Regeneracja |
Autor |
Wiadomość |
owen
Nałogowiec

Wiek: 35 Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 216 Skąd: Pawłowice
|
Wysłany: 31-07-2010, 13:05 Regeneracja
Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka. |
|
|
Panowie i Panie co myślicie o alternatorach i rozrusznikach po regeneracji? Macie jakieś spostrzeżenia, doświadczenia, cokolwiek co mogłoby mi pomóc w wyborze? |
|
|
|
 |
stiepanek
Nałogowiec

Wiek: 35 Dołączył: 30 Cze 2008 Posty: 264 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 03-08-2010, 10:58
Bolid: Fiat Seicento BRUSH 1.1cm3 |
|
|
Ja jadąc wjechałem w taką fajna kałużę i za chwile zaświeciła mi sie kontolka akumulatora i altek zaczął strasznie głośno działać. To pytałem sie o nowy to zaśpiewali 300zł, to myśle podziękuje i pojechałem z nim do regenerowania. Regenerowanie wyszło mnie 190zł, w ty zmieniają uzwojenie i obudowe ( niestety tam gdzie ja robiłem nie zmienili łożysk i bede musiał je sobie wymienic). Po zabiegu regeneracji alternator jest sprawdzany i dostaje się wydruk pomiarów ile Vat ile Amper. Po regeneracji śmiga fajnie, wiec opłaca się regenerować, bo wychodzi taniej niż nowy i jeszcze do tego dostałem na niego 6 miesięcy pisemnej gwarancji. |
_________________ Obecny Dupowóz:
http://www.polskajazda.pl.../Seicento/97577
http://www.seicento.com.p...p=469051#469051
 |
Ostatnio zmieniony przez stiepanek 03-08-2010, 11:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Ania
stokrotka

Dołączyła: 16 Lut 2010 Posty: 1328 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 03-08-2010, 11:08
Bolid: Fiat |
|
|
owen, jak najbardziej jestem za! Co do rozrusznika to nie mogę się wypowiedzieć, ale alternator po regeneracji działał tak jak jak nowy. |
_________________ Szukaj mnie...
 |
|
|
|
 |
_jedrek_
Bywalec
Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 56 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 03-08-2010, 13:03
Bolid: SC |
|
|
stiepanek napisał/a: | Ja jadąc wjechałem w taką fajna kałużę i za chwile zaświeciła mi sie kontolka akumulatora i altek zaczął strasznie głośno działać. To pytałem sie o nowy to zaśpiewali 300zł, to myśle podziękuje i pojechałem z nim do regenerowania. Regenerowanie wyszło mnie 190zł, w ty zmieniają uzwojenie i obudowe ( niestety tam gdzie ja robiłem nie zmienili łożysk i bede musiał je sobie wymienic). Po zabiegu regeneracji alternator jest sprawdzany i dostaje się wydruk pomiarów ile Vat ile Amper. Po regeneracji śmiga fajnie, wiec opłaca się regenerować, bo wychodzi taniej niż nowy i jeszcze do tego dostałem na niego 6 miesięcy pisemnej gwarancji. |
za 300zl to na pewno byl nowy |
|
|
|
 |
stiepanek
Nałogowiec

Wiek: 35 Dołączył: 30 Cze 2008 Posty: 264 Skąd: Katowice
|
|
|
|
 |
_jedrek_
Bywalec
Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 56 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 03-08-2010, 13:55
Bolid: SC |
|
|
stiepanek napisał/a: | Zgadza się napisałem przecież, ze pytałem sie o nowy i zaśpiewali 300zł, wiec dałem do regeneracji. |
powiedz mi gdzie nowe alternatory sprzedaja po 300zl to biore hurtem |
|
|
|
 |
dedek
za dużo się czepia do forum
Wiek: 38 Dołączył: 28 Gru 2006 Posty: 296 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-08-2010, 20:39
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
_jedrek_ napisał/a: | stiepanek napisał/a: | Zgadza się napisałem przecież, ze pytałem sie o nowy i zaśpiewali 300zł, wiec dałem do regeneracji. |
powiedz mi gdzie nowe alternatory sprzedaja po 300zl to biore hurtem |
koledzy widze, że macie problem
na allegro nowy alternator do seicento można spokojnie kupić w granicach 200zł i taniej:)
kupiłem za 165zł 3 lata temu i działa elegancko do dziś i oby jak najdłużej, po co regenerować za te same pieniądze, jak tu dostajecie jeszcze nową niby wzmacnianą obudowę i całą resztę |
|
|
|
 |
_jedrek_
Bywalec
Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 56 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 03-08-2010, 20:55
Bolid: SC |
|
|
dedek napisał/a: | _jedrek_ napisał/a: | stiepanek napisał/a: | Zgadza się napisałem przecież, ze pytałem sie o nowy i zaśpiewali 300zł, wiec dałem do regeneracji. |
powiedz mi gdzie nowe alternatory sprzedaja po 300zl to biore hurtem |
koledzy widze, że macie problem
na allegro nowy alternator do seicento można spokojnie kupić w granicach 200zł i taniej:)
kupiłem za 165zł 3 lata temu i działa elegancko do dziś i oby jak najdłużej, po co regenerować za te same pieniądze, jak tu dostajecie jeszcze nową niby wzmacnianą obudowę i całą resztę |
"nowy" alternator za 300zl to alternator po regeneracji wiec nie wciskaj mi kitu ze kupiles nowy za 163zl skoro w IC nowy alternator MM kosztuje ponad 800zl |
|
|
|
 |
rudiov
Nałogowiec POlski osioł

