 |
FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl
|
Pokrywa zaworów 8V:D |
Autor |
Wiadomość |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 14-02-2014, 17:21 Pokrywa zaworów 8V:D
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
Witam , tak jak w Temacie:D
Są jakieś różnice w kształcie, budowie, itp pokrywy zaworów 1.2 8V 75KM??( punto,siena itd). CHodzi tylko o 8v , 16V NIE!:)) |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
Wuniek
Nałogowiec Dispatcher

Pomógł: 73 razy Wiek: 42 Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 428 Skąd: 100lica
|
Wysłany: 14-02-2014, 17:32 Re: Pokrywa zaworów 8V:D
Bolid: SC 1.2MPi 6speed |
|
|
dyzio_abarth napisał/a: | Witam , tak jak w Temacie:D
Są jakieś różnice w kształcie, budowie, itp pokrywy zaworów 1.2 8V 75KM??( punto,siena itd). CHodzi tylko o 8v , 16V NIE!:)) |
są 2 rodzaje tych pokrywek z wciskanym korkiem oleju, różnią się tym że jedna ma miejsce na czujnik położenia wałka (sej 1.1MPi) a ta druga go nie ma (P75) aczkolwiek da się je zamontować wymiennie
 |
_________________
Scuderi Split Cycle Engine |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 14-02-2014, 17:33
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
te same są pokrywki.. tylko MPIki w seju i coniektóre Punto II miały dodatkowo dziurę na czujnik położenia wału.
no i późniejsze wersje pandzioch, punto itp etc już mają inne korki wlewowe - ale czy to jedyna różnica tych pokrywek to nie jestem w stanie powiedzieć |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
Wuniek
Nałogowiec Dispatcher

Pomógł: 73 razy Wiek: 42 Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 428 Skąd: 100lica
|
Wysłany: 14-02-2014, 17:36
Bolid: SC 1.2MPi 6speed |
|
|
no i są jeszcze te nowe które chyba nie pasują na stare głowice:
 |
_________________
Scuderi Split Cycle Engine |
|
|
|
 |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 14-02-2014, 22:33
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
["Wuniek"]
Dokładnie o tą pokrywe mi chodzi:)) To jest nowsze rozwiązanie , nowszy silnik??? Czy przy swapie robi to jakaś rożnice kwestia głowica inna itd?( ten silnik)? Gdy ogladałem u znajomego silnik 1.2 8v bardzo zastanawiała mnie ta pokrywa:) |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 14-02-2014, 22:39
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
nowsze motory, takie co spełniają wyższe normy (euro IV? zdaje się ) - pytałeś o sienę, punto, 1,2 75HP - a tam nie było takich akurat już jednostek
Pandziochy i punciałki 1,2 69KM i 1,4 77KM takie mają na pewno, i chyba końcówka 1,1 też... jak się to ma do swapowania.. szczerze nie wiem |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
| |
|