FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
kable, świece i stuki
Autor Wiadomość
simko1 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 7 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 37
Skąd: Brzeszcze
Wysłany: 13-05-2010, 21:34   kable, świece i stuki
   Bolid: 1.1 SPI


Witam
Mam dwie sprawy, mianowicie:
jak troszkę popada i jest mokro to pop przejechaniu kilku kałuż szarpie i tak cały czas jak jest mokro nawet jak się rozgrzeje-do wymiany kable i świece bo cewki dają taką iskrę "że konia by zabiło" co myślicie o takim zestawi(cena przystępna)
kable+świece
Świece wiadomo NGK to dobre będą ale kable MM czy się sprawdzają?
I jeszcze zapytam jakie model NGK świec do seja 1.1spi(z tego co pamiętam do spi i mpi są inne)
Druga sprawa:stukało w zawieszeniu wymieniłem:
przód:wahacze, końcówki drążków kier., amorki, sprężynki,gumy te na których się sprężynki opierają w gniazdach.
tył:silentbloki na poliuretany
DALEJ STUKA, oczywiście mniej ale jednak, w sumie zostały dwie rzeczy do wymiany i obie w tej samej cenie(mniej-więcej)roboty nie liczę bo wszystko robię sam.
Łożyska amortyzatorów przód(kupa roboty, ściąganie springów, amorów), lub amorki tył(roboty na 1godzinkę)
CO pierwsze zrobić? Dodam że hałas z tyłu ale po aucie się wszystko niesie także ciężko ocenić.
 
 
paker228 
spamer team
Lokalny Czepiacz


Pomógł: 69 razy
Wiek: 39
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 1102
Skąd: ZMC
Wysłany: 14-05-2010, 08:45   
   Bolid: 1.1 MPI


simko1 napisał/a:
co myślicie o takim zestawi(cena przystępna)
kable+świece

ten zestaw jest do silników 900
simko1 napisał/a:
Świece wiadomo NGK to dobre będą ale kable MM czy się sprawdzają?
jeśli chcesz świece NGK to proponuję rez kable tej samej firmy

jaki rocznik samochodu?
jesli rocznik 1998 - 2000 to świece BCPR6ES (v-line 12)
rocznik 2000 - 2004 BKR5EZ (v - line 36)
rocznik 2004 w górę DCPR7E-N-10

przewody NGK z tego co widzę w katalogu to są dla 1.1 dostępne tylko dla roczników 1998 - 2001 (RC-FT601)
 
 
devill 
Bywalec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 54
Skąd: Szamotuły k/Poznania
Wysłany: 16-05-2010, 01:34   
   Bolid: SC 1100


Więc tak wjazd w kałuże i szarpanie w Spi to norma, zalewają Ci się gniazda świec. Trzeba otworzyć mache wyczepić przewód wytrzeć gniazdo świecy i świece szmatką albo co tam jest pod ręką i będzie ok :)

Przewody też polecam NGK.
Ja osobiście używam generalnie nie zalecane do SC świece NGK model bodajże 20, są dwu elektrodowe, auto pracuje na nich o niebo lepiej a używam ich od 5ciu lat i jest wsio ok, starczą śmiało na 2 lata. Z tym że są droższe :)


Jeśli wybierać pomiędzy tymi 2oma opcjami to prędzej będą łożyska, poduszka amorka waliła niż amory z tyły, aleto różnie bywa. Ale sprawdź jeszcze najbardziej banalne opcje bo to się często pomija. Np. czy nie masz poluzowanego plastikowego nadkola, albo może osłona wydechu opadła na tłumik i wali.
 
 
 
dejfit 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 10
Skąd: WW
Wysłany: 16-05-2010, 16:46   
   Bolid: SC 1.1S SPI


devill napisał/a:
Więc tak wjazd w kałuże i szarpanie w Spi to norma

:roll: :shock: Dlaczego tak sądzisz ?
 
 
Bandzior 
Nałogowiec


Pomógł: 44 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 384
Skąd: Białystok
Wysłany: 16-05-2010, 19:19   
   Bolid: SC 1.1S & Wartburg 353S


devill napisał/a:
Więc tak wjazd w kałuże i szarpanie w Spi to norma, zalewają Ci się gniazda świec. Trzeba otworzyć mache wyczepić przewód wytrzeć gniazdo świecy i świece szmatką albo co tam jest pod ręką i będzie ok :)



Proponuje zmienić kable WN. Przy dobrych kablach wylanie wiadra wody nie powinno spowodować zakłóceń w pracy silnika.

Dziś też mi poszarpał jak wpadłem w kałużę. Tak obstawiałem że może czujnik hallotronowy zamókł lub kable WN już pomału domagają się wymiany (11lat).
 
 
devill 
Bywalec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 54
Skąd: Szamotuły k/Poznania
Wysłany: 16-05-2010, 19:55   
   Bolid: SC 1100


dejfit napisał/a:
devill napisał/a:
Więc tak wjazd w kałuże i szarpanie w Spi to norma

:roll: :shock: Dlaczego tak sądzisz ?



Bo nie jedno krotnie miałem taką sytuację.
2 razy wymieniałem przewody, najpierw na Boscha potem na NGK bo myślałem zę może przy zakładaniu coś ponadrywałem, i zawsze to samo, po wjechaniu w solidną kałużę auto zaczyna wariować, zatrzymuje się wyczepiam bodajże 2 przewody od prawej, wepchnę szmatke albo ręcznik papierowy w gniazdo świec bo pełno tam wody, jak woda wsiąknie to podłączam i jest dobrze :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum