komputer 1.2 8v 75KM |
Autor |
Wiadomość |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 21-02-2014, 17:22 komputer 1.2 8v 75KM
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
Witam,
Jak to się ma z kompami ,tak jak w temacie. Montując silnik 75KM np z punto , to czy podejdzie komp z sieny lub itp., itd.
Można prosić o przesłanie linku z przerobieniem wiązki 1.1MPI na 1.2 MPI (75KM). Pozdrawiam. |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
|
|
|
|
|
MateuszLDZ
Bywalec
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 71 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21-02-2014, 18:32
Bolid: Seicento VAN 1,2 16V |
|
|
Jednak nie włożyłeś 16V?
Nie będziesz żałował za jakiś czas? |
|
|
|
|
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 21-02-2014, 21:15
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
16v ciężki temat. 8v myślę że łatwiejsza sprawa... |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
|
|
|
|
|
Uncrossed
Nałogowiec
Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 788 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 22-02-2014, 10:02
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
komputer nie wazne z jakiego jest auta wazne zeby był pod 1.2 8V mpi. i nic więej. |
_________________ Seicento 1.4 16V
Mój białas:) |
|
|
|
|
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 22-02-2014, 14:29
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
Uncrossed, dziękuję o taką informację mi chodziło:))
Pozdrawiam |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
|
|
|
|
|
krysy
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 145 Skąd: czeladź
|
Wysłany: 23-02-2014, 07:27
Bolid: sc75/vwg4/161 |
|
|
Komp musi być czysty. |
_________________ 75Hp |
|
|
|
|
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 23-02-2014, 11:28
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
1.Czysty?
2.Jaki musi być komputer aby sterowal wentylatorem chłodnicy bo słyszałem o jakis wlacznikach aby gdy komputer tego nie robi.
3. Jak to się ma z immo?
Ktoś przerabia komputery czy jak to wygląda kupujac zestaw pod swap ? |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
|
|
|
|
|
krysy
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 145 Skąd: czeladź
|
Wysłany: 23-02-2014, 14:45
Bolid: sc75/vwg4/161 |
|
|
Ja oddawałem kompa do firmy do Radlina.
Musisz mieć czysty komp jeśli chcesz go zaprogramować pod centralke i kluczki które masz.
Sterowanie wiatrakiem chłodnicy mam poprzez dodatkowy moduł elektroniczny. |
_________________ 75Hp |
|
|
|
|
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 23-02-2014, 15:58
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
Czytałem trochę o swapach ale nie pisali że montowal ktoś jakiś moduł. Może ktoś jeszcze się wypowie jak to wygląda. |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
|
|
|
|
|
Kooboosh
Nałogowiec t-jet
Pomógł: 21 razy Dołączył: 18 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 23-02-2014, 22:26
Bolid: Seicento 1.4t |
|
|
jaki moduł?
Załóż chłodnicę od 1.1 spi i tam masz miejsce na włącznik termoelektryczny.
jak temperatura jest powyżej 90 stopni (coś koło tego), to zamyka obwód i załącza wentylator.
Kod: | http://www.unto.pl/chlodnica-cinquecento-900-11-seicento-900-11-spi-p-71.html
http://www.unto.pl/wlacznik-wentylatora-cinquecento-seicento-palio-siena-brava-itd-p-1357.html
|
to zalatwia sprawę wentylatora.
A komp czysty, to chodzi o to pewnie, ze bez immo. |
_________________
|
|
|
|
|
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 24-02-2014, 07:59
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
To jeszcze inne rozwiązanie , a podlaczenie tego czujnika pod komp czy jak?. A czy od 1.1mpi nie może być? Jak zrobić aby to wszystko gralo? |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
|
|
|
|
|
proboszcz12345
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Sty 2013 Posty: 23 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 24-02-2014, 08:30
Bolid: Fiat Seicento 899SX |
|
|
1,1 mpi nie mial wkrecanego czujnika do chlodnicy i wiatrak wlaczal komp. W 1,2 masz w wiazce kostke do wpiecia sie w czujnik, ktory jest wkrecony do chlodnicy i to on wlacza wiatrak i wszystko cacy
a co do kompa - jesli masz zestaw to spinasz wszystko do kupy i luz a tak to potrzebujesz bez imo. Tak jak pisał Uncrossed, nie wazne z jakiego auta wazne zeby byl do 1,2 8v |
_________________
|
|
|
|
|
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 24-02-2014, 09:01
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
Czyli, tak czy inaczej zmina chlodnicy. |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
|
|
|
|
|
MateuszLDZ
Bywalec
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 71 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-02-2014, 09:10
Bolid: Seicento VAN 1,2 16V |
|
|
Zmiana chłodnicy + modernizacja jej zamocowania. |
|
|
|
|
Kooboosh
Nałogowiec t-jet
Pomógł: 21 razy Dołączył: 18 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 24-02-2014, 10:05
Bolid: Seicento 1.4t |
|
|
I wiatrak do tej chlodnicy |
_________________
|
|
|
|
|
|