hamulce Przód/ płyn - rotax:D |
Autor |
Wiadomość |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 23-05-2015, 20:38 hamulce Przód/ płyn - rotax:D
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
witam,
jest sporo wypowiedzi na temat hamulców itp.
Skupiając się na nie dużym budżecie nadchodzi wymiana tarcz. Tutaj padło mi na MIKODA nacinana/nawiercana. Problem aby z klockami. Jakie kupić aby za dużo nie pyliły i nie piszczały:D:d
Pozdrawiam
p.s. Rotax jaki płyn byś polecał. Obecnie nie wiem czym jest zalane także wymienić mozna przy okazji:D. |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
Ichtio
Nałogowiec
Pomógł: 14 razy Wiek: 30 Dołączył: 25 Sty 2013 Posty: 376 Skąd: Marklowice (SWD)
|
Wysłany: 23-05-2015, 20:51
Bolid: Fiat Seicento 900 Young |
|
|
Płyn, DOT4
Klocki mogę polecić TRW, posiadam i nie narzekam |
|
|
|
 |
jędrek
Nałogowiec
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 03 Cze 2014 Posty: 702 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 23-05-2015, 21:14
Bolid: seicento 899 |
|
|
Klocki TRW są ok. śmigam na nich ale pylą jak cholera |
|
|
|
 |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 23-05-2015, 21:18
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
nio własnie nie chciałbym abym klocki MOCNO pyliły...:(( |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 33 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-05-2015, 01:22 Re: hamulce Przód/ płyn - rotax:D
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
dyzio_abarth napisał/a: | witam,
jest sporo wypowiedzi na temat hamulców itp.
Skupiając się na nie dużym budżecie nadchodzi wymiana tarcz. Tutaj padło mi na MIKODA nacinana/nawiercana. Problem aby z klockami. Jakie kupić aby za dużo nie pyliły i nie piszczały:D:d
Pozdrawiam
p.s. Rotax jaki płyn byś polecał. Obecnie nie wiem czym jest zalane także wymienić mozna przy okazji:D. |
Przy nacinanych prawie każde klocki będą pyliły i przy hamowaniu będzie głośniej
TRW, ATE,Bosch'a sobie do mikody odpuść-ani efektu ani nic dodatkowo ATE zjedzą się szybko.
Z Mikodą dobry efekt miałem na ferrodo(premier) i ds2000-tylko pylą i piszczą, i na klockach brembo.
Kupując frezowaną i nacinaną Mikodę/czy każdą inną nacinaną godzisz się z automatu z niższą trwałością klocka dlatego stosujesz miekksze-frezy oczyszczają tarczę nawierty eliminują gazy wytwarzane przy hamowaniu między klockiem a tarczą, co lekko opóźnia reakcję, ale to przy dużym bucie. Warto także zmienić w seju co 5-6 lat przewody elastyczne-konstrukcyjnie są tak powyginane, że szkoda gadać-nie piszę już o tych w stalowym oplocie bo to koszt duuuużo większy ale dobrej firmy ze świerzą gumą i kordem-szybsza reakcja i nie spuchną tak
Znowu kompleksowo wyszło, żeby coś było nie ? |
|
|
|
 |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 24-05-2015, 12:03
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
heh... tak jak myślałem. Temat dość obszernych wypowiedzi. To może krótko w pkt jesli ktoś by mógł zestawić?? np:
1. Mikoda nac/naw + ds
2. zimmerman + ....
3. |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
rotax24 [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-05-2015, 13:58
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
dyzio_abarth napisał/a: | heh... tak jak myślałem. Temat dość obszernych wypowiedzi. To może krótko w pkt jesli ktoś by mógł zestawić?? np:
1. Mikoda nac/naw + ds
2. zimmerman + ....
3. |
Mikoda+ ds2000
Brembo max+ brembo/ferrodo premier
Zimmerman+ ebc green stuff. |
|
|
|
 |
|