Instalacja na srube i regulacja.. |
Autor |
Wiadomość |
dre123
Nałogowiec
Dołączył: 16 Lip 2008 Posty: 275 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 01-06-2011, 19:53 Instalacja na srube i regulacja..
Bolid: Seicento 900 LPG |
|
|
Wiem, że śruba w tym aucie jest nie na miejscu, ale może ktoś pokusi się o instrukcje regulacji tej śruby tak by mieszanka była optymalna. Najlepiej jeśli powie wprost miedzy ile a ile obrotu powinno być..
Ja jeździłem bardzo długo na obrót 30 i spalał mi 8 litrów z hakiem po mieście. Chciałbym jednak mieć pewność jak powinno być bo z silnikiem zaczęły się niezłe jaja..
Kiedyś 100 lat temu pytałem gazownika o regulacje tej śruby i powiedział, że nie dotyka się jej bo tego nie powinno tutaj być wcale. Przy kolejnych regulacjach też tej śruby nikt nie ruszył. Efekt jest taki, że śrubą kręcił kiedyś mój kolega i od tego czasu nie wiem jak powinno być.
Znalazłem kiedyś opis na necie z prędkością obrotową, ale ja nie mam obrotomierza i nie wiem jak według niego ustawiać.. |
|
|
|
 |
owen
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 35 Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 216 Skąd: Pawłowice
|
Wysłany: 01-06-2011, 23:58
Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka. |
|
|
Jak nie chcesz mieć problemów to jedź na analizator spalin. To jedyny sposób, żeby dobrze i bezpiecznie dla silnika ustawić śrubę. |
|
|
|
 |
gandw
Nałogowiec

Pomógł: 67 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 366 Skąd: SBI
|
Wysłany: 02-06-2011, 13:34
Bolid: Seicento 1.1MPI Brush, Scenic II 1.9DCI |
|
|
Tak jak mówi kolega wyżej, analizator spalin i pomiar napięcia na sondzie Lambda. |
_________________
Seicento 0.9i SX [*] |
|
|
|
 |
motomaniek10
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 44 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03-06-2011, 13:22
Bolid: seicento 0.9 citymatic |
|
|
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=32368
Brak obrotomierza to nie problem, tak dodaj gazu żeby były wysokie obroty ale wyczuwalnie żeby ten silnik nie wył za bardzo. |
_________________
 |
|
|
|
 |
fiksiu
Bywalec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Lis 2010 Posty: 76 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-07-2011, 12:31
Bolid: Seicento 1.2 T |
|
|
śruba w 900 to nic strasznego i auto powinno dobrze śmigać na takiej instalacji.
Nie ma takiego parametru jak podałeś w pierwszym poście"na obrót 30"
Tak jak koledzy napisali analizator.
Jeśli dobrze znasz auto to możesz ustawić wolne na słuch a główną śrubą regulujesz główny skład mieszanki pod obciążeniem.zaznacz sobie miejsce w jakim jest i przykręcaj +- do 1.5 obrotu po 1/4 obrotu.Wsiadaj w auto i testuj czy przyśpiesza dobrze czy nie.W pozycji gdzie przyśpiesza najlepiej zostaw. |
_________________ Seicento 1.2 16v LPG KME G3 + K03
158PS 205Nm |
|
|
|
 |
|