Interfejsy. Co i jak, czemu itd. |
Autor |
Wiadomość |
zegarek900
Bywalec
Dołączył: 09 Cze 2013 Posty: 54 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 27-12-2015, 17:15 Interfejsy. Co i jak, czemu itd.
Bolid: SC 1.2 8v LPG |
|
|
Witam Was.
Chciałbym zapytać Was jaka jest różnica między interfejsami do samochodów. Rozglądam się za takowym do swojego sc. Nie chciałbym kupić bubla. Dlaczego na aukcjach jest napisane że ten do seata, ten do opla, ten do alfy a wtyczki są wszystkie takie same ? Czym się kierować kupujac taki interfejs ? Czy kupując jeden interfejs podepne się pod kilka aut ?( Wiadomo że program musi być inny pod każde auto). Zależy mi na tym żęby podpiąć się pod fiata i starego opla astre i nie wywalać bez sensu pieniędzy. Czy kupywać taki z allegro czy np z krakowa od viakena ? |
_________________
899->1242->? |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 27-12-2015, 23:30
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Ja kupiłem z allegro tani interfejs KKL VAG. Z seicento łączy się bez problemu przez program IAW Scan 2. Ostatnio miałem problem z astrą G i też udało się połączyć tym interfejsem i programem Ab-Com. Sprzedawcy na aukcjach często wystawiają te same interfejsy ale opisując aukcje jakoby był to interfejs pod konkretny model. Tak właśnie jest z KKL VAG. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
|