dioda rezerwy gazu |
Autor |
Wiadomość |
TomP
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 24 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 27-05-2010, 20:19 dioda rezerwy gazu
Bolid: seicento 900 |
|
|
Podobno samodzielnie można ustawić, kiedy rezerwa gazu się zaświeca. U mnie świeci się prawie cały czas.
Ściągnąłem ten przezroczysty dekielek żółtej wskazówki i samą wskazówkę próbowałem zmusić żeby wskazywała inny poziom gazu, ale ona jest na jakimś magnesie i wraca sobie na swoje miejsce.
Czym regulować? |
|
|
|
 |
owen
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 216 Skąd: Pawłowice
|
Wysłany: 28-05-2010, 09:20
Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka. |
|
|
Wskazówki nie przesuniesz bo nią steruje pole magnetyczne na wielozaworze Radziłbym Ci odpuścić ten temat bo i tak nie ustawisz tego tak jak by to miało działać Sam to przerabiałem i to ustawianie jest loteryjne bo czujnik bd nieregularnie pokazywał ilość LPG |
|
|
|
 |
TomP
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 24 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 28-05-2010, 12:53
Bolid: seicento 900 |
|
|
Chciałbym mimo wszystko spróbować , bo jeszcze niedawno działało dobrze. Napisz czym kręcić. |
|
|
|
 |
owen
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 216 Skąd: Pawłowice
|
Wysłany: 31-05-2010, 08:01
Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka. |
|
|
Kręć delkiatnie tym "dzyndzlem" wychodzącym jakby ze wskazówki na wielozaworze. Wychodzą z niego 2 kabelki. Kwestia może być tego wypu, że ktoś grzebał Ci w sterowniku LPG i coś przestawił i dlatego pokazuje Ci inne wartości |
|
|
|
 |
TomP
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 24 Skąd: Tarnów
|
|
|
|
 |
ghost_
Nałogowiec
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 156 Skąd: Rydułtowy
|
Wysłany: 12-04-2011, 15:34
Bolid: Sejczak - 8V 1,1 MPI 55KM - 2008 - LPG + Pb95 |
|
|
To ja podepnę się do tematu, bo mam ten sam problem - kiedyś normalnie pokazywał poziomy
(4 zielone diody, jedna czerwona) miałem tak wyliczone, że około 120 km przejechałem "na jednej diodzie" - oczywiście +/- bo zależało od stylu jazdy)
Mój gazownik powiedział, że aby wysterować, żeby pokazywał mniej więcej poprawnie, to trzeba kręcić dwoma śrubkami - tylko nie pamiętam, którą się kręciło w którą stronę, aby pokazywało dłużej pierwszą diodę (bak pełny), a którą żeby zaświecała się rezerwa (czerwona dioda)
Czy ktoś obeznany może dać jakieś wskazówki ?
Ale jeżeli dobrze widzę, to fotki od TomP'a różnią się od mojego czujnika poziomu ... |
_________________ Moje Cudeńsko , zapraszam do komentowania [url=http://allegro.pl/uniwersalny-sciemniacz-lampki-samochodowej-tanio-i1845285913.html]?CIEMNIACZ[/url] |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 05-05-2011, 20:04
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Miałem podobny problem . Butla stojąca w bagażniku pojemność 20 litrów i taki sam wskaźnik na kontaktron.Zasada działania prosta. Magnes i w jego polu magnetycznym kontaktron jako włącznik. Ustawiało się to tym kontaktronem tzn kręciło się całym zespołem z kabelkami ale delikatnie bo kontaktron jest ustawiony jakby na boku tej śruby. Z początku zapalała się rezerwa już po 90 kilometrach, ja ustawiłem ze po 120 się paliła więc jeszcze za wcześnie. Zdemontowałem szybkę, wskazówkę i to czarne co obudową jest wskazówki.Jeden wkręt tam jest . Pod spodem były takie jakby wycięcia na których było to ustrojstwo ustalone na wielozaworze. Odpiłowałem je i klejem na gorąco takim pistoletowym ustaliłem inne położenie całego zespołu wskazówki tak że teraz rezerwa zapala się jak mam ok 80 km jazdy. A więc idzie ustawić jak się chce |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
|