FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik 1.1 od Pandy 2
Autor Wiadomość
Alton88 
Nałogowiec


Wiek: 36
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 132
Skąd: Racibórz
Wysłany: 16-09-2010, 21:37   Silnik 1.1 od Pandy 2
   Bolid: Było SC 1.1mpi ,teraz Punto 1.2 16v


Witam

Czym różni sie silnik od Pandy 2 (1.1mpi) od tego z Seicento 1.1mpi .
Z tego co udało mi sie zauważyć to różnica jest w pokrywie zaworów , rozumiem że reszta wałek ,tłoki , korpus , wydech , dolot itp to to samo ?
Jakie przełożenia ma skrzynia biegów w odniesieniu do SC , S-kowa , Sportingowa ,Vanowska czy jaka tam siedzi ?

Pytam dla tego gdyż silnik z w Pandze pracuje jak by ciszej płynnej , takie mam wrażanie w porównaniu do SC.
_________________
Fiat Punto ELX '01 1.2 16V 3D CVT Automat + LPG
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 16-09-2010, 22:07   Re: Silnik 1.1 od Pandy 2
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


Alton88 napisał/a:
Witam

Czym różni sie silnik od Pandy 2 (1.1mpi) od tego z Seicento 1.1mpi .
Z tego co udało mi sie zauważyć to różnica jest w pokrywie zaworów , rozumiem że reszta wałek ,tłoki , korpus , wydech , dolot itp to to samo ?
Jakie przełożenia ma skrzynia biegów w odniesieniu do SC , S-kowa , Sportingowa ,Vanowska czy jaka tam siedzi ?

Pytam dla tego gdyż silnik z w Pandze pracuje jak by ciszej płynnej , takie mam wrażanie w porównaniu do SC.


pewnie słuchałeś euro 4... większość seicent ma jeszcze euro 3
_________________

 
 
barthez 
Nałogowiec
professional audio


Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 382
Skąd: stolica Wlkp
Wysłany: 16-09-2010, 22:59   
   Bolid: Fiat CC 0.7 R2 4V (170A.046)


No i nie zapominajmy, że te same stare fire w pandach stało się już kolizyjne-normy euro 4 niestety niosą za sobą też zmiany w głowicy. Skrzynie na bank te same co zawsze-co najwyżej zmodyfikowany zewnętrzny mechanizm zmiany biegów, wraz z długością linek.
_________________
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy/diesla amen.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang - Mapa Forum