Interpretacja wyników IAW Scan |
Autor |
Wiadomość |
dirty
nówka sztuka ;)

Wiek: 35 Dołączył: 07 Sie 2013 Posty: 24 Skąd: Radom
|
Wysłany: 03-04-2014, 18:04 Interpretacja wyników IAW Scan
Bolid: Seicento 1.1 SPI AKA "Złomek" |
|
|
Witam , może mi ktoś powiedzieć czy wskazania są prawidłowe wiem że mam za duże ciśnienie w kolektorze dolotowym ale nie wiem gdzie już szukać map sensor i wężyk wymieniony przepustnice rzekomo mi mechanik i wszystko pod nią uszczelnił ale jakoś mam wątpliwości gdzie jeszcze szukać auto 1.1 SPI
 |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 03-04-2014, 21:31
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
Obroty trzyma dobre.. Przynajmniej na tym odczycie. Faluja, czy słychać jakby gdzieś jeszcze ssalo na lewo? |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
dirty
nówka sztuka ;)

Wiek: 35 Dołączył: 07 Sie 2013 Posty: 24 Skąd: Radom
|
Wysłany: 03-04-2014, 22:10
Bolid: Seicento 1.1 SPI AKA "Złomek" |
|
|
Właśnie obroty skaczą od 800 do 950 nie wiem czy tak powinno być właśnie jakoś nie słyszę albo mam słaby słuch ale skąd się to ciśnienie bierze takie wysokie więc coś jest nie tak tylko nie wiem gdzie szukać |
|
|
|
 |
Tomala
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 30 Dołączył: 30 Wrz 2012 Posty: 319 Skąd: Radom
|
Wysłany: 03-04-2014, 22:13
Bolid: Fiat Seicento |
|
|
Może jednak jest jakaś nieszczelność za przepustnicą, ja bym w to uderzył... |
_________________ Było: 1.1SPI by Krawczak.
Jest: 1.4 16v + 6speed R.I.P
Czarnuch: http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40941 |
|
|
|
 |
dirty
nówka sztuka ;)

Wiek: 35 Dołączył: 07 Sie 2013 Posty: 24 Skąd: Radom
|
Wysłany: 03-04-2014, 22:45
Bolid: Seicento 1.1 SPI AKA "Złomek" |
|
|
Będę musiał to w takim razie rozebrać jeszcze raz słyszałem że można to uszczelnić silikonem niby jest jakiś czerwony co jest odporny na wysokie temperatury niestety uszczelki są trochę dojechane a ciężko dostać te uszczelkę w kształcie "okulara" ostatnim razem starałem się to jakoś ładnie spasować ale może jednak nadal coś przepuszcza |
|
|
|
 |
|