FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie od kumpla - pali na 3 gary
Autor Wiadomość
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Pomógł: 141 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 19-03-2012, 09:40   Pytanie od kumpla - pali na 3 gary
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


Wczoraj wieczorem kumpel mi zadał zagwozdkę.
Pacjent to Punto 55, czyli poczciwe 1108ccm SPI.
Robiona była uszczelka pod łepetyną, wszystko złożone zgodnie ze sztuką- kompresja prawidłowa, zaworki wyregulowane. Nowe kable, świece, cewki.
A gada na 3 gary, komputr nic nie wyrzucił... Ki diabeł? ma ktoś pomysły?

Będę się dowiadywał na bieżąco czy udaje się mu rozwiązać zagadkę, ale ciekawym Waszych domysłów :))
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
zieluny 
Nałogowiec


Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 269
Skąd: Krak
Wysłany: 19-03-2012, 12:54   
   Bolid: sc sporting


A kable WN dobrze założone? Miałem tak kiedyś i to się okazało się, że podczas jakiejś pracy kabelki były krzywo podpięte ;)
 
 
gandw 
Nałogowiec


Pomógł: 67 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 366
Skąd: SBI
Wysłany: 19-03-2012, 14:47   
   Bolid: Seicento 1.1MPI Brush, Scenic II 1.9DCI


Przestawiony rozrząd (chodzi na 4 gary ale nierówno więc brzmi jak na 3). Chociaż to by się trochę kłóciło z dobrą kompresją.
_________________

Seicento 0.9i SX [*]
 
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 19-03-2012, 20:49   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


Który cylinder nie pali? Jeśli np 1 lub 4 to przełóż cewki zapłonowe i jeśli nie będzie palił 2 lub 3 to wina cewki a jeśli nadal nie będzie palił gar 1 lub 4 to może być wina świecy na tym cylindrze bo raczej kabel można wykluczyć . Ustawiane były zawory w silniku? Po planowaniu głowicy zmienia się luz zaworowy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum