FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
hydrauliczny hamulec ręczny
Autor Wiadomość
ziomek 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 12
Skąd: Pawłowice/Strumień
Wysłany: 14-03-2013, 22:18   hydrauliczny hamulec ręczny
   Bolid: Fiat Seicento 1.2MPI


siemka

mam pytanie do znawców tematu odnośnie hydraulicznego ręcznego.
konkretnie interesuje mnie podłączenie przewodów, jak wiadomo w seju
są dwa przewody hamulcowe na tył, po jednym na każde koło a z tego
co widziałem to pompka przy hydrauliku jest na jeden przewód.
jak to powinno być prawidłowo podłączone by przy zaciągnięciu hamowały
oba koła? a może są takie zestawy z pompką na dwa przewody?
będę wdzięczny jak ktoś poratuje wiedzą w tym temacie.
_________________
Need For Speed
 
 
 
nosferatu 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 213
Skąd: Sz-n
Wysłany: 14-03-2013, 23:09   
   Bolid: CC 1.2 16v


żeby było zgodne ze sztuką i z zał. J powinien być hamulec na dwóch pomach :> . Montując hydrołpaę na jednej pompie masz układ "przód/tył" a nie układ X [lewy tył=prwy przód i na odwrót] jak zdrowy rozsądek i przepisy mowią.

...ale jak to w życiu bywa nienależy zawsze słuchać się zdrowego rozsądku ;)
 
 
ziomek 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 12
Skąd: Pawłowice/Strumień
Wysłany: 15-03-2013, 00:15   
   Bolid: Fiat Seicento 1.2MPI


nosferatu napisał/a:
żeby było zgodne ze sztuką i z zał. J powinien być hamulec na dwóch pomach :> . Montując hydrołpaę na jednej pompie masz układ "przód/tył" a nie układ X [lewy tył=prwy przód i na odwrót] jak zdrowy rozsądek i przepisy mowią.

...ale jak to w życiu bywa nienależy zawsze słuchać się zdrowego rozsądku ;)


no właśnie zależy mi na tym, żeby pozostał ukł. X, znalazłem coś takiego http://www.inter-rally.pl...-z-blokada.html
i zastanawiam się czy taki zestaw wystarczy by działało to jak trzeba, czy jeszcze coś oprócz
tego, wyczytałem że powinny być zawory zwrotne. miał ktoś do czynienia z czymś takim?
_________________
Need For Speed
 
 
 
Uncrossed 
Nałogowiec


Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 788
Skąd: Włocławek
Wysłany: 12-04-2013, 08:30   
   Bolid: Seicento 1.4 16V


tylk opytanie czy taki reczny ma zawór zwrotny bo jesli nie to jesli sie nie myle cisnienie bedzie szlo tez na przednie heble ale przypuszczam ze kazdy takie cos posiada. a jak nie to moze sam uklad w seju na to nie pozwala.
_________________
Seicento 1.4 16V


Mój białas:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga - Mapa Forum