Czy regulator napięcia z 0.9 pasuje do 1.1 mpi? |
Autor |
Wiadomość |
puma_01
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 30 Sty 2009 Posty: 133 Skąd: Dąbrowa Tarnowska
|
Wysłany: 29-10-2012, 14:25 Czy regulator napięcia z 0.9 pasuje do 1.1 mpi?
Bolid: 1.1 MPI |
|
|
Tak jak w temacie, mam taki w domu i gdyby się dało to bym podmienił a nie chce mi się na darmo rozkręcać, jeśli ktoś wie, mógłby się podzielić wiedzą |
|
|
|
 |
gandw
Nałogowiec

Pomógł: 67 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 366 Skąd: SBI
|
Wysłany: 29-10-2012, 16:18
Bolid: Seicento 1.1MPI Brush, Scenic II 1.9DCI |
|
|
Tak ciężko chociażby wejść na Allegro, wpisać 'regulator napięcia seicento' i sprawdzić czy jest jeden typ czy kilka? |
_________________
Seicento 0.9i SX [*] |
|
|
|
 |
Tomek16f
Nałogowiec Kocha Mercedesy

Pomógł: 48 razy Wiek: 45 Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 853 Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
|
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
|
|
|
 |
puma_01
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 30 Sty 2009 Posty: 133 Skąd: Dąbrowa Tarnowska
|
Wysłany: 30-10-2012, 08:54
Bolid: 1.1 MPI |
|
|
Szukałem na allegro ale po wpisaniu: ''regulator napięcia seicento'' nie pokazywało innych niż do 900, właśnie, bo podpięciu kabla na kompie pokazuje mi napięcie 13.5V i wydawało mi się za mało więc nie wiem już |
|
|
|
 |
Tomek16f
Nałogowiec Kocha Mercedesy

Pomógł: 48 razy Wiek: 45 Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 853 Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
|
Wysłany: 30-10-2012, 10:14
Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG |
|
|
puma_01 napisał/a: | bo podpięciu kabla na kompie pokazuje mi napięcie 13.5V i wydawało mi się za mało więc nie wiem już |
Ojjjjjj..... program IAW ecu scan czy IAW SCAN 2 nie pokazuje ci napięcia ładowania - tylko napięcie na ECU a to czem jest nie do końca to samo
U mnie na kompie napięcie to 14.16 a ładowanie 14.44 V
W drugim seju MPI pokazuje 13.8V a ładowanie ma 14.07 V
Ale sprawdź ładowanie zwykłym miernikiem na ciepłym silniku bez / i z obciążeniem i porównaj to do tego co pokazał program, a dwz po prostu sprawdź ładowanie ! |
_________________ nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 |
|
|
|
 |
puma_01
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Wiek: 34 Dołączył: 30 Sty 2009 Posty: 133 Skąd: Dąbrowa Tarnowska
|
Wysłany: 30-10-2012, 11:35
Bolid: 1.1 MPI |
|
|
żeby sprawdzić wystarczy przy aku podpiąć miernik czy przy altku trzeba ? |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 30-10-2012, 11:46
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Jeśli nie masz spadku napięcia na przewodzie akumulator-alternator to starczy na akumulatorze. Tylko "miernik" tzn dobry multimetr . Mam syna w szkole teleinformatycznej i z elektroniki mnie zagina . Wytłumaczył mi że te tanie multimetry mają takie tolerancje +/-że nie powinny nazywać się miernikami tylko wskaźnikami napięcia. I poniekąd ma rację bo mam kilka multimetrów i każdy pokazuje co innego- może nie duży rozstrzał ale jest. Będzie niedługo okazja bo syn potrzebuje na warsztaty multimetr dobrej klasy to sobie skorzystam |
_________________ Hac не дoгoнят ... |
|
|
|
 |
jonas
Bywalec

Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Kwi 2012 Posty: 80 Skąd: Piła
|
Wysłany: 30-10-2012, 13:58
Bolid: 1.1 SPI (był) |
|
|
macher napisał/a: | Będzie niedługo okazja bo syn potrzebuje na warsztaty multimetr dobrej klasy to sobie skorzystam |
Polecam Fluke serii 110, z tańszych a dobrych produkty firmy Mastech (model MS8229 ma chyba wszystko i jeszcze więcej, a wcale nie jest taki drogi). Niczego poniżej 100 zł nie kupuj, to właśnie "wskaźniki". |
_________________ 2.4 litra i 169 KM, już takich nie robią
 |
|
|
|
 |
|