FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem na zimnym silniku
Autor Wiadomość
grzegorz410 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 10
Skąd: Wodzisław
Wysłany: 15-07-2015, 20:02   Problem na zimnym silniku
   Bolid: Seicento


Witam wszystkich

Pewnie już o tym gdzie był ale nie umiem znależć podobnego tematu.
Najczęściej dzieje się to na zimnym silniku, zapala bez problemu, ale po lekkim nacisnieciu gazu dławi sie i gaśnie. Trzeba od razu mocno nacisnąć gaz "przegazować go" żeby można było ruszyć. Komp nie pokazuje żadnych błędów.
Samochód 1,1 2008 rocznik

Jakieś sugestie co to może być ?

pozdrawiam serdecznie
 
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Pomógł: 141 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 16-07-2015, 11:33   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


sprawdź jaką temperaturę widzi zimny silnik.
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
grzegorz410 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 10
Skąd: Wodzisław
Wysłany: 24-07-2015, 20:14   
   Bolid: Seicento


hej dzieki za odpowiedz

ale jak to sprawdzic? bo rozumiem ze nie chodzi o temp płynu chłodzacego?
 
 
 
jędrek 
Nałogowiec

Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 702
Skąd: tarnów
Wysłany: 24-07-2015, 20:30   
   Bolid: seicento 899


grzegorz410 napisał/a:
bo rozumiem ze nie chodzi o temp płynu chłodzacego?

Wyobraź sobie że o płyn chodzi.
 
 
grzegorz410 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 10
Skąd: Wodzisław
Wysłany: 28-07-2015, 08:45   
   Bolid: Seicento


witam ponownie.

wczoraj według aplikacji torque miałem 14 stopni przed zapaleniem samochodu,
 
 
 
MichałFIAT 
Nałogowiec

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Lut 2015
Posty: 165
Skąd: mazowsze
Wysłany: 31-07-2015, 18:10   
   Bolid: seicento 1,1 2002r i 2003r


W 126 p el miałem "ssanie" i żadne czujniki nie były mi potrzebne :))
kolega miał na myśli porównanie temperatury wskazanej przez czujnik względem temp. otoczenia , oraz zapewne temperatury na rozgrzanym silniku celem sprawdzenia wiarygodności informacji dostarczanej do sterownika...
 
 
grzegorz410 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 10
Skąd: Wodzisław
Wysłany: 05-08-2015, 09:14   
   Bolid: Seicento


Witam ponownie,
wczoraj znów to sie stało, zapalił bez problemu, od pierwszego razu, wolne obroty tez bez problemu, dopiero przy lekkim gazowaniu dusi się,krztusi trzeba mocno go przygazować i dopiero wtedy wchodzi na obrotu, temp silnika według aplikacji torqua w porządku, nadmieniam że dzieje się to też dalej przy przełączeniu na gaz
 
 
 
MichałFIAT 
Nałogowiec

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Lut 2015
Posty: 165
Skąd: mazowsze
Wysłany: 05-08-2015, 17:27   
   Bolid: seicento 1,1 2002r i 2003r


Sprawdż czy układ wylotowy od kolektora do katalizatora szczelny(czujnik tlenu)...?
 
 
wsts 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 2
Skąd: SK
Wysłany: 08-08-2015, 12:08   
   Bolid: Seicento 1.1


Podłącze się, mam identyczny problem. Zaczęło się od ciężkiego odpalania po dłuższym postoju, wyczytałem ze może to być spowodowane przez filtr par paliwa. Problem z odpalaniem ustał sam, jednocześnie zaczął się problem z dławieniem po dodaniu gazu, tak jakby za mało powietrza dostawał. przy delikatnym dotknięciu pedału gazu Auto wchodzi na obroty ale przy gwałtownym naciśnięciu dławi się i gaśnie. po rozgrzaniu silnika wszystko jest w porządku. Świeczki, kable i cewki niedawno wymieniane wiec to nie układ zapłonowy. Obstawiałbym własnie czujnik temperatury - sterownik dostaje błędne dane i nie załącza "ssania" przez co mieszanka może być nieodpowiednia
 
 
ul7855 
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 171
Skąd: Ostróda
Wysłany: 08-08-2015, 17:42   
   Bolid: 1.1 MPI LPG


Punkt 1. Pompa i ciśnienie paliwa.
Sprawdzić.
V-max osiągasz - dobrze ciągnie? :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi - Mapa Forum