FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana amortyzatorów- a skręcona kierownica-jaki powód?
Autor Wiadomość
wuja69 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Kwi 2009
Posty: 26
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 09-04-2011, 21:17   Wymiana amortyzatorów- a skręcona kierownica-jaki powód?
   Bolid: Seicento 1,1Mpi 2001


Wczoraj wymieniłem amortyzatory z przodu na nowe ,plus górne mocowanie kolumny z prawej strony(z lewej było jak nowe).Dzisiaj trochę pojeździłem wszystko cacy poza jednym-by jechać na wprost kierownica musi być skręcona w lewo o ok. 15st(auto po kontrolowanym puszczeniu kierownicy raczej nie ściąga). Amorki nowe gazowe ,poducha oryginalna ,wszystko raczej dobrze złożyłem(przed naprawą było pod tym względem wszystko ok.).Więc co jest tego powodem?Ma Ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić? Proszę o radę.
 
 
 
rafal8818 
spamer team
Cento?lązak


Pomógł: 20 razy
Wiek: 37
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 1652
Skąd: Zabrze
Wysłany: 09-04-2011, 21:56   Re: Wymiana amortyzatorów- a skręcona kierownica-jaki powód?
   Bolid: Seicento S-Class 1.1 66.6KM


wuja69 napisał/a:
Więc co jest tego powodem?Ma Ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić? Proszę o radę.

sam już sobie odpowiedziałeś w pierwszych słowach :D "wymieniłem amortyzatory" :D
Ja wymieniłem rok temu, mechanik stwierdził że ustawił na oko( bo nie miał sprzętu do ustawienia zbieżności) i powinno być w miarę... Samochodem nie ściągało, kierownica była może minimalnie przestawiona ale w sumie prawie niezauważalnie... po miesiącu zauważyłem że zaczęło mi jedną oponę delikatnie zbierać od wewnątrz ... pojechałam na ustawienie zbieżności i okazało się że po wymianie amorów "zbieżność była straszna" ;/
Ustaw zbieżność (50-100zł) i będzie :ok:
_________________
Szczyrk 2014 - #75
Było Seicento 1.1 66HP-> http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=30393
Jest Lew 308 1.6 112HP :P -> http://www.seicento.pl/vi...r=asc&start=757
 
 
 
Łukasz 
AntyToyotowy

Pomógł: 159 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2476
Skąd: Katowice
Wysłany: 09-04-2011, 22:00   
   Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km


oczywiście zbieżność obowiązkowa. amor nowy a amor stary to przepaść. co z tego że nic nie ruszasz i "dziury te same"

zbieżność. przy wymianie amorów dobrze od razu końcówki ( śmiesznie tanie są ) drążków zmienić. zbieżność jedna.
_________________

 
 
wuja69 
nówka sztuka ;)


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Kwi 2009
Posty: 26
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 17-04-2011, 16:45   
   Bolid: Seicento 1,1Mpi 2001


Zbieżność ustawiona,kierownica jest ustawiona prosto,przyczyną tego przestawienia było ustawienie zbieżności i kierownicy na uszkodzonej poduszce .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum