wymiana silnika z spi na mpi |
Autor |
Wiadomość |
DRIPOL
nówka sztuka ;)
Dołączył: 18 Maj 2007 Posty: 4 Skąd: Połaniec
|
Wysłany: 11-10-2008, 18:19 wymiana silnika z spi na mpi
Bolid: seicento |
|
|
jak w temacie czy wraz z wymianą musze wymienić komputer i czy te wszystkie czujniki będą pasować do starych przewodów |
|
|
|
 |
barthez
Nałogowiec professional audio

Pomógł: 74 razy Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 382 Skąd: stolica Wlkp
|
Wysłany: 11-10-2008, 18:26
Bolid: Fiat CC 0.7 R2 4V (170A.046) |
|
|
A po co wymieniać silnik skoro wystarczy wymienić tylko całkowicie zasilanie benzyną wraz z sterownikiem+drobne modyfikacje . Motor w przypadku 1.1 jest zawsze ten sam-równie dobrze można by wykonać operację wstawienia gaźnika z całkowitą rezygnacją z sterowników wtrysku. W przypadku 0.9 istniał takowy w pierwszych cieniasach (z ręcznym ssaniem). |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy/diesla amen. |
|
|
|
 |
irekg
Nałogowiec

Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Gru 2007 Posty: 163 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: 11-10-2008, 21:36
Bolid: sc A0 |
|
|
zamiana z spi na mpi ma swoje plusy ale jeden zasadniczy minusoplus zależy na jaki komputer sie zdecydujesz...
ja polecam 4aw bo można go modować ...59f przez niektórych uważany za kultowy (ja) ma minus w postaci permanentnego braku modowalności lecz wręcz ponadnaturalna siłę wykrywania złych zachowań silnika - to ten plus
generalnie pozostałbym przy silniku spi + mody które w przypadku tego typu zasilania są proste i raczej trudno cos popsuć..
pali troszkę więcej, troszkę mniej elastyczny ale spokojnie 65koni na modach
pozostań przy spi..ewentualnie jak mpi to nie 1.1 a 1.2 z punto na szerokim komputerze.. |
_________________ OPROG./PRODUKCJA HAMOWNI INERCYJNYCH, DOLOTY/ROZPORKI (SC/CC/PANDA/ASTRA/MEGANE FL/YARIS2/KAZDY NA WARSZTACIE)/AKCESORIA DO SPORTU WG FIA/KOLEKTORY SSACE 2P/ ELEMENTY WYCZYNOWE WYDECHOWE/GIĘTARKA/DIAGNOSTYKA EURO-3
 |
|
|
|
 |
elmo
Nałogowiec maruda

Pomógł: 13 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Lis 2007 Posty: 338 Skąd: Radom
|
Wysłany: 11-10-2008, 23:47
Bolid: mobil: 00' S 1.1śpi na gazie |
|
|
a może kolega chce mieć normalne zwykłe sc tylko silnik mu padł i wymienia na nowsze mpi? a tu zaraz wywody o modowalnościach mocach przyśpieszeniach |
_________________ [moje auto] |
|
|
|
 |
irekg
Nałogowiec

Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Gru 2007 Posty: 163 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: 12-10-2008, 11:15
Bolid: sc A0 |
|
|
kurcze no niepomyślałem hehe
ale emlus sam rozumiesz
jakiś sens wymiana musi mieć
3mając sie tematu niestety musisz wymienić komputer i dojdzie kilka czujników |
_________________ OPROG./PRODUKCJA HAMOWNI INERCYJNYCH, DOLOTY/ROZPORKI (SC/CC/PANDA/ASTRA/MEGANE FL/YARIS2/KAZDY NA WARSZTACIE)/AKCESORIA DO SPORTU WG FIA/KOLEKTORY SSACE 2P/ ELEMENTY WYCZYNOWE WYDECHOWE/GIĘTARKA/DIAGNOSTYKA EURO-3
 |
|
|
|
 |
DRIPOL
nówka sztuka ;)
Dołączył: 18 Maj 2007 Posty: 4 Skąd: Połaniec
|
Wysłany: 15-10-2008, 18:37
Bolid: seicento |
|
|
irekg napisał/a: | kurcze no niepomyślałem hehe
ale emlus sam rozumiesz
jakiś sens wymiana musi mieć
3mając sie tematu niestety musisz wymienić komputer i dojdzie kilka czujników |
Widze że będe miał troche problemów a co byście panowie powiedzieli na silnik 1.2 z 8v z punta . Jeśli chodzi o mój silnki to przejechał 470 tyś i padł i chce go wymienić na inny i dalej śmigać . Pozdrawiam |
|
|
|
 |
barthez
Nałogowiec professional audio

Pomógł: 74 razy Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 382 Skąd: stolica Wlkp
|
Wysłany: 15-10-2008, 19:38
Bolid: Fiat CC 0.7 R2 4V (170A.046) |
|
|
Pełen respekt dla tego silnika i jego użytkownika, skoro tak długo wytrwał. W takim razie wymień od razu może na mocniejszego 1.4 . |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy/diesla amen. |
|
|
|
 |
|