Nierówna praca na niskich obrotach, przymulanie na wysokich. |
Autor |
Wiadomość |
krzyby
nówka sztuka ;)
Dołączył: 25 Sie 2015 Posty: 36 Skąd: Księstwo Mazowieckie
|
Wysłany: 06-06-2016, 07:08 Nierówna praca na niskich obrotach, przymulanie na wysokich.
Bolid: Seicento Rally Car, BMW 528i |
|
|
Witam, jakiś czas temu miałem pożar pod maską, spalił się cały układ ssący, paliwowy, paski oraz instalacja elektryczna.
Spalone części zostały przeszczepione z innego seja, fura odpala, normalnie jeździ, ale...
na biegu jałowym czasem skoczą obroty, utrzymują się wyższe przez kilka sekund, potem się normują i jest ok, aż do następnego dodania gazu, ponadto w trakcie jazdy na wysokich obrotach silnik przymula się tak jakby dostawał za mało paliwa...
Komputer nie pokazuje żadnych błędów, że niby wszystko jest ok.
Ktoś miał może podobne objawy, wie co może być przyczyną...?
Z góry dzięki za pomoc. |
|
|
|
 |
Bartu
Bywalec
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 70 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 06-06-2016, 14:15
Bolid: Sei, Subaru STI |
|
|
Prawdopodobnie problem z ciśnieniem paliwa. Sprawdź membranę od zaworka. |
|
|
|
 |
krzyby
nówka sztuka ;)
Dołączył: 25 Sie 2015 Posty: 36 Skąd: Księstwo Mazowieckie
|
Wysłany: 06-06-2016, 19:19
Bolid: Seicento Rally Car, BMW 528i |
|
|
Sory, ale jakiego zaworka? |
|
|
|
 |
Bartu
Bywalec
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 70 Skąd: Rzeszów
|
|
|
|
 |
mmxxl
nówka sztuka ;)
Dołączył: 12 Mar 2016 Posty: 35 Skąd: Czechowice-Dziedzice
|
Wysłany: 07-06-2016, 10:09
Bolid: seicento 900 |
|
|
@Up
Dołączam się do pytania ponieważ chyba mam to troche zepsute .. ile coś takiego może kosztować? |
|
|
|
 |
krzyby
nówka sztuka ;)
Dołączył: 25 Sie 2015 Posty: 36 Skąd: Księstwo Mazowieckie
|
Wysłany: 07-06-2016, 13:48
Bolid: Seicento Rally Car, BMW 528i |
|
|
Mam MPI |
|
|
|
 |
Bartu
Bywalec
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 70 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 08-06-2016, 11:41
Bolid: Sei, Subaru STI |
|
|
krzyby napisał/a: |
Mam MPI |
Najlepiej byłoby zmierzyć ciśnienie paliwa i sprawdzić map sensor. Wepnij najtańszą wtyką odb2 i sprawdź co pokazuje albo zrób screena i wrzuć na forum. |
|
|
|
 |
krzyby
nówka sztuka ;)
Dołączył: 25 Sie 2015 Posty: 36 Skąd: Księstwo Mazowieckie
|
Wysłany: 08-06-2016, 18:11
Bolid: Seicento Rally Car, BMW 528i |
|
|
Póki co furmanka stoi u majstra.... |
|
|
|
 |
krzyby
nówka sztuka ;)
Dołączył: 25 Sie 2015 Posty: 36 Skąd: Księstwo Mazowieckie
|
Wysłany: 11-06-2016, 08:15
Bolid: Seicento Rally Car, BMW 528i |
|
|
Auto wróciło po tygodniu stania w takim samym stanie...seicento okazuje się zbyt skomplikowane
Obd nie mam, tak samo jak czasu na dłubanie przy samochodzie.
Możecie polecić jakiegoś machanika w Warszawie lub na północ od Warszawy, którego nie przerośnie seicento???
EDIT:
Doszedłęm do wniosku, że sam spróbuję zdjagnozować usterkę.
Czy ten kabel się nada:
http://allegro.pl/fiat-al...4901354778.html
Wystarzy to tylko podłączyć do złącza w samochodzie i usb w kompie i zainstalować oprogramowanie czy trzeba coś jeszcze zrobić? |
|
|
|
 |
krzyby
nówka sztuka ;)
Dołączył: 25 Sie 2015 Posty: 36 Skąd: Księstwo Mazowieckie
|
Wysłany: 21-06-2016, 22:08
Bolid: Seicento Rally Car, BMW 528i |
|
|
Problem rozwiązany.
Przyczyną braku mocy okazał się źle ustawiony rozrząd, a nierównej pracy - silnik krokowy.
Gdyby ktoś miał podobne problemy to polecam sprawdzić powyższe. |
|
|
|
 |
|