FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zdechł budzik.
Autor Wiadomość
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Pomógł: 141 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 15-05-2012, 18:26   Zdechł budzik.
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


Kurczę przekopałem całą szukajkę pod różnymi hasłami i nie znalazłem satysfakcjonującego mnie tematu...
Panowie (i Panie :) )- pacjent to Sejciak 1.1 MPI, zachorował nagle, bez żadnego wyraźnego powodu na następującą chorobę:

Po przekręceniu kluczyka w pozycję MAR nie idzie do góry wskaźnik paliwa, nie pokazuje się stan kilometrów, po odpaleniu i ruszeniu nie działa prędkościomierz. Co ciekawe zegarek działa bez problemu.
Ponadto nie działają migacze.
Opiekun pacjenta zarzeka się, że wszystkie bezpieczniki są całe (te w budzie, i te pod maską)

Gdzie szukać przyczyny? Czy pacjent podpięty pod FES'a może wykazywać błędy budzika? (bo nie wiemy czy targać się przez całe miasto tylko po to, żeby zobaczyć na monitorze czyste logi)
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
jankes 
Nałogowiec

Pomógł: 38 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 337
Skąd: trójkąt 3 cesarzy SJ
Wysłany: 15-05-2012, 18:45   
   Bolid: SC sporting & volvo v70 & DAF CF


miałem podobny przypadek nie działający licznik w mpi-ku "na handel" przełożyłem do niego sprawny i działający z innego sejka i okazało się że nie działa więc wrócił z powrotem do auta w którym wcześniej działał i co okazało się że już nie działa. Nie doszedłem do tego w czym tkwiła przyczyna ale mogę cię ostrzec przed próbą podmiany bo możesz uwalić dobry licznik.
 
 
dedek 
za dużo się czepia do forum

Pomógł: 27 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 296
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-05-2012, 19:41   
   Bolid: Seicento 1.1 MPI


U mnie często wariował prędkościomierz aż w końcu padł. Jak się okazało, styki były mega zaśniedziałe, po wymianie wtyczki na nową wszystko gra:) mówię tylko o prędkościomierzu ale u Ciebie jest trochę grubsza sprawa więc na wszystko nic nie poradzę :ok:
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 16-05-2012, 09:17   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Zegarek działa bo ma osobne zasilanie na stałe- musi liczyć sekundy nawet jak licznik odłączony a za darmo tego nie robi ;) . Licznik powinien zagadać po przekręceniu stacyjki i dostać wtedy napięcie. Ja bym sprawdził te bezpieczniki tzn jeśli są całe to czy dochodzi do nich prąd po przekręceniu stacyjki.Z tymi kierunkami to też tak wygląda jakby prąd nie dochodził po stacyjce.A inne urządzenia po kluczyku działają ? Wycieraczki nadmuch itp? Awaryjne działają? Jeśli będą działały to potwierdzenie braku prądu po kluczyku. Skoro na stałym zasilaniu kierunki działają a po kluczyku nie chcą. To robota dla elektryka.Jeśli kontrola napięcia bedzie ok to masz FES-a i interfejs podłącz i "elektronikę pokładową" przetrzep.
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Pomógł: 141 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 16-05-2012, 09:55   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


awaryjki są :ok: o nadmuchu i wycieraczkach nic mi nie mówił, więc tego nie wiem akurat.
przekażę Kumplowi Twoje słowa, i zobaczymy jakie podejmie kolejne kroki ;)
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
SiD! 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 2
Skąd: Kielce
Wysłany: 08-09-2013, 22:35   
   Bolid: sc sporting


Witam,
odswieze temat bo nie chce zakladac nowego a nie znalazlem nic konkretnego. U mnie problem z zegarami polega na tym ze po przekreceniu kluczyka na zaplon wskazowki przedkosciomierza i wsk. paliwa skacza w prawo i tam zostaja... jak zaczne jechac to wskazowka tak jakby przesuwala sie poprawinie ale od godziny 3 w dol. sprawdzilem kostki, bezpieczniki w kabinie nawet odpialem radio i nic sie nie zmienilo. wyjalem szybe z zegarow i po zapaleniu recznie przestawiam na 0, w tedy predkosc wskazuje prawdopodobnie dobrze. Sej sporting MPI 2002r. Nowe zegary czyda sie jeszcze cos z tym zrobic?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum