Alternator Seicento |
Autor |
Wiadomość |
OstryBass
nówka sztuka ;)
Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 23 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: 25-04-2016, 11:20 Alternator Seicento
Bolid: Fiat Seicento Sporting 1.1 SPI |
|
|
Witam, Posiadam seja 1.1 spi z alternatorem 65a. Niestety sprzętem car audio pobieram dużo więcej niż jestem wstanie wyprodukować. Może ktoś z forum wymieniał już na większy przy tym silniku ? Bo ja nie mam pomysłu od czego zamontować tak żeby nie było dużej rzeźby. Myślę nad 120-150a, Dziękuje za pomoc |
|
|
|
 |
Tasiemiec
Nałogowiec

Pomógł: 5 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 207 Skąd: RWJ
|
|
|
|
 |
OstryBass
nówka sztuka ;)
Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 23 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: 25-04-2016, 15:40
Bolid: Fiat Seicento Sporting 1.1 SPI |
|
|
Tak, ale to tylko 90a. Czyli wiąże się z tym częste zapinanie Ceteka pod domem Myślałem nad czym większym. Ale jeżeli nic nie znajdę to i zadowolę się tymi 90a |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26-04-2016, 02:41
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Żaden fiatowki nie uciągnie Ci car audio profi + silnik+ światła i coś tam.
Dopsujesz coś 100-120A, ale wolne obroty będziesz musiał podnieść bo silnik Ci zgaśnie na luzie od obciążenia. |
|
|
|
 |
OstryBass
nówka sztuka ;)
Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 23 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: 26-04-2016, 13:25
Bolid: Fiat Seicento Sporting 1.1 SPI |
|
|
Nawet 90a + agm optima yellow 55 bądź 66 ah będzie dużo lepsze niż alternator 65a który jest już na wykończeniu + 16 letni kwasiak 44 ah 😄 No nic poszukam jeszcze czegoś, może uda się coś ogarnąć, jeżeli nie to Nowy 90a alternator powinien już z robić robotę |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27-04-2016, 00:44
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Nowe altki sei mpi,panda, 600, 500-mimo 70-90A ładują mniejszym prądem niż 65a nowy pancerniak-max 14,2 na światłach, tyle tylko, że amper dają więcej-ale ile tego nie sprawdzałem.Sam mam Pandę z klima i ładuje 14,05-klima+ światła-dodajesz stop+ nadmuch+ np. grzana szyba tylna i robi się 13v-a są jeszcze halogeny, wycieraczki, kierunki....wszystkiego na raz nie pociągnie jak pisałem żaden fiatowski altek co pasował by P&P. |
|
|
|
 |
OstryBass
nówka sztuka ;)
Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 23 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: 27-04-2016, 02:34
Bolid: Fiat Seicento Sporting 1.1 SPI |
|
|
Aktualnie zrobiłem big3 w seju. Przy altku 65a włączone światła + dmuchawa na 2 biegu i mam 14.5v przy aku. No ale wzmacniacz ciągnie 105a przy 1ohm, więc się nie dziwię ze się wyłącza przy większej głośności 😄 no nic spróbuję dac nowy alternator 90a + optima yellow 55-66 ah. Zależy ile upchne pod maską. Wiadomo co jakiś czas będzie trzeba go doładować Ale to nie problem. Myślę, że taki zabieg może już dużo dac. Bo nie mam zbytnio chęci żeby przerabiać mocowania itp |
|
|
|
 |
|