Zwarcie cewki do masy? masz jak sprawdzić czy pali na wszystkie cylindry?
btw masz duże wyprzedzenie zapłonu, jakby coś obciążało silnik |
|
|
|
 |
mikus123
nówka sztuka ;)
Dołączył: 26 Wrz 2019 Posty: 5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27-09-2019, 14:22
Bolid: Fiat seicento 900 |
|
|
Usunalem wszystkie błędy wymienilem czujnik polozenia walu podpialem i wyskoczyl mi tylko blad wtryskiwacza najpierw ze zwarcie a potem ze przerwa |
_________________ Mały ale szybki |
|
|
|
 |
Sebastian_M26
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 142 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 27-09-2019, 17:29
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Uszkodzony sterownik a dokładniej driver sterujący wtryskiwaczem, ale powinna świecić się marchewa bo przelewa benzynę |
|
|
|
 |
mikus123
nówka sztuka ;)
Dołączył: 26 Wrz 2019 Posty: 5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27-09-2019, 19:19
Bolid: Fiat seicento 900 |
|
|
Marchewa sie nie swieci wlasnie...driver czyli caly komputer trzeba wymieniac czy jak? W dodatku z filtra powietrza czuc gazem bardzo to normalne? |
_________________ Mały ale szybki |
|
|
|
 |
mario91
Nałogowiec
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Lut 2015 Posty: 550 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 28-09-2019, 03:29
Bolid: SC 1.1 MPI, Stilo 1.9 JTD |
|
|
Gdyby był zwalony tranzystor kluczujący wtryskiwacz to by nawet nie próbował odpalić, a co dopiero pracować.
Z tego co piszesz wnioskuje, że auto lata na podtlenku LPG. Jeśli jedziesz na benzynie, a po zakończeniu jazdy z filtra i okolic dolotu i tak czuć gaz, to może Ci przepuszczać LPG do dolotu przez nieszczelną instalację. Zakręć zawór na butli i pojeździj jakiś czas (aż wszystko z węży zejdzie).
Na powyższe wskazywałaby także wartość korekty sondy lambda. Powinna być blisko wartości 1, a Ty masz 0,82 czyli coś zwalone ze składem mieszanki (nie pamiętam tylko czy to oznacza zbyt bogatą czy zbyt ubogą). Jeśli masz LPG, to jest tam jakiś emulator sondy? W ogóle jaki typ instalacji?
Jeszcze jedna opcja to po prostu rozjechane mapy benzynowe w sterowniku. Odłączenie akumulatora na kilkanaście minut zresetuje wszystko do stanu fabrycznego. Zanim podejmiesz decyzję o wymianie jakichś elementów czy kompa, warto ten prosty test przeprowadzić. Do tego zakręć zawór na butli, by wykluczyć przepuszczanie LPG do dolotu i pojeździj parę dni na benzynie. |
|
|
|
 |
mikus123
nówka sztuka ;)
Dołączył: 26 Wrz 2019 Posty: 5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28-09-2019, 14:03
Bolid: Fiat seicento 900 |
|
|
Tyle ze tym autem nie da sie jezdzic przy hamowaniu gasnie i ciezko mu sie rozpedzac |
_________________ Mały ale szybki |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 28-09-2019, 20:35
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Uszczelnij dolot.Lub uszczelnij połączenie przewodu podciśnieniowego przepustnica-MAP (często pęka na króćcach). Masz 568hPa w podciśnieniu. Jeśli to jałowe obroty to powinno być około 400. |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
mikus123
nówka sztuka ;)
Dołączył: 26 Wrz 2019 Posty: 5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 08-10-2019, 23:09
Bolid: Fiat seicento 900 |
|
|
Okazalo sie ze brak kompresji |
_________________ Mały ale szybki |
|
|
|
 |
|