E85 |
Autor |
Wiadomość |
Wuniek
Nałogowiec Dispatcher

Wiek: 42 Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 428 Skąd: 100lica
|
|
|
|
 |
ReplikantONE
Nałogowiec
Dołączył: 04 Cze 2008 Posty: 113 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 23-02-2009, 16:40
Bolid: 16v |
|
|
a ja myślałem, że chodzi o jakieś nowe BMW |
|
|
|
 |
Bandzior
Nałogowiec

Wiek: 37 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 384 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 23-02-2009, 17:35
Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S |
|
|
"Produkt dostępny będzie jednak wyłącznie dla posiadaczy samochodów z silnikiem wyposażonym w system Flexifuel." |
|
|
|
 |
Wuniek
Nałogowiec Dispatcher

Wiek: 42 Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 428 Skąd: 100lica
|
Wysłany: 23-02-2009, 18:56
Bolid: SC 1.2MPi 6speed |
|
|
Bandzior napisał/a: | "Produkt dostępny będzie jednak wyłącznie dla posiadaczy samochodów z silnikiem wyposażonym w system Flexifuel." |
to nie znaczy ze nie będę mógł zatankować tego cuda, w 2 linku pokazane jest jaki to ma wpływ na auto bez Flexifuel, a ja ze mam możliwość pełnej regulacji silnika mogę na luzie zapodać tego cuda |
_________________
Scuderi Split Cycle Engine |
|
|
|
 |
Yool
Bywalec

Wiek: 41 Dołączył: 07 Sty 2008 Posty: 96 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 23-02-2009, 19:53
Bolid: Seicento 1.1 SPI |
|
|
Ford i Volvo robią auta z flexi fuel. gdzieś czytałem że spalanie jest większe o około 30-40 % , jeżeli to prawda to nie będzie się opłacało. Podobno trzeba jeszcze mieć utwardzone gniazda zaworów.
Choć tutaj cały flexi fuel to komp sterujący wtryskami:
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Jak będą takie do SPI (w rozsądnej cenie)to sam będę śmigał
Ciekawe jak by się jeździło bez żadnych przeróbek? Mniej mocy czy w ogule się nie zapali. |
|
|
|
 |
Wuniek
Nałogowiec Dispatcher

Wiek: 42 Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 428 Skąd: 100lica
|
Wysłany: 24-02-2009, 09:16
Bolid: SC 1.2MPi 6speed |
|
|
a ja juz mam takie cudo wiec juz zadnego dodatkowego sterowania mi nie trzeba
co do jazdy bez żadnych przeróbek to 1 filmik pokazuje jak to wygląda tam nie było tego sterownika wtrysku który nie robi nic innego jak wydłuża czasy wtrysku o jakieś 20% |
_________________
Scuderi Split Cycle Engine |
|
|
|
 |
Yool
Bywalec

Wiek: 41 Dołączył: 07 Sty 2008 Posty: 96 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 24-02-2009, 12:02
Bolid: Seicento 1.1 SPI |
|
|
Z takim cudem to nawet na ON pojedzie
Ciekawe czy bez wydłużenia czasu wtrysku będzie po prostu słabszy i czy mieszanka nie będzie za uboga. I jak się ma to do jednopunktowego wtrysku. |
|
|
|
 |
Wuniek
Nałogowiec Dispatcher

Wiek: 42 Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 428 Skąd: 100lica
|
Wysłany: 24-02-2009, 14:17
Bolid: SC 1.2MPi 6speed |
|
|
no czas pokaże czy wogule będzie się opłacało kombinować, morze będzie warto do pełnego baku doląć z 5l E85 dla poprawy czystości paliwa (w sensie wytrącenia wody ze zbiornika)
patrząc na to z drugiej strony najszybsze drag stery w klasie top fuel jeżdżą na czystym etanlu E100 i robią 400m poniżej 5s |
_________________
Scuderi Split Cycle Engine |
|
|
|
 |
|