hydrauliczny hamulec ręczny |
Autor |
Wiadomość |
ziomek
nówka sztuka ;)
Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 12 Skąd: Pawłowice/Strumień
|
Wysłany: 14-03-2013, 22:18 hydrauliczny hamulec ręczny
Bolid: Fiat Seicento 1.2MPI |
|
|
siemka
mam pytanie do znawców tematu odnośnie hydraulicznego ręcznego.
konkretnie interesuje mnie podłączenie przewodów, jak wiadomo w seju
są dwa przewody hamulcowe na tył, po jednym na każde koło a z tego
co widziałem to pompka przy hydrauliku jest na jeden przewód.
jak to powinno być prawidłowo podłączone by przy zaciągnięciu hamowały
oba koła? a może są takie zestawy z pompką na dwa przewody?
będę wdzięczny jak ktoś poratuje wiedzą w tym temacie. |
_________________ Need For Speed
 |
|
|
|
 |
nosferatu
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 213 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 14-03-2013, 23:09
Bolid: CC 1.2 16v |
|
|
żeby było zgodne ze sztuką i z zał. J powinien być hamulec na dwóch pomach . Montując hydrołpaę na jednej pompie masz układ "przód/tył" a nie układ X [lewy tył=prwy przód i na odwrót] jak zdrowy rozsądek i przepisy mowią.
...ale jak to w życiu bywa nienależy zawsze słuchać się zdrowego rozsądku |
|
|
|
 |
ziomek
nówka sztuka ;)
Dołączył: 06 Lis 2009 Posty: 12 Skąd: Pawłowice/Strumień
|
Wysłany: 15-03-2013, 00:15
Bolid: Fiat Seicento 1.2MPI |
|
|
nosferatu napisał/a: | żeby było zgodne ze sztuką i z zał. J powinien być hamulec na dwóch pomach . Montując hydrołpaę na jednej pompie masz układ "przód/tył" a nie układ X [lewy tył=prwy przód i na odwrót] jak zdrowy rozsądek i przepisy mowią.
...ale jak to w życiu bywa nienależy zawsze słuchać się zdrowego rozsądku |
no właśnie zależy mi na tym, żeby pozostał ukł. X, znalazłem coś takiego http://www.inter-rally.pl...-z-blokada.html
i zastanawiam się czy taki zestaw wystarczy by działało to jak trzeba, czy jeszcze coś oprócz
tego, wyczytałem że powinny być zawory zwrotne. miał ktoś do czynienia z czymś takim? |
_________________ Need For Speed
 |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 12-04-2013, 08:30
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
tylk opytanie czy taki reczny ma zawór zwrotny bo jesli nie to jesli sie nie myle cisnienie bedzie szlo tez na przednie heble ale przypuszczam ze kazdy takie cos posiada. a jak nie to moze sam uklad w seju na to nie pozwala. |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
|