zgłupiał mi lewy kierunkowskaz |
Autor |
Wiadomość |
Majk-l
Nałogowiec Przyjaciel SC.PL

Pomógł: 12 razy Wiek: 36 Dołączył: 05 Sty 2013 Posty: 904 Skąd: WZY
|
Wysłany: 15-05-2013, 20:47 zgłupiał mi lewy kierunkowskaz
Bolid: Peugeot 406 |
|
|
jak w temacie; kontrolka mryga jak oszalała, a kierunki z lewej nie działają. Prawa strona ok. Jak to naprawic i czy w ogole dam rade samemu to zrobic na szybko? Dodam ze juz kiedys tak sie zrobiło ale po trzech włączeniach kierunku minęło, tym razem nie chce... |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Majk-l 15-05-2013, 21:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
bazzyl
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Wiek: 32 Dołączył: 23 Paź 2012 Posty: 166 Skąd: Krzymów
|
Wysłany: 15-05-2013, 20:52
Bolid: FUN 899 |
|
|
Prawdopodobnie przepaliła się żarówka albo nie łączy. Sprawdź który kierunek nie mryga i sprawdź czy się żarówka przepaliła czy nie łączy |
|
|
|
 |
Majk-l
Nałogowiec Przyjaciel SC.PL

Pomógł: 12 razy Wiek: 36 Dołączył: 05 Sty 2013 Posty: 904 Skąd: WZY
|
Wysłany: 15-05-2013, 20:54
Bolid: Peugeot 406 |
|
|
nie działa cała lewa strona, a kontrolka oszalała |
_________________
|
|
|
|
 |
TheStig
Nałogowiec

Pomógł: 74 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 672 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 15-05-2013, 21:13
Bolid: Opel Astra C14NZ + LPG |
|
|
Jak nie przepalona żarówka, ściągnij lewą tylną lampę, przeczyść wszystkie styki i je porozginaj w kostce żeby wszystko ładnie stykało |
|
|
|
 |
Majk-l
Nałogowiec Przyjaciel SC.PL

Pomógł: 12 razy Wiek: 36 Dołączył: 05 Sty 2013 Posty: 904 Skąd: WZY
|
Wysłany: 15-05-2013, 21:35
Bolid: Peugeot 406 |
|
|
pisze wyraznie ze nie działa cała strona, nie jakas zarowka! kontrolka wariuje. Co moze miec tylna lampa do całości? |
_________________
|
|
|
|
 |
kamilen
Bywalec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 67 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 15-05-2013, 22:02
Bolid: Honda Civic EU7, Fiat Punto I 1.2 16V |
|
|
To sprawdź stycznik od kierunkowskazów. Mruga tak szybko bo wykrywa że ma za małe obciążenie czyli nie wykrywa żarówek. Na pewno jest gdzieś przerwa w obwodzie między stycznikiem a kierunkowskazami i dla tego tak się dzieje. |
_________________ No ABS, no airbag, DIE LIKE A MAN!!!
programy do diagnostyki, instrukcje obsługi, manuale samochodowe http://chomikuj.pl/kamgad1
http://furgonetka.pl/konto/partner/18023 - tanie przesyłki kurierskie |
|
|
|
 |
Majk-l
Nałogowiec Przyjaciel SC.PL

Pomógł: 12 razy Wiek: 36 Dołączył: 05 Sty 2013 Posty: 904 Skąd: WZY
|
Wysłany: 17-05-2013, 00:00
Bolid: Peugeot 406 |
|
|
nawet nie wiedziałem o takim czyms w seju, ze jak jedna zarowka nie łączy to cała strona głupieje i kontrolka ... zasniedziała zarowka z przodu:-p 2 min roboty:-] Jestem madrzejszy o nowe doswiadczenia. pany macie po pomogl |
_________________
|
|
|
|
 |
TheStig
Nałogowiec

Pomógł: 74 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 672 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 17-05-2013, 00:03
Bolid: Opel Astra C14NZ + LPG |
|
|
Majk-l napisał/a: | nawet nie wiedziałem o takim czyms w seju, ze jak jedna zarowka nie łączy to cała strona głupieje i kontrolka ... zasniedziała zarowka z przodu:-p 2 min roboty:-] |
Dlatego pisałem żeby ściągnąć tylną lampę, bo w niej najczęściej się takie cyrki dzieją:P |
|
|
|
 |
Majk-l
Nałogowiec Przyjaciel SC.PL

Pomógł: 12 razy Wiek: 36 Dołączył: 05 Sty 2013 Posty: 904 Skąd: WZY
|
Wysłany: 17-05-2013, 00:06
Bolid: Peugeot 406 |
|
|
ale zacząłem od przodu bo mam nie ori i sa ciagle zaparowane. Oryginalne nie parowały. Wazne ze problem rozwiazany |
_________________
|
|
|
|
 |
Znakomity
Nałogowiec
Pomógł: 54 razy Wiek: 40 Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 184 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-05-2013, 10:31
Bolid: Był 1.1 SPI |
|
|
Majk-l, skoro przyczyną była żarówka z przodu to boczny i tylny musiał migać szybciej w tempie kontrolki na desce a Ty napisałeś że Majk-l napisał/a: | kierunki z lewej nie działają | więc jak to w końcu było |
_________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny. |
|
|
|
 |
Majk-l
Nałogowiec Przyjaciel SC.PL

Pomógł: 12 razy Wiek: 36 Dołączył: 05 Sty 2013 Posty: 904 Skąd: WZY
|
Wysłany: 18-05-2013, 23:43
Bolid: Peugeot 406 |
|
|
no własnie tu jest zagadka... dlatego ze tył i bok nie działały to myslałem ze to cos grubszego i od razu poprosiłem o pomoc. Dlaczego było tak, a nie tak jak powinno...? jest jedna odpowiedz- seicento:-] |
_________________
|
|
|
|
 |
kamilen
Bywalec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 67 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 19-05-2013, 10:17
Bolid: Honda Civic EU7, Fiat Punto I 1.2 16V |
|
|
Jest jedna odpowiedź: Dwie żarówki na raz. Zdarza się.
Rada dla wszystkich: Najpierw sprawdzamy najprostsze rozwiązanie bo można się niepotrzebnie narobić. |
_________________ No ABS, no airbag, DIE LIKE A MAN!!!
programy do diagnostyki, instrukcje obsługi, manuale samochodowe http://chomikuj.pl/kamgad1
http://furgonetka.pl/konto/partner/18023 - tanie przesyłki kurierskie |
|
|
|
 |
Encis
nówka sztuka ;)
Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 11-05-2015, 19:30
Bolid: Fiat Seicento |
|
|
Witam, mam podobny problem jak kolega z 1 postu. U mnie wariuje tylny kierunek a bok i przód zero reakcji. Sprawdziłem żarówki i są dobre. Mógłby mi ktoś dokładnie wytłumaczyć co mogę zrobić by kierunki znów działały? Tylko tez prosiłbym o jakieś dokładne wskazówki bo jestem trochę lewy do takich robótek a nie chce do mechanika od razu jechać |
|
|
|
 |
maxonis
Nałogowiec

Pomógł: 16 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Wrz 2010 Posty: 108 Skąd: Rydułtowy
|
Wysłany: 11-05-2015, 20:30
Bolid: Fiat Seicento |
|
|
w pierwszej kolejności przeczyść styki w lampach może świruje bo brak masy potem będziemy myśleć dalej
następnym krokiem to miernik w łapę i sprawdzać czy na kostkach jest napięcie podawane |
_________________
 |
|
|
|
 |
|