Wysoka temperatura silnika |
Autor |
Wiadomość |
zieluny
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Mar 2012 Posty: 269 Skąd: Krak
|
Wysłany: 09-06-2014, 16:24 Wysoka temperatura silnika
Bolid: sc sporting |
|
|
Cześć...
Wymieniłem ostatnio chłodnice, węże i termostat. Zalałem płynem http://www.borygo.pl/produkty/borygo-start. Układ odpowietrzony jak trzeba.
Wentylator się włącza wszystko git. Ale....
Mam wskaźnik temperatury wody zaniża mi o 5 stopni w porównaniu ze wskazaniami z kompa.
Jak sobie jadę to temperaturę pokazuje około 90 jak stanę w korku skacze na 98-99 wentylator się kręci. Wyżej nie było, a stałem specjalnie w korkach aby zobaczyć czy nie wygotuje ale nie gotuje. Później jedziemy i według mnie temperatura spada zbyt wolno. Musze ujechać z 10 minut aby temperatura spadła do tych 93. Wiem, że mamy tropiki teraz i to też trochę wpływa. Ale zastanawiam się czy chłodnica nie jest jakaś mało wydajna. Nie kupowałem markowej tylko jakiś zamiennik...
Pytanie:
Czy według Was przesadzam? Czy jest oki tak jak powinno być? |
_________________ Laczacy w sobie to co najlepsze z zoltego i czerwonego
 |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 09-06-2014, 16:39
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
po mojemu jesteś przewrażliwiony
jak nie gotuje to jest gitez |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
marcinekwld
Nałogowiec
Pomógł: 6 razy Wiek: 34 Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 138 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 09-06-2014, 16:48
Bolid: seicento 900 |
|
|
Tez tak mam wiec to jest normalne nie ma sie co przejmowac jesli uklad jest odpowietrzony rawidlowo to wszystko dobrze. |
_________________ Cała Polska zna nasz kibicowski świat, cała Polska wie jak Kolejorz bawi się! |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 09-06-2014, 17:04
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
Ja również mam zamiennik chłodnicy i jest podobnie Śmigam i śmigam korki upały ,nic się nie dzieje złego |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
zieluny
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Mar 2012 Posty: 269 Skąd: Krak
|
Wysłany: 09-06-2014, 17:43
Bolid: sc sporting |
|
|
Dzięki za szybkie odpowiedzi i uspokojenie
Jakiś przewrażliwiony jestem... |
_________________ Laczacy w sobie to co najlepsze z zoltego i czerwonego
 |
|
|
|
 |
Piotrek1993
nówka sztuka ;)
Wiek: 31 Dołączył: 28 Paź 2013 Posty: 15 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 09-06-2014, 18:39
Bolid: Seicento sporting |
|
|
Jak już ktoś poruszył temat przegrzania się to mianowicie mam problem: przy 100 stopniach nie zawsze się włącza wichura, nieraz dochodzi do 130 stopni co może być przyczyną??? Odczyt z wskaźnika auto gauge. Proszę o pomoc . |
_________________ http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=366544 |
|
|
|
 |
brt
nówka sztuka ;)
Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 8 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 09-06-2014, 19:30
Bolid: Seicento 900 Fun |
|
|
Piotrek1993 napisał/a: | Jak już ktoś poruszył temat przegrzania się to mianowicie mam problem: przy 100 stopniach nie zawsze się włącza wichura, nieraz dochodzi do 130 stopni co może być przyczyną??? Odczyt z wskaźnika auto gauge. Proszę o pomoc . |
Wina wskaźnika. Zawyża ci i to bardzo dużo. Najlepiej podpiąć pod komputer wtedy będziesz wszystko widział z dużą dokładnością. Po za tym 130 stopni dla silnika to praktycznie śmierć. |
|
|
|
 |
dariusz.p
Bywalec
Pomógł: 11 razy Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 87 Skąd: Myślibórz
|
Wysłany: 09-06-2014, 20:30
Bolid: fiat seicento |
|
|
Moja 900seta też jest" gorąca",podjeżdżam pod bramę i za chwile włącza się wentylator ,nawet nie pomogła wymiana chłodnicy na orginalną,wcześniej miałem zamiennik polski.Ten typ tak ma. |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-06-2014, 20:32
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Układ nie jest mega wydajny, ale w serii daje radę-gorzej w dłubakach/czy T, zamiennik zależy jaki-jak chińczyk, to ma gorszą zdolność odbierania ciepła-testowane w MPI.
Układ jest ciśnieniowy to do 100 stopni może w te tropiki w korku osiągac.
Często w spi jest już korek lekko nieszczelny i tracisz troszkę ciśnienia w układzie, co daje taki efekt też.
Dodaj do tego jakieś resztki szlamów w kanałach, troszkę rdzy i 3-5 stoni masz wyższą temp. niż wychodził z fabryki.
Wentyl wciąga nie wypycha powietrza prawda |
|
|
|
 |
Piotrek1993
nówka sztuka ;)
Wiek: 31 Dołączył: 28 Paź 2013 Posty: 15 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 13-06-2014, 20:57
Bolid: Seicento sporting |
|
|
Wymienił termostat i czujnik w chłodnicy i jest IGŁA:D |
|
|
|
 |
|