FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
dioda rezerwy gazu
Autor Wiadomość
TomP 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 24
Skąd: Tarnów
Wysłany: 27-05-2010, 20:19   dioda rezerwy gazu
   Bolid: seicento 900





Podobno samodzielnie można ustawić, kiedy rezerwa gazu się zaświeca. U mnie świeci się prawie cały czas.

Ściągnąłem ten przezroczysty dekielek żółtej wskazówki i samą wskazówkę próbowałem zmusić żeby wskazywała inny poziom gazu, ale ona jest na jakimś magnesie i wraca sobie na swoje miejsce.

Czym regulować?
 
 
 
owen 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 216
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 28-05-2010, 09:20   
   Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka.


Wskazówki nie przesuniesz bo nią steruje pole magnetyczne na wielozaworze :) Radziłbym Ci odpuścić ten temat bo i tak nie ustawisz tego tak jak by to miało działać :) Sam to przerabiałem i to ustawianie jest loteryjne bo czujnik bd nieregularnie pokazywał ilość LPG
 
 
TomP 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 24
Skąd: Tarnów
Wysłany: 28-05-2010, 12:53   
   Bolid: seicento 900


Chciałbym mimo wszystko spróbować , bo jeszcze niedawno działało dobrze. Napisz czym kręcić.
 
 
 
owen 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 216
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 31-05-2010, 08:01   
   Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka.


Kręć delkiatnie tym "dzyndzlem" wychodzącym jakby ze wskazówki na wielozaworze. Wychodzą z niego 2 kabelki. Kwestia może być tego wypu, że ktoś grzebał Ci w sterowniku LPG i coś przestawił i dlatego pokazuje Ci inne wartości :)
 
 
TomP 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 24
Skąd: Tarnów
Wysłany: 10-04-2011, 16:56   
   Bolid: seicento 900


Tak więc nie udało mi się ustawić rezerwy, więc może mógłbym coś w tym temacie sam zrobić?

Np. podpiąć taki czujnik? http://nagaz24.pl/czujnik...,1814,p,pl.html zamiast starego? Jest to możliwe?

[ Dodano: 11-04-2011, 15:37 ]
Albo może wymiana na nowe szkiełko coś pomoże? http://www.sklep.ekocar.pl/!pliki/111100068.JPG
_________________
 
 
 
ghost_ 
Nałogowiec

Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 156
Skąd: Rydułtowy
Wysłany: 12-04-2011, 15:34   
   Bolid: Sejczak - 8V 1,1 MPI 55KM - 2008 - LPG + Pb95


To ja podepnę się do tematu, bo mam ten sam problem - kiedyś normalnie pokazywał poziomy

(4 zielone diody, jedna czerwona) miałem tak wyliczone, że około 120 km przejechałem "na jednej diodzie" - oczywiście +/- bo zależało od stylu jazdy)

Mój gazownik powiedział, że aby wysterować, żeby pokazywał mniej więcej poprawnie, to trzeba kręcić dwoma śrubkami - tylko nie pamiętam, którą się kręciło w którą stronę, aby pokazywało dłużej pierwszą diodę (bak pełny), a którą żeby zaświecała się rezerwa (czerwona dioda)

Czy ktoś obeznany może dać jakieś wskazówki ?

Ale jeżeli dobrze widzę, to fotki od TomP'a różnią się od mojego czujnika poziomu ...
_________________
Moje Cudeńsko :) , zapraszam do komentowania :) :arrow: [url=http://allegro.pl/uniwersalny-sciemniacz-lampki-samochodowej-tanio-i1845285913.html]?CIEMNIACZ[/url]
 
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 05-05-2011, 20:04   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Miałem podobny problem . Butla stojąca w bagażniku pojemność 20 litrów i taki sam wskaźnik na kontaktron.Zasada działania prosta. Magnes i w jego polu magnetycznym kontaktron jako włącznik. Ustawiało się to tym kontaktronem tzn kręciło się całym zespołem z kabelkami ale delikatnie bo kontaktron jest ustawiony jakby na boku tej śruby. Z początku zapalała się rezerwa już po 90 kilometrach, ja ustawiłem ze po 120 się paliła więc jeszcze za wcześnie. Zdemontowałem szybkę, wskazówkę i to czarne co obudową jest wskazówki.Jeden wkręt tam jest . Pod spodem były takie jakby wycięcia na których było to ustrojstwo ustalone na wielozaworze. Odpiłowałem je i klejem na gorąco takim pistoletowym ustaliłem inne położenie całego zespołu wskazówki tak że teraz rezerwa zapala się jak mam ok 80 km jazdy. A więc idzie ustawić jak się chce
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga - Mapa Forum