chłodnica mpi do spi |
Autor |
Wiadomość |
proshotter
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 866 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 07-01-2016, 12:59 chłodnica mpi do spi
Bolid: seicento 1.4 16v StartJet |
|
|
Szybkie pytanko
Jako że w mpi nie ma dziury na czujnik załączania wentylatora
Jak wstawię go w rurę zasilającą chłodnicę nic się nie stanie ? |
_________________
Sc 1.4 16v
YT
 |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 08-01-2016, 21:36
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Dobrze będzie. Robiłem coś takiego w CC z silnikiem od Uno 1.0. Chłodnica była z SC MPI i dorobiłem adapter na wąż. Wydaje mi się że trochę wcześniej się włączał niż zwykle, ale samochód już jeździ ponad 2 lata i jest gitara. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
proshotter
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 866 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 08-01-2016, 22:45
Bolid: seicento 1.4 16v StartJet |
|
|
Dzięki za info
Z tym ze X-raT podpowiedział odwrotnie...
"Przekłamanie wartości będzie włączać wiatrak za późno albo nawet wcale. "
Generalnie udało się zamienić na właściwą więc druta nie będzie |
_________________
Sc 1.4 16v
YT
 |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 09-01-2016, 07:35
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Ja to robiłem, więc moje spostrzeżenia nt. włączania wentylatora są oparte na doświadczeniu. Wszystko działało jak należy, a wentylator włączał się wcześniej. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 09-01-2016, 13:35
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
ir3n3usz napisał/a: | Ja to robiłem, więc moje spostrzeżenia nt. włączania wentylatora są oparte na doświadczeniu. Wszystko działało jak należy, a wentylator włączał się wcześniej. |
Fakt, przepraszam za zły tak myślenia. Włącznik zaraz na wyjściu z termostatu czy choćby w połowie będzie włączał wiatrak za wcześnie. Sory mój błąd
Ale tak czy owak nie będzie to ta temperatura jaka powinna być. Termostat powinien regulować te zmiany, żeby po prostu silnik nie był niedogrzany, ale 'powinien' nie znaczy że będzie
Ja bym wstawił zamiennik mpi w opcji z gniazdem na włącznik wiatraka ityle. Nic lepszego nie ma za takie pieniądze. Bez rzeźby, bez kombinacji. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
|