FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pokrywa zaworów 8V:D
Autor Wiadomość
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 14-02-2014, 17:21   Pokrywa zaworów 8V:D
   Bolid: Abarth 1.1


Witam , tak jak w Temacie:D

Są jakieś różnice w kształcie, budowie, itp pokrywy zaworów 1.2 8V 75KM??( punto,siena itd). CHodzi tylko o 8v , 16V NIE!:))
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
Wuniek 
Nałogowiec
Dispatcher


Pomógł: 73 razy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 428
Skąd: 100lica
Wysłany: 14-02-2014, 17:32   Re: Pokrywa zaworów 8V:D
   Bolid: SC 1.2MPi 6speed


dyzio_abarth napisał/a:
Witam , tak jak w Temacie:D

Są jakieś różnice w kształcie, budowie, itp pokrywy zaworów 1.2 8V 75KM??( punto,siena itd). CHodzi tylko o 8v , 16V NIE!:))


są 2 rodzaje tych pokrywek z wciskanym korkiem oleju, różnią się tym że jedna ma miejsce na czujnik położenia wałka (sej 1.1MPi) a ta druga go nie ma (P75) aczkolwiek da się je zamontować wymiennie


_________________


Scuderi Split Cycle Engine
 
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Pomógł: 141 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 14-02-2014, 17:33   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


te same są pokrywki.. tylko MPIki w seju i coniektóre Punto II miały dodatkowo dziurę na czujnik położenia wału.
no i późniejsze wersje pandzioch, punto itp etc już mają inne korki wlewowe - ale czy to jedyna różnica tych pokrywek to nie jestem w stanie powiedzieć
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
Wuniek 
Nałogowiec
Dispatcher


Pomógł: 73 razy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 428
Skąd: 100lica
Wysłany: 14-02-2014, 17:36   
   Bolid: SC 1.2MPi 6speed


no i są jeszcze te nowe które chyba nie pasują na stare głowice:

_________________


Scuderi Split Cycle Engine
 
 
 
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 14-02-2014, 22:33   
   Bolid: Abarth 1.1


["Wuniek"]

Dokładnie o tą pokrywe mi chodzi:)) To jest nowsze rozwiązanie , nowszy silnik??? Czy przy swapie robi to jakaś rożnice kwestia głowica inna itd?( ten silnik)? Gdy ogladałem u znajomego silnik 1.2 8v bardzo zastanawiała mnie ta pokrywa:)
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Pomógł: 141 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 14-02-2014, 22:39   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


nowsze motory, takie co spełniają wyższe normy (euro IV? zdaje się ) - pytałeś o sienę, punto, 1,2 75HP - a tam nie było takich akurat już jednostek :))
Pandziochy i punciałki 1,2 69KM i 1,4 77KM takie mają na pewno, i chyba końcówka 1,1 też... jak się to ma do swapowania.. szczerze nie wiem
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime - Mapa Forum