FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
tuning 1,1
Autor Wiadomość
proboszcz12345 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sty 2013
Posty: 23
Skąd: Żywiec
Wysłany: 12-05-2013, 18:58   tuning 1,1
   Bolid: Fiat Seicento 899SX


Witam. Tak jak w temacie chcialbym sie dowiedziec o mozliwosciach tuningu silnika 1,1. Docelowo chcialbym aby mial okolo 80KM. Bede bardzo wdzieczny za kazda porade, ale z gory mowie ze nie interesuja mnie odpowiedzi w stylu : SWAP na 1,2 albo cos wiekszego
_________________

 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Pomógł: 141 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 12-05-2013, 20:03   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


kiedy to najlepsze i najekonomiczniejsze rozwiązanie... i przy swapie nawet na 1.2 8v masz już wyjściowo 75 kucy, które można wydłubać wyżej.

Jeśli chodzi o modyfikacje 1108 to wszystko masz poopisywane w tym dziale, wystarczy trochę poszperać po tematach
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
mahi16 
nówka sztuka ;)

Wiek: 31
Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 10
Skąd: Gilowice
Wysłany: 26-06-2013, 22:24   
   Bolid: 2x sejoo


na pierwszy rzut :
-walek 866 [punto1.2 8v]
-kolektor wydechowy 4-2-1 [punto1.2 8v]
-dolot z zimnym powietrzem + najlepiej jakas madra wkladka filtra np. k&n

jesli chcesz tak jak piszesz ok 80 koni to

- glowica 1.2 8v
- wtryski 1.2 8v
- przepustnica 1.2 8v
- ecu z 1.2 8v
- pompa paliwa 3 bar 1.2 8v

cala gore przerzucic trzeba z punta 1.2 i to znacznie podciagnie moc :))
_________________
1. van 1.1 8v
2. sporting 1.1 8v --> 1.2 8v --> 1.4 16v
 
 
Selecto 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2011
Posty: 75
Skąd: Katowice
Wysłany: 27-06-2013, 09:27   
   Bolid: Fiat & Polonez Caro Plus


mahi16 napisał/a:
na pierwszy rzut :
-walek 866 [punto1.2 8v]
-kolektor wydechowy 4-2-1 [punto1.2 8v]
-dolot z zimnym powietrzem + najlepiej jakas madra wkladka filtra np. k&n

jesli chcesz tak jak piszesz ok 80 koni to

- glowica 1.2 8v
- wtryski 1.2 8v
- przepustnica 1.2 8v
- ecu z 1.2 8v
- pompa paliwa 3 bar 1.2 8v

cala gore przerzucic trzeba z punta 1.2 i to znacznie podciagnie moc :))


to już lepiej swap a potem turbo
 
 
kamilen 
Bywalec

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 67
Skąd: Pruszków
Wysłany: 27-06-2013, 10:56   
   Bolid: Honda Civic EU7, Fiat Punto I 1.2 16V


Selecto napisał/a:
to już lepiej swap a potem turbo

Turbo i turbo. A jak ktoś chce mieć 1.1 bo startuje w Cento Cup? Albo jak nie ma chęci jeździć z turbo bo nie lubi turbodziury i problemów z tym związanych?
Może i lepiej, ale swap to jakieś 2-2,5 tyś żeby było jak należy i turbo 4-5 tyś a dłubać można sobie po trochu i w sumie opcja którą opisał mahi16 nie wyjdzie 6-7 tyś, ale też z kolei wątpię żeby wyszło 80 koni jak się głowicy nie dłubnie jakoś konkretnie. Myślę że bliżej 70. W końcu seria 1,2 MPI ma 73, więc ta sama góra na mniejszym dole nie da więcej.
Z kolei wymiana głowicy z wtryskami, przepustnicą i kompem oraz dłubnięcie tej głowicy to też koszt pewnie ponad 1 tyś.
_________________
No ABS, no airbag, DIE LIKE A MAN!!!
programy do diagnostyki, instrukcje obsługi, manuale samochodowe http://chomikuj.pl/kamgad1
http://furgonetka.pl/konto/partner/18023 - tanie przesyłki kurierskie
 
 
 
panczo1511 
Bywalec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 53
Skąd: Kolbuszowa/ Rzeszów
Wysłany: 30-06-2013, 14:31   
   Bolid: cc 1.2


mahi16 napisał/a:
na pierwszy rzut :
-walek 866 [punto1.2 8v]
-kolektor wydechowy 4-2-1 [punto1.2 8v]
-dolot z zimnym powietrzem + najlepiej jakas madra wkladka filtra np. k&n

jesli chcesz tak jak piszesz ok 80 koni to

- glowica 1.2 8v
- wtryski 1.2 8v
- przepustnica 1.2 8v
- ecu z 1.2 8v
- pompa paliwa 3 bar 1.2 8v

cala gore przerzucic trzeba z punta 1.2 i to znacznie podciagnie moc :))



Na seryjnej głowicy to granice 65, bo jak tu sie zrobi 80 jak nie ma ani 1 cześci grubszej niż od zwykłego 1.2.
_________________
Fanpage-Cento Rally Team
https://www.facebook.com/CentoRallyTeam


Swaps 1.2 & 1.4 16v
 
 
smoliBB 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 24
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 23-07-2013, 17:55   
   Bolid: Seicento Sporting


Moze ktoś wkleić zdjęcie jaki to ma być kolektor ten 4-2-1, i bez przeróbek pasuje? Pozdrawiam
 
 
jerzyk 
Loża szyderców


Pomógł: 151 razy
Wiek: 47
Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 2692
Skąd: Łódź
Wysłany: 23-07-2013, 19:33   Re: tuning 1,1
   Bolid: Audi


proboszcz12345 napisał/a:
Witam. Tak jak w temacie chcialbym sie dowiedziec o mozliwosciach tuningu silnika 1,1. Docelowo chcialbym aby mial okolo 80KM. Bede bardzo wdzieczny za kazda porade, ale z gory mowie ze nie interesuja mnie odpowiedzi w stylu : SWAP na 1,2 albo cos wiekszego


koszty zrobienia 80 KM z 1.1 sa duże wyższe niz zmiana na np. 1.2 16V

poza tym seryjny 1.2 bedzie mniej palił niz zdłubane 1.1

więc bez sensu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi - Mapa Forum