Interfejsy diagnostyczne. |
Autor |
Wiadomość |
saper94
spamer team motórzysta

Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 03-09-2013, 11:42 Interfejsy diagnostyczne.
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Witam.
1)Mam kilka pytań odnośnie interfejsów diagnostycznych. Nie chodzi tu tylko o fiata seicento, ale głównie o jednostki bardziej zaawansowane elektronicznie.
-Jakie mamy możliwości korzystając z takiego "narzędzia", poza przeglądaniem i kasowaniem błędów ?
-Czy interfejsy bluetooth czymś (poza połączeniem) różnią się od tych USB?
2)A teraz trochę inne pytanie:
-Czy jest możliwość ustawiania trybów automatycznych skrzyni biegów poprzez interfejs?
Chodzi tu przede wszystkim o zmianę parametrów (obrotów) przy jakich zmieniane są biegi, bo ktoś w przeszłości chciał zrobić bardzo ekonomiczny samochód i nie wiadomo jak, ale spowodował zmianę biegów i odcięcie zapłonu na 3,6 tyś na 6-tym biegu, czego efektem są marne osiągi. |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
Tomek16f
Nałogowiec Kocha Mercedesy

Wiek: 45 Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 853 Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
|
Wysłany: 03-09-2013, 12:00
Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG |
|
|
Myśle że z tym pytaniem najlepiej zwróc sie do Tomka ,,TzOk''...
A ode mnie - interfejsy z allegro i nawet te droższe to sobie nimi możesz....
Chyba że masz konkretny sprzęt jak np. Launch diagun X 431 BT - master, tester tech MM, z odpowiednim programem serwisowym to możesz się zabawić.... Np. Mercedes C250 1996 rok automat i przesuneliśmy moment zmiany biegów przy kickdownie i zrzut z 4 biegu o 2 nawet przy 2500 obr ... normalnie zrzucał o jeden bieg.... ale tym to sie zajmoją ludzie od elektroniki u mnie ... albo kolega w firmie ecu-soft... |
_________________ nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 03-09-2013, 12:11
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Tomek16f, dzięki za pomoc
Może ktoś jeszcze będzie coś wiedział na ten temat... |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
Ostatnio zmieniony przez saper94 03-09-2013, 12:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 03-09-2013, 12:13
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
No ja swoim KKLem na przykłąd gaz regulowałem ziomkowi - któraś BRC ma wejście jak trzypinówka Fiata. |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
macher
Moderator
Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 03-09-2013, 13:43
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
swoim kabelkiem KKL oprócz SC łączyłem się z pandą, (fiatecuscan) vectrą B ( opeltech - błąd poduszki powietrznej) audi a6 c5 - pełna diagnostyka - łączyło z blokami pomiarowymi elektroniki pokładowej, adaptacja przepustnicy diagnostyka skrzyni tiptronic. Czyli za 70 zł trochę możliwości jest. Aha jeszcze kolega podpinał pod uno 1.0 na boschu. Jest teraz taka możliwość w multiecuscan |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
|