FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z nierówną pracą silnika w seju 900
Autor Wiadomość
Murdrek1 
nówka sztuka ;)

Wiek: 37
Dołączył: 05 Kwi 2014
Posty: 4
Skąd: Sanok
Wysłany: 31-08-2014, 10:53   problem z nierówną pracą silnika w seju 900
   Bolid: seicento 900


Witam

Od roku mam taki problem: samochód na zimnym silniku po odpaleniu dławi się po paru sekundach zaczyna wchodzic na obroty, jezeli po odpaleniu od razu dodam gazu to dławienia nie ma ale czuć ze nie równo pracuje na wolnych obrotach. podczas jazdy nie mam zadnych problemów, moc odpowiednia, spalanie również, auto bije duze przebiegi, przejechałem tak juz ok 20 tys km i nigdy nie stanął na drodze. Krokowiec wymieniony, przepływomież, kable swiece, cewki i nie pomogło. Jak myslicie, co to mogłoby byc? wczesniej samochód chodził jak zegarek bez zająkniecia. Może to byc zabrudzona przepustnica?
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 31-08-2014, 18:55   Re: problem z nierówną pracą silnika w seju 900
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Murdrek1 napisał/a:
Witam

Od roku mam taki problem: samochód na zimnym silniku po odpaleniu dławi się po paru sekundach zaczyna wchodzic na obroty, jezeli po odpaleniu od razu dodam gazu to dławienia nie ma ale czuć ze nie równo pracuje na wolnych obrotach. podczas jazdy nie mam zadnych problemów, moc odpowiednia, spalanie również, auto bije duze przebiegi, przejechałem tak juz ok 20 tys km i nigdy nie stanął na drodze. Krokowiec wymieniony, przepływomież, kable swiece, cewki i nie pomogło. Jak myslicie, co to mogłoby byc? wczesniej samochód chodził jak zegarek bez zająkniecia. Może to byc zabrudzona przepustnica?

Harcorowy jesteś-rok takie anomalie :mg: ...ale zapomniałem to przecież sejczęto...
Jak bym sobie na Twoim miejscu podjechał do magika co podczas dławienia pod kompa podłączy...
A przyczyn może być wiele-czujnik temp. , brudna przepustnica, zużyte świece,tandetne przewody wn, map sensor, wężyk, przewody podciśnienia, itd można wymieniać jeszcze dużo...
 
 
 
Murdrek1 
nówka sztuka ;)

Wiek: 37
Dołączył: 05 Kwi 2014
Posty: 4
Skąd: Sanok
Wysłany: 01-09-2014, 16:54   
   Bolid: seicento 900


trzeba bedzie podjechac pod kompa i zostawic mechaniorowi na noc auto zeby sobie posłuchał. Tylko gdzie znalezc uczciwego magika hehe zeby pół auta nie wymieniał :))
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum