| 
| 
   
      | 
            
               |  | FORUM SEICENTO INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl
 
 
 |  
 
	
			| jaki alterator 1.2 16v 86km z wspom. elektrycznym |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Adus20   nówka sztuka ;)
 
 Dołączył: 14 Paź 2014
 Posty: 2
 Skąd: Mikołów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-12-2014, 18:30   jaki alterator 1.2 16v 86km z wspom. elektrycznym Bolid: Seicento
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam, wysiadł mi alternator, nie było by w tym nic dziwnego ale nie umie znaleźć odpowiedniego. Kupiłem seicento z przełożonym silnikiem, w dow. wbite 63kw poj. 1242cm3
 Moje seicento pierwotnie było vanem 1.1 i z tego co się doczytałem nie posiadało elektrycznego wspomagania a teraz posiada.
 Doszukałem się informacji iż auto z elektrycznym wspom. i klima powinno mieć alternator 90A
 większość alternatorów to  65 i 70A
 Mój alternator wygląda identycznie jak ten z linku. Na moim nie ma żadnych napisów, numerów itp., tylko magneti marelli
 
 klikadełko
 
 nie umiem znaleźć tego alternatora z ładowaniem 90A
 
 Czy był w ogóle taki alternator ?
 czy były punto 1 z wspom. elektr.
 Zakładać 70A czy kupić 90 i kombinować z założeniem ?
 
 Użyłem szukajki ale nie widziałem żeby ktoś się spotkał z takim problemem.
 Pozdrawiam
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | ir3n3usz   Nałogowiec
 
 Pomógł: 64 razy
 Wiek: 36
 Dołączył: 08 Maj 2011
 Posty: 867
 Skąd: Radom
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-12-2014, 20:22 Bolid: SC 1.2 16V LPG
 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jaki założysz taki będzie chodził. Ja mam 1.2 16V ze wspomaganiem(fabryka), alternator zostawiłem z 1.1, dałem tylko tulejki 14mm żeby był współosiowy z kołem pasowym. Klima obciąża trochę układ elektryczny, a wspomaganie w sumie to bardzo nie. Ty chyba nie masz klimy z tego ci widzę. Nie ma czegoś takiego, że jak skręcam kołami to mi przygasają światła albo silnik. W P1 było wspomaganie hydrauliczne-tylko albo go w ogóle nie było. Zakładaj ten altek który masz pod ręką. Najważniejsze to oryginał, a nie jakiś zamiennik od Chińczyków. Najlepiej daj swój do regeneracji albo go sam napraw, nie ma w tym żadnej filozofii. |  
				| _________________ Moje Seicento
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
    
      | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 Nie możesz załączać plików na tym forum
 Możesz ściągać załączniki na tym forum
 
 | Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
 
 |  |  |  |