FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Hamulce
Autor Wiadomość
michaltki 
nówka sztuka ;)

Wiek: 28
Dołączył: 06 Paź 2015
Posty: 22
Skąd: Kielce
Wysłany: 13-11-2015, 19:53   Hamulce
   Bolid: SC 1.1 SPI


jaki wpływ mogą mieć hamulce bez regulatora siły hamowania na tylnej osi jeżeli przewody miedziane centalne zostaly poprowadzone bezpośrednio pod cylinderki??
 
 
jędrek 
Nałogowiec

Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 702
Skąd: tarnów
Wysłany: 13-11-2015, 20:33   
   Bolid: seicento 899


Podczas hamowania tylne koła będą się blokowały jako pierwsze a taka sytuacja może być niebezpieczna,innymi słowy wpadniesz w poślizg.
 
 
karol44k1 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 1
Skąd: Rybnik
Wysłany: 16-11-2015, 18:34   
   Bolid: seicento schumacher


Witam ja w moim MPI nie mam korektorów i jeszcze nie zdarzyło mi sie zblokować tylnich kół przegląd w tym miesiącu też przeszedł
 
 
MateuszLDZ 
Bywalec

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 71
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-11-2015, 18:49   
   Bolid: Seicento VAN 1,2 16V


michaltki przeczytaj uważnie ostatni post, opisałem dokładnie co zrobić, chcąc usunąć korektory.

http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=370671
 
 
michaltki 
nówka sztuka ;)

Wiek: 28
Dołączył: 06 Paź 2015
Posty: 22
Skąd: Kielce
Wysłany: 19-11-2015, 15:02   
   Bolid: SC 1.1 SPI


dzięki za odpowiedzi , jeszcze mam pytanie czy odpowietrzanie układu od prawego tylu ,potem lewego tylu koncząc na lewym przodzie jest ok? czy może jest tutaj inna metoda odpowietrzania gdzyż auto jest po wymianie przewodów stalowych na miedziane, odpowietrzone i nadal jest miekki pedał hamulca , prawy przód hamuje jakby mocniej
 
 
jędrek 
Nałogowiec

Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 702
Skąd: tarnów
Wysłany: 19-11-2015, 19:39   
   Bolid: seicento 899


michaltki napisał/a:
jeszcze mam pytanie czy odpowietrzanie układu od prawego tylu ,potem lewego tylu koncząc na lewym przodzie jest ok?

Dokładnie tak :wink:
 
 
MateuszLDZ 
Bywalec

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 71
Skąd: Łódź
Wysłany: 20-11-2015, 09:11   
   Bolid: Seicento VAN 1,2 16V


michaltki Przepiąłeś już przewody na pompie, czy masz ori podłączenie?
 
 
michaltki 
nówka sztuka ;)

Wiek: 28
Dołączył: 06 Paź 2015
Posty: 22
Skąd: Kielce
Wysłany: 20-11-2015, 18:12   
   Bolid: SC 1.1 SPI


dzisiaj odpowietrzyłem w kolejności jaką podaje książka czyli:
- tył prawy
-przód lewy
-tył lewy
-przód prawy

I hamulce super po odjęciu tylnych kolektorów hamuje owiele lepiej niz przedtem, wcześniej tył bardzo słabo hamował myślę ze kolektory mogły być zapieczone lub zasyfione
Sprawdzałem na mokrej nawierzchni przy ok 30-50km i nawet przy mocnym depnięciu nie zarzuca samochodem.
 
 
Gomez 
Nałogowiec

Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 110
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 07-12-2015, 11:54   
   Bolid: Seicento sporting '98


Nie chcę tworzyć nowego tematu -

Czy może ktoś potwierdzić bądź zdementować że w przypadku nożnego hamulca hamulce tylnych kół działają tylko podczas mocniejszego hamowania?

Pytanie nr 2 :grin: Czy komuś się zdarzyło że po wymiane klocków samochód nie hamuje wcale lepiej? Może po dotarciu dopiero będzie różnica?
_________________
Seicento Sporting
V max 163km/h
0-100 14,3s (G-tech)
miasto 6,0 - 9,3l
trasa4,4 - 5,6l
 
 
sebekle 
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 292
Skąd: Słupsk
Wysłany: 07-12-2015, 16:41   
   Bolid: Seicento 900


nigdy nie zauważyłem żeby lepiej hamował po zmianie klocków jeśli są podobnej jakości niż były bo to że grubiej nie znaczy że lepiej. chyba że same blachy są albo spalone to wtedy tak
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 07-12-2015, 17:53   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Gomez napisał/a:
Nie chcę tworzyć nowego tematu -

Czy może ktoś potwierdzić bądź zdementować że w przypadku nożnego hamulca hamulce tylnych kół działają tylko podczas mocniejszego hamowania?

Pytanie nr 2 :grin: Czy komuś się zdarzyło że po wymiane klocków samochód nie hamuje wcale lepiej? Może po dotarciu dopiero będzie różnica?

Ad1- Nie-hamują po prostu duuuuużo słabiej, to jak ktoś opisuje, że na turbina włącza mu się od 3 tys. obr, a spaliny do 3tys to idą obok wirnika? :mg:
Ad2. Nawet gorzej powinien, bo klocek musi się ułożyć/dotrzeć.
 
 
 
Gomez 
Nałogowiec

Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 110
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 08-12-2015, 21:01   
   Bolid: Seicento sporting '98


Dzięki panowie za odpowiedź. :grin:
_________________
Seicento Sporting
V max 163km/h
0-100 14,3s (G-tech)
miasto 6,0 - 9,3l
trasa4,4 - 5,6l
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum