FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
ginie olej i problem z hamulcami
Autor Wiadomość
barjoz 
nówka sztuka ;)

Wiek: 45
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 6
Skąd: Poznań
Wysłany: 23-07-2011, 22:05   ginie olej i problem z hamulcami
   Bolid: Seicento był teraz AR 156 SW


Witam
Potrzebuję pomocy w rozwiązaniu problemu w silniku swap 1.2 8v. Ginie olej, nie ma żadnych wycieków oprócz normalnego zapocenia w obrębie kapy i skrzyni (nie sądzę by to było głównym problemem, ponieważ w przeszłości były też, a nie znikał olej).
Co do hamulcy to niedawno były odpowietrzane bo było wszystko z tyłu wymienione razem z płynem. Po kilku dniach pojawił się skaczący pedał przy mocniejszym hamowaniu oraz szybciej bierze tył niż przód. Co to może być? Pompa czy co innego? ;/
Z góry dzięki za odpowiedź
_________________
Jazda bez trzymanki
 
 
owen 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 216
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 24-07-2011, 14:04   
   Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka.


Hmm na pewno nie przyjemna niespodzianka po SWAPie. Hmm na start rozejrzyj się za wyciekami...sprawdź uszczelniacz od strony skrzyni biegów, czujnik ciśnienia oleju...czy dymi na niebiesko cały czas czy tylko krótko po rozruchu. W ostateczności czeka Cię próba olejowa w celu stwierdzenia czy to głowica czy pierścienie...

Co do hamulców sprawdziłeś regulatory hamowania bębnów? Są zaraz koło pompy hamulcowej połączone z nią krótkimi wężami po obu jej stronach.
 
 
barjoz 
nówka sztuka ;)

Wiek: 45
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 6
Skąd: Poznań
Wysłany: 24-07-2011, 21:08   
   Bolid: Seicento był teraz AR 156 SW


Swap był robiony ponad 5 lat temu, do tej pory nic nigdy się poważnego się nie działo, no może jakieś 2 miesiące temu padł czujnik temperatury i dwa razy go zagotowałem ale było wszystko zrobione. Żadnego dymienia w ogóle nie ma, nawet po mocniejszym przegazowaniu.

Ewentualnie ta próba olejowa na czym polega?
_________________
Jazda bez trzymanki
 
 
owen 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 216
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 25-07-2011, 13:48   
   Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka.


Zagotowałeś mówisz? A w jakiej formie jest UPG? I jak wygląda płyn chłodzący? Znając życie skoro masz taki silnik to też używasz jego mocy :D Hmm próba olejowa...najlepiej zapytaj wujka google tam bd miał mnóstwo artykułów na ten temat + czasem wykresy z pomiarów ciśnienia sprężania i jakie wiążą się z tym uszkodzenia czy UPG czy pierścieni.
Ale skoro piszesz, że go zagotowałeś to być może UPG jest już na skrajnym wyczerpaniu...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum