układ dolotowy powietrza |
Autor |
Wiadomość |
jaqu
nówka sztuka ;)
Dołączył: 10 Maj 2013 Posty: 4 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 10-05-2013, 22:34 układ dolotowy powietrza
Bolid: S 1.1 |
|
|
Chciałem prosić o pomoc w identyfikacji części (SC 1.1 '99)
Wg numerologi z tego linku część numer 6 odpadła wraz z plastikowym mocowaniem od części numer 5.
Wujek google mówi mi że numer 6 to chwyt powietrza.
Jak nazywa się część numer 5? (szukałem po numerach tam przedstawionych i nic)
Czy może być ona odpowiedzialna za dławienie się autka podczas wciskania gazu do dechy?
Czy można jeździć autkiem pomimo braku zamocowania tego chwytaka?
Na zdjęciach wygląda to tak:
Zdjęcia ułamanego elementu
Rozumiem ze to jest miejsce gdzie jest zawór który do filtra daje powietrze idące od silnika albo ze zderzaka.
z góry dzięki za odpowiedź |
|
|
|
 |
TheStig
Nałogowiec

Pomógł: 74 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 672 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 10-05-2013, 22:37
Bolid: Opel Astra C14NZ + LPG |
|
|
jaqu napisał/a: | Czy może być ona odpowiedzialna za dławienie się autka podczas wciskania gazu do dechy?
Czy można jeździć autkiem pomimo braku zamocowania tego chwytaka? |
Nie sądzę, że może się przez to dławić, ja jeździłem bez tego w ogóle i nic się nie działo, także jeździć można. Jak chcesz kupić, to lepiej na szrocie kupić, gdyż nówka może być niedostępna, a jak już to śmiesznie droga |
|
|
|
 |
jaqu
nówka sztuka ;)
Dołączył: 10 Maj 2013 Posty: 4 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 10-05-2013, 22:43
Bolid: S 1.1 |
|
|
Widziałem, że sam chwytak (czyli plastikowa puszka bez żadnej magii) kosztuje 100 zł aż się boje myśleć ile kosztuje ta tajemnicza część. |
|
|
|
 |
Uncrossed
Nałogowiec

Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 10-05-2013, 23:25
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
na zimnym silniku może się dlawic po depnieciu w podłogę. przynajmniej u mnie tak było. jeśli chcesz to ja chcę się pozbyć swoich gratow od 1.1 to możemy się ew jakoś dogadac ale to na pw. |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
 |
|