FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Seicento 0.9 2000r - nie równa praca silnika.
Autor Wiadomość
Sejofan 
nówka sztuka ;)

Wiek: 29
Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 4
Skąd: Łódź
  Wysłany: 24-03-2016, 17:54   Seicento 0.9 2000r - nie równa praca silnika.
   Bolid: Fiat Seiceno 899


Witam.

Posiadam Seicento 0.9 2000r z 10 tyś temu wymieniałem Świece na NGK i Kable Magneti Marelli WN. Rano odpalam auto wszystko jest dobrze,czy się rozgrzeje czy nie.ale po ponownym odpaleniu np:po 5 minutach spadają mu obroty, trzęsie się ,objawy mijają po 10sekundach i ma moc i jedzie i pracuje normalnie choć czasami mu minimalnie ale to minimalnie falują w korku.,gdy spojrzę na Silnik wieczorem. na świecach jak wchodzą fajki widać dyskotekę na 4 świecach to teraz pytanie,świece padły czy Kable? w dodatku jak wcisnę gaz i utrzymam gaz na jakiś obrotach ,niestety nie mam obrotomierz to nie ma tak że równo je trzyma tylko jakby minimalnie falowały.. Czy te nie równe obroty może mieć przez rurkę od odmy która idzie do wtrysku czy przepustnicy bo jest popękana dodam że z tej rurki śmierdzi benzyną.? Jutro jadę do hurtowni więc chciałbym się chociaż dowiedzieć co mam kupić. Gdy zdejmę Fajki ze świec nie widać nadpalenia na tych złotych wtyczkach.

Drugie pytanie jak sprawdzam Olej to na jednej stronie bagnetu gdzie jest min i max pokazuje że mam pomiędzy a z drugiej strony bagnetu powyżej max? a jak włożę odwrotnie bagnet to mam na odwrót to normalne?

Rano odpala z minimalnie większymi obrotami po rozgrzaniu są małe i pracuje bardziej cicho,wiec silnik krokowy skreślam z listy ponieważ był wymieniony 5 tys temu.

Dodam że tłumik mam czarny gdy sprawdziłem miałem palce brudne i mokre. ale przypuszczam że to woda która się skrapla dlatego tak jest.

Pozdrawiam i Czekam na Odpowiedz :roll: :grin:
 
 
wojtek12321 
Nałogowiec

Pomógł: 65 razy
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 443
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 24-03-2016, 18:06   
   Bolid: Fiat seicento 900 SX


Sejofan napisał/a:
Czy te nie równe obroty może mieć przez rurkę od odmy która idzie do wtrysku czy przepustnicy bo jest popękana dodam że z tej rurki śmierdzi benzyną.?
No jeżeli rurka popękana to przecież logiczne żeby wymienić "na sprawną".
Sejofan napisał/a:
Drugie pytanie jak sprawdzam Olej to na jednej stronie bagnetu gdzie jest min i max pokazuje że mam pomiędzy a z drugiej strony bagnetu powyżej max? a jak włożę odwrotnie bagnet to mam na odwrót to normalne?

No tego to nie rozumiem o co ci chodzi. Jakiś dziwny bagnet? Sprawdź czy te kreski "wskaźnikowe" pokrywają się z jednej i z drugiej strony bagnetu. Może to tylko "ubrudzenie" olejem podczas wkładanie/wyjmowania bagnetu.
Co do "choinki" na świecach to po tym przebiegu raczej nie powinno tak być ale być może taka jakość kabli i świec że skończyły już swój żywot, ale o tym to się przekonasz po wymianie na nowe. Zalacał bym wymianę kompletu - kable i świece.
 
 
Sejofan 
nówka sztuka ;)

Wiek: 29
Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: 24-03-2016, 18:18   
   Bolid: Fiat Seiceno 899


Wojtek Odme jutro kupię nową.

Co do Bagnetu jeśli wyjmę i nie wytrę bagnetu i nie włożę jeszcze raz stan oleju jest po obu stronach taki sam. Ale jeśli wytrę i włożę jeszcze raz bagnet to z jednej strony jest mówię pomiędzy min a max czyli prawidłowo. a z drugiej strony ponad max,włożę odwrotnie to jest na odwrót.też tego nie rozumiem.posiadam Mercedesa w124 i po wyjęciu jest z obu stron tak samo ..Wskaźniki na bagnecie w Seju mam tylko po jednej stronie.


Jakie proponujesz Świece oprócz NGK i Kable kupić znowu te same.? Czy inne? Może Champion czy Iskry?


Auto ma 100tys przebiegu samo PB
 
 
Sejofan 
nówka sztuka ;)

Wiek: 29
Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: 24-03-2016, 18:21   
   Bolid: Fiat Seiceno 899


Dodam że Cewki wymieniałem z 3 tys Temu zakupiłem oryginalne nowe i godzinnka i zrobione :) ale od 1000KM zaczęły mu falować te obroty i spadać że aż ma ochotę zgasnąć silnik wiec obstawiam że to winne kable.ale Komplet jutro kupie.
 
 
Sejofan 
nówka sztuka ;)

Wiek: 29
Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 4
Skąd: Łódź
Wysłany: 24-03-2016, 23:31   
   Bolid: Fiat Seiceno 899


Jakaś pomoc?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang - Mapa Forum