potrzebna instrukcja wymiany UPG |
Autor |
Wiadomość |
jerzyk
Loża szyderców
Pomógł: 151 razy Wiek: 47 Dołączył: 28 Paź 2005 Posty: 2692 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 13-04-2012, 13:51 potrzebna instrukcja wymiany UPG
Bolid: Audi |
|
|
czyli jak ustawić rozrząd
jakie momenty i kolejność dokręcenia śrub głowicy
itp |
_________________
|
|
|
|
|
fiksiu
Bywalec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Lis 2010 Posty: 76 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 13-04-2012, 15:47
Bolid: Seicento 1.2 T |
|
|
ustawiasz 1 i 2 cylinder na tej samej wysokości.Jak nie masz blokad to np dwie idealnie równe rurki w 1 i 2 cyl wkładasz i kręcisz silnikiem aby były w tym samym poziomie.
Jak nie będziesz wymieniał uszczelniaczy wałka i wału to kół na upartego nie musisz odkręcać,więc możesz namalować sobie znaki.
Jak wymieniasz to podobno jakiś imbus pasuje aby zblokować wałek.(zaślepka od przodu na deklu).nie wiem ja akurat kupiłem sobie blokady.
Teraz do uszczelek zawsze jest opis-kolejność i momenty.
Możliwe że jak odkręcisz dolne kółko to odłamie się klin.Zdarza się.Nowe kółko chyba z 50zł
Jak będziesz zdejmował górną głowiczkę to pewnie wysypią ci się szklanki.
Opis dotyczy 1.2 ale wydaję mi się że w 1.4 jest wszystko tak samo.Ale niech ktoś potwierdzi. |
_________________ Seicento 1.2 16v LPG KME G3 + K03
158PS 205Nm |
|
|
|
|
Verchi
Nałogowiec
Pomógł: 30 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 524 Skąd: LBN
|
Wysłany: 13-04-2012, 22:37
Bolid: SCS 1.4 16V |
|
|
jerzyk PW |
_________________ Borki 2010 #100
Sypniewo 2011 #100
Najszybszy sej w mieście |
|
|
|
|
RazeR
Nałogowiec
Pomógł: 41 razy Wiek: 35 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 882 Skąd: Gorzkowice
|
Wysłany: 14-04-2012, 10:50
Bolid: Waryjot 0.9 |
|
|
Cytat: | ustawiasz 1 i 2 cylinder na tej samej wysokości |
Dodam, że pierwszy cylinder musi iść w dół |
_________________ (...)Bóg dał człowiekowi nogi, a dał po to żeby mógł dojść tam, gdzie na glebie nie wjedzie.(...)
|
|
|
|
|
|