Jak obniżyć seja? |
Autor |
Wiadomość |
Sejo
nówka sztuka ;)
Wiek: 36 Dołączył: 30 Cze 2006 Posty: 22 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 08-11-2006, 18:19 Jak obniżyć seja?
Bolid: Sejo 1100 Van |
|
|
Wiem ze tematow juz byla masa o obnizaniu ale do rzeczy mam do was pytanie poniewaz mam pomysl na obnizenie tylko nie wiem czy jest dobry i czy sie sprawdzi a mianowicie
cche kupic sprezyny obnizajace o 40 mm zaniesc je kowalowi zeby je scisnal na goraco a potem na nowo zahartowal ,do tego seryjne amorki mysallem zeby dac do skrocenia (czyli beda sztywne) jak myslicie czy to bedzie dobre ? Bo obawiam sie ze np dostane te sprezyny opne beda scisniete zaloze na auto a skrocony amor bedzie trzymal a sprezyna bedzie w poiwetrzu wisiala jak zly pomysl to doradzcie cosik :0
Pzdr. Sejo |
_________________
|
|
|
|
|
berserkers [Usunięty]
|
Wysłany: 30-12-2006, 02:47
|
|
|
Sportowe spręzyny i seryjne amorki....- moim zdaniem zly pomysl. Kup lepiej kompletne sportowe zawieszenie. |
|
|
|
|
arkos
konto ograniczone
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Lis 2005 Posty: 115 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 30-12-2006, 08:37
Bolid: 1,1Spi |
|
|
Do -40 możesz na seri śmigać \ ale jak masz plan -40 i amorki o skróconym skoku też będzie ok
( ale ja się nie znam ) |
_________________ 133 decybelów club umarło (czas na zmartwychwstanie bo cicho w aucie )
http://www.polskajazda.pl...t/Seicento/9681 |
|
|
|
|
Kroopek
za dużo się czepia do forum SILESIA TEAM
Pomógł: 36 razy Wiek: 36 Dołączył: 16 Wrz 2006 Posty: 1296 Skąd: Mierzecice
|
Wysłany: 30-12-2006, 10:29
Bolid: SC 900 ;> toczy siem |
|
|
arkos napisał/a: | ( ale ja się nie znam ) |
ty sie nie znasz
jak Arek napisal do - 40 spoko mozesz smigac na serii amorkach
a jak chcesz nizej to jush trzeba albo skracac albo zapodac np gwinta |
_________________
Szydzisz ze mnie ?? No to chodź tu, weź ze sobą swoich chłopców! - chyba że pękasz jak kondomy z kiosku
|
|
|
|
|
jataman
Turbomasta
Pomógł: 21 razy Wiek: 42 Dołączył: 26 Maj 2005 Posty: 308 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 30-12-2006, 10:42
Bolid: seicento |
|
|
tyle ze kowal nie uzyska taki samych wlasciwosci na wszystkich sprezynach i przez to moze byc nieciekawie
amorki seryjne przerobione daja rade wiele osob na takich jezdzi ale musza byc zrobione porzadnie (ale i tak zywotnosc jest mniejsza)
Kup lepiej sprezyny -60 i nie baw sie w kowala. |
_________________ 260KM, 307NM mało
miłośnik AWD |
|
|
|
|
Bart_82
Nałogowiec stajenny :)
Pomógł: 5 razy Wiek: 42 Dołączył: 05 Lut 2006 Posty: 804 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 01-01-2007, 19:09
Bolid: Seicento 1,1 SPI |
|
|
dokladnie tak jak kolega pisze nie baw sie w kowala bo kazda sprezyna bedzie miala inna charekterystyke |
|
|
|
|
|