FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Instalacja na srube i regulacja..
Autor Wiadomość
dre123 
Nałogowiec

Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 275
Skąd: Łódź
Wysłany: 01-06-2011, 19:53   Instalacja na srube i regulacja..
   Bolid: Seicento 900 LPG


Wiem, że śruba w tym aucie jest nie na miejscu, ale może ktoś pokusi się o instrukcje regulacji tej śruby tak by mieszanka była optymalna. Najlepiej jeśli powie wprost miedzy ile a ile obrotu powinno być..

Ja jeździłem bardzo długo na obrót 30 i spalał mi 8 litrów z hakiem po mieście. Chciałbym jednak mieć pewność jak powinno być bo z silnikiem zaczęły się niezłe jaja..

Kiedyś 100 lat temu pytałem gazownika o regulacje tej śruby i powiedział, że nie dotyka się jej bo tego nie powinno tutaj być wcale. Przy kolejnych regulacjach też tej śruby nikt nie ruszył. Efekt jest taki, że śrubą kręcił kiedyś mój kolega i od tego czasu nie wiem jak powinno być.

Znalazłem kiedyś opis na necie z prędkością obrotową, ale ja nie mam obrotomierza i nie wiem jak według niego ustawiać..
 
 
owen 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 216
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 01-06-2011, 23:58   
   Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka.


Jak nie chcesz mieć problemów to jedź na analizator spalin. To jedyny sposób, żeby dobrze i bezpiecznie dla silnika ustawić śrubę.
 
 
gandw 
Nałogowiec


Pomógł: 67 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 366
Skąd: SBI
Wysłany: 02-06-2011, 13:34   
   Bolid: Seicento 1.1MPI Brush, Scenic II 1.9DCI


Tak jak mówi kolega wyżej, analizator spalin i pomiar napięcia na sondzie Lambda.
_________________

Seicento 0.9i SX [*]
 
 
 
motomaniek10 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 44
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-06-2011, 13:22   
   Bolid: seicento 0.9 citymatic


http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=32368

Brak obrotomierza to nie problem, tak dodaj gazu żeby były wysokie obroty ale wyczuwalnie żeby ten silnik nie wył za bardzo.
_________________

 
 
 
fiksiu 
Bywalec

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 76
Skąd: Łódź
Wysłany: 24-07-2011, 12:31   
   Bolid: Seicento 1.2 T


śruba w 900 to nic strasznego i auto powinno dobrze śmigać na takiej instalacji.

Nie ma takiego parametru jak podałeś w pierwszym poście"na obrót 30"
Tak jak koledzy napisali analizator.
Jeśli dobrze znasz auto to możesz ustawić wolne na słuch a główną śrubą regulujesz główny skład mieszanki pod obciążeniem.zaznacz sobie miejsce w jakim jest i przykręcaj +- do 1.5 obrotu po 1/4 obrotu.Wsiadaj w auto i testuj czy przyśpiesza dobrze czy nie.W pozycji gdzie przyśpiesza najlepiej zostaw.
_________________
Seicento 1.2 16v LPG KME G3 + K03
158PS 205Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum