Przesunięty przez: Linduś 11-12-2012, 21:43 |
czy posiada ktoś manual z wymiany zbiornika na paliwo? |
Autor |
Wiadomość |
winiar2000
nówka sztuka ;)
Dołączył: 06 Gru 2011 Posty: 14 Skąd: Z krainy hazardu
|
Wysłany: 11-12-2012, 16:36 czy posiada ktoś manual z wymiany zbiornika na paliwo?
Bolid: seicento 1.1 MPI |
|
|
jak w temacie czy posiada ktoś manual z wymiany zbiornika na paliwo? |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 12-12-2012, 06:35
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
A w czym problem? Ściągnij sobie wydech i odczep węże wlewu, potem masz dwie śruby i jedną nakrętkę na baku żeby go odczepić od podłogi. Opuszczasz od strony nakrętki zsuwasz z pozostałych dwóch mocowań, za ziemi odpinasz przewody pompy i odpowietrzników. I wszystko |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 12-12-2012, 08:05
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
no,
jeśli nie uszkodzi wydechu
jeśli nie pourywa śrub ( z tyłu pół biedy, z przodu profi zamknięty - powodzenia )
jeśli nie pourywa plastikowych rurek
jeśli wszystko pójdzie OK
to manual kolegi X-raT, jest bardzo treściwy i zwięzły |
_________________
 |
|
|
|
 |
juniek11 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2012, 08:29
|
|
|
Łukasz, Cytat: | jeśli nie uszkodzi wydechu
jeśli nie pourywa śrub ( z tyłu pół biedy, z przodu profi zamknięty - powodzenia )
jeśli nie pourywa plastikowych rurek
jeśli wszystko pójdzie OK |
można by to napisać do 99% rzeczy robionych przy aucie, praktycznie zawsze może wyjść jakiś zonk |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 12-12-2012, 08:32
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
juniek11, można, ale bak jest upierdliwą rzeczą do roboty i bez kanału jeszcze w taką pogodę - to męka
ja się ciesze, że mechanik mi to zrobił w sumie za 70 czy 80 zł jak dobrze pamiętam |
_________________
 |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 12-12-2012, 09:22
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Łukasz, ja to robiłem 4-5 razy, nie pamiętam. Tylka raz urwały się śruby. Nie jest to nie do przejścia. Dużo większym problemem są źle położone pkt montażowe na bakach. Niby ori bak a zawsze jest +/- otwór i trza naciągać wiertarką po1-2mm. O zamiennikach nie wspominam bo szkoda się wQrwnąć.
Generalnie trza patrzeć co się robi i robić jak się patrzy. Wtedy jest łatwiej i mniejsza szansa na uszkodzenie siebie czy auta
Co do zwięzłości, można oczywiście opisać kroczek a kroczkiem co i jak tylko po co. Tak jak junek stwierdził, zawsze coś może wyjść. Jak ktoś jest kumaty i robi przy aucie to da rady.
PS
Bez kanału daję rady i nie narzekam. Garaż podstawa, zwłaszcza grzany jak się w zimie robi, wtedy żadna pogoda nie straszna |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
|