Wiek: 37 Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 343 Skąd: Krk
|
Wysłany: 03-08-2010, 21:06
Bolid: 1.1 mpi van / Zafira 1.6 |
|
|
http://allegro.pl/item117...a_seicento.html
IC ma ceny z kosmosu dla detalisty bo z czegoś muszą robić rabaty dla stałych odbiorców (zakładów mechaniki pojazdowej) i sklepów motoryzacyjnych. |
|
|
|
 |
dedek
za dużo się czepia do forum
Wiek: 38 Dołączył: 28 Gru 2006 Posty: 296 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-08-2010, 21:27
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
_jedrek_ napisał/a: | dedek napisał/a: | _jedrek_ napisał/a: | stiepanek napisał/a: | Zgadza się napisałem przecież, ze pytałem sie o nowy i zaśpiewali 300zł, wiec dałem do regeneracji. |
powiedz mi gdzie nowe alternatory sprzedaja po 300zl to biore hurtem |
koledzy widze, że macie problem
na allegro nowy alternator do seicento można spokojnie kupić w granicach 200zł i taniej:)
kupiłem za 165zł 3 lata temu i działa elegancko do dziś i oby jak najdłużej, po co regenerować za te same pieniądze, jak tu dostajecie jeszcze nową niby wzmacnianą obudowę i całą resztę |
"nowy" alternator za 300zl to alternator po regeneracji wiec nie wciskaj mi kitu ze kupiles nowy za 163zl skoro w IC nowy alternator MM kosztuje ponad 800zl |
z takim podejsciem to idz do fiata i sie spytaj ile chcą za alternator bo skąd masz pewność, że ten z IC jest oryginalny fiatowski? bo ma napis magneti marelli?
Powiem Ci, że dłużej już jezdżę na tym co kupiłem niż na seryjnym od nowości. Z regeneracją tracisz czas, a tak to kupujesz u nich i tego samego dnia instalujesz. Czy on jest regenerowany czy nie? wątpie, dokładnie sie wszystkiemu przyjrzałem zanim go zamontowałem ale mogłem coś przeoczyć, zresztą co za różnica, dostałem po prostu "nowy" do ręku i od ręki za 165zł, a to robi różnicę.. A że w jakości nie widać różnicy to po co przepłacać? |
|
|
|
 |
_jedrek_
Bywalec
Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 56 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 03-08-2010, 21:36
Bolid: SC |
|
|
dedek napisał/a: | _jedrek_ napisał/a: | dedek napisał/a: | _jedrek_ napisał/a: | stiepanek napisał/a: | Zgadza się napisałem przecież, ze pytałem sie o nowy i zaśpiewali 300zł, wiec dałem do regeneracji. |
powiedz mi gdzie nowe alternatory sprzedaja po 300zl to biore hurtem |
koledzy widze, że macie problem
na allegro nowy alternator do seicento można spokojnie kupić w granicach 200zł i taniej:)
kupiłem za 165zł 3 lata temu i działa elegancko do dziś i oby jak najdłużej, po co regenerować za te same pieniądze, jak tu dostajecie jeszcze nową niby wzmacnianą obudowę i całą resztę |
"nowy" alternator za 300zl to alternator po regeneracji wiec nie wciskaj mi kitu ze kupiles nowy za 163zl skoro w IC nowy alternator MM kosztuje ponad 800zl |
z takim podejsciem to idz do fiata i sie spytaj ile chcą za alternator bo skąd masz pewność, że ten z IC jest oryginalny fiatowski? bo ma napis magneti marelli?
Powiem Ci, że dłużej już jezdżę na tym co kupiłem niż na seryjnym od nowości. Z regeneracją tracisz czas, a tak to kupujesz u nich i tego samego dnia instalujesz. Czy on jest regenerowany czy nie? wątpie, dokładnie sie wszystkiemu przyjrzałem zanim go zamontowałem ale mogłem coś przeoczyć, zresztą co za różnica, dostałem po prostu "nowy" do ręku i od ręki za 165zł, a to robi różnicę.. A że w jakości nie widać różnicy to po co przepłacać? |
mam pewnosc bo przychodzi w ori opakowaniu ori zapakowany + 24 miesiace gwarancji, a na regenerowany masz 12 miesiecy
nie neguje tego, ze nie ma roznicy miedzy nowym, a dobrze zregenerowanym alternatorem bo sam regenerowalem. Roznicy nie widziales bo sprzedawane regenerwane alternatory sa wypiaskwoane i odmalowane zeby tej roznicy nie bylo widac.
Tylko nie pisz glupot, ze kupujesz nowy alternator za 165zl bo tak nie jest |
|
|
|
 |
dedek
za dużo się czepia do forum
Wiek: 38 Dołączył: 28 Gru 2006 Posty: 296 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-08-2010, 21:43
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
Ale skąd Ty to wiesz, że on jest na pewno regenerowany? zobacz, że wyznaczasz jakość ceną, no a niestety to nie idzie zawsze w parze. A kto wie, może te alternatory są z jakiegoś małego zakładu, produkującego części zamienne, dlatego są niskie koszta
PS
W gwarancji masz i tak pewnie kruczki, że musi być np zamontowany w ASO fiata, ale już mniejsza o to.
My już możemy skończyć rozmowę, żeby nie zaśmiecać:)
Tak więc moje zdanie na temat alternatorów przedstawiają powyższe posty:) |
|
|
|
 |
_jedrek_
Bywalec
Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 56 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 04-08-2010, 08:23
Bolid: SC |
|
|
dedek napisał/a: | Ale skąd Ty to wiesz, że on jest na pewno regenerowany? zobacz, że wyznaczasz jakość ceną, no a niestety to nie idzie zawsze w parze. A kto wie, może te alternatory są z jakiegoś małego zakładu, produkującego części zamienne, dlatego są niskie koszta
PS
W gwarancji masz i tak pewnie kruczki, że musi być np zamontowany w ASO fiata, ale już mniejsza o to.
My już możemy skończyć rozmowę, żeby nie zaśmiecać:)
Tak więc moje zdanie na temat alternatorów przedstawiają powyższe posty:) |
kolego nie mozna miec czegos co jest warte nowe 800zl (powiedzmy, ze jest tam 200zl marzy troche zawyzam) za 165zl sorry ale to nei bajka. Uwierz mi one naprawde nie sa fabrycznie nowe |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 05-08-2010, 04:19
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
jedne są made in china, ale idzie dostac made in UK na allegro za 230 zł... skoro Dedek na tym smiga 3 lata, to ja sobie co 3 lata chętnie zmienie te za 165 niz jeden za 800 - a on i tak pada po 2 latach, bo na allegro na haslo seicento i filtracja ilość ofert - najwiecej MIAŁY, MAJĄ i BEDĄ MIEĆ klientów aukcje z alternatorami.
niestety, to jest słaba strona fiata |
_________________
 |
|
|
|
 |
dedek
za dużo się czepia do forum
Wiek: 38 Dołączył: 28 Gru 2006 Posty: 296 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-08-2010, 22:07
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
Wydaje mi sie ze nikt z Nas nie wie ile kosztuje wyprodukowanie "oryginalnego" alternatora + koszta jego dystrybucji itd, równie dobrze może to być np 80zł, niewiadomo. z doświadczenia wiem, że marże na różne produkty często sięgają 100-200% albo i więcej... nieważne po raz kolejny:)
Mój alternator może być i nawet made in kosmos ale za takie pieniądze jakie zapłaciłem, jestem z niego BARDZO zadowolony |
|
|
|
 |
|