Wymiana amortyzatorów- a skręcona kierownica-jaki powód? |
Autor |
Wiadomość |
wuja69
nówka sztuka ;)

Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Kwi 2009 Posty: 26 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 09-04-2011, 21:17 Wymiana amortyzatorów- a skręcona kierownica-jaki powód?
Bolid: Seicento 1,1Mpi 2001 |
|
|
Wczoraj wymieniłem amortyzatory z przodu na nowe ,plus górne mocowanie kolumny z prawej strony(z lewej było jak nowe).Dzisiaj trochę pojeździłem wszystko cacy poza jednym-by jechać na wprost kierownica musi być skręcona w lewo o ok. 15st(auto po kontrolowanym puszczeniu kierownicy raczej nie ściąga). Amorki nowe gazowe ,poducha oryginalna ,wszystko raczej dobrze złożyłem(przed naprawą było pod tym względem wszystko ok.).Więc co jest tego powodem?Ma Ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić? Proszę o radę. |
|
|
|
 |
rafal8818
spamer team Cento?lązak

Pomógł: 20 razy Wiek: 37 Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 1652 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 09-04-2011, 21:56 Re: Wymiana amortyzatorów- a skręcona kierownica-jaki powód?
Bolid: Seicento S-Class 1.1 66.6KM |
|
|
wuja69 napisał/a: | Więc co jest tego powodem?Ma Ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić? Proszę o radę. |
sam już sobie odpowiedziałeś w pierwszych słowach "wymieniłem amortyzatory"
Ja wymieniłem rok temu, mechanik stwierdził że ustawił na oko( bo nie miał sprzętu do ustawienia zbieżności) i powinno być w miarę... Samochodem nie ściągało, kierownica była może minimalnie przestawiona ale w sumie prawie niezauważalnie... po miesiącu zauważyłem że zaczęło mi jedną oponę delikatnie zbierać od wewnątrz ... pojechałam na ustawienie zbieżności i okazało się że po wymianie amorów "zbieżność była straszna"
Ustaw zbieżność (50-100zł) i będzie |
_________________ Szczyrk 2014 - #75
Było Seicento 1.1 66HP-> http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=30393
Jest Lew 308 1.6 112HP http://www.seicento.pl/vi...r=asc&start=757 |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 09-04-2011, 22:00
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
oczywiście zbieżność obowiązkowa. amor nowy a amor stary to przepaść. co z tego że nic nie ruszasz i "dziury te same"
zbieżność. przy wymianie amorów dobrze od razu końcówki ( śmiesznie tanie są ) drążków zmienić. zbieżność jedna. |
_________________
 |
|
|
|
 |
wuja69
nówka sztuka ;)

Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Kwi 2009 Posty: 26 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 17-04-2011, 16:45
Bolid: Seicento 1,1Mpi 2001 |
|
|
Zbieżność ustawiona,kierownica jest ustawiona prosto,przyczyną tego przestawienia było ustawienie zbieżności i kierownicy na uszkodzonej poduszce . |
|
|
|
 |
|