1.2 16v mechaniczna regulacja luzu zaworowego |
Autor |
Wiadomość |
kiziortm
nówka sztuka ;)
Dołączył: 30 Lis 2009 Posty: 3 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: 01-04-2013, 10:28 1.2 16v mechaniczna regulacja luzu zaworowego
Bolid: CC 1.2 16v |
|
|
Czy może ktoś z was już przerabiał temat zmiany hydraulicznej regulacji zaworów na mechaniczną w silnikach 16v ? |
_________________
|
|
|
|
|
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 01-04-2013, 12:49
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Jak sobie wyobrażasz pomiar luzów? Bez całkowitej zmiany konstrukcji głowicy górnej nie ma takiej możliwości. |
|
|
|
|
nosferatu
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 213 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 01-04-2013, 13:35
Bolid: CC 1.2 16v |
|
|
Swego czasu Świątek przerabiał to na hydromechanikę ale nawet się nie orietuje czy to tylko "legenda" czy fakt . |
|
|
|
|
kiziortm
nówka sztuka ;)
Dołączył: 30 Lis 2009 Posty: 3 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: 01-04-2013, 14:52
Bolid: CC 1.2 16v |
|
|
Coś ciekawego muszę wymyślić bo mam obawy że przy zastosowaniu bardzo ostrego wałka hydraulika może sie nie wyrabiać |
_________________
|
|
|
|
|
saper94
spamer team motórzysta
Pomógł: 47 razy Wiek: 30 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 05-04-2013, 20:02
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
Zrobić coś by się dało, na takiej samej zasadzie jak w maluchach (126p). Ale pytanie jak długo to wytrzyma... a roboty akurat sporo by było z tym... |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
|
|