FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
komputer 1.2 8v 75KM
Autor Wiadomość
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 21-02-2014, 17:22   komputer 1.2 8v 75KM
   Bolid: Abarth 1.1


Witam,

Jak to się ma z kompami ,tak jak w temacie. Montując silnik 75KM np z punto , to czy podejdzie komp z sieny lub itp., itd.

Można prosić o przesłanie linku z przerobieniem wiązki 1.1MPI na 1.2 MPI (75KM). Pozdrawiam.
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
MateuszLDZ 
Bywalec

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 71
Skąd: Łódź
Wysłany: 21-02-2014, 18:32   
   Bolid: Seicento VAN 1,2 16V


Jednak nie włożyłeś 16V?
Nie będziesz żałował za jakiś czas?
 
 
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 21-02-2014, 21:15   
   Bolid: Abarth 1.1


16v ciężki temat. 8v myślę że łatwiejsza sprawa...
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
Uncrossed 
Nałogowiec


Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 788
Skąd: Włocławek
Wysłany: 22-02-2014, 10:02   
   Bolid: Seicento 1.4 16V


komputer nie wazne z jakiego jest auta wazne zeby był pod 1.2 8V mpi. i nic więej.
_________________
Seicento 1.4 16V


Mój białas:)
 
 
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 22-02-2014, 14:29   
   Bolid: Abarth 1.1


Uncrossed, dziękuję o taką informację mi chodziło:))
Pozdrawiam
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
krysy 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 145
Skąd: czeladź
Wysłany: 23-02-2014, 07:27   
   Bolid: sc75/vwg4/161


Komp musi być czysty.
_________________
75Hp
 
 
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 23-02-2014, 11:28   
   Bolid: Abarth 1.1


1.Czysty?
2.Jaki musi być komputer aby sterowal wentylatorem chłodnicy bo słyszałem o jakis wlacznikach aby gdy komputer tego nie robi.
3. Jak to się ma z immo?
Ktoś przerabia komputery czy jak to wygląda kupujac zestaw pod swap ?
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
krysy 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 145
Skąd: czeladź
Wysłany: 23-02-2014, 14:45   
   Bolid: sc75/vwg4/161


Ja oddawałem kompa do firmy do Radlina.
Musisz mieć czysty komp jeśli chcesz go zaprogramować pod centralke i kluczki które masz.
Sterowanie wiatrakiem chłodnicy mam poprzez dodatkowy moduł elektroniczny.
_________________
75Hp
 
 
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 23-02-2014, 15:58   
   Bolid: Abarth 1.1


Czytałem trochę o swapach ale nie pisali że montowal ktoś jakiś moduł. Może ktoś jeszcze się wypowie jak to wygląda.
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
Kooboosh 
Nałogowiec
t-jet


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 324
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 23-02-2014, 22:26   
   Bolid: Seicento 1.4t


jaki moduł?
Załóż chłodnicę od 1.1 spi i tam masz miejsce na włącznik termoelektryczny.
jak temperatura jest powyżej 90 stopni (coś koło tego), to zamyka obwód i załącza wentylator.

Kod:
http://www.unto.pl/chlodnica-cinquecento-900-11-seicento-900-11-spi-p-71.html

http://www.unto.pl/wlacznik-wentylatora-cinquecento-seicento-palio-siena-brava-itd-p-1357.html


to zalatwia sprawę wentylatora.

A komp czysty, to chodzi o to pewnie, ze bez immo.
_________________

 
 
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 24-02-2014, 07:59   
   Bolid: Abarth 1.1


To jeszcze inne rozwiązanie , a podlaczenie tego czujnika pod komp czy jak?. A czy od 1.1mpi nie może być? Jak zrobić aby to wszystko gralo?
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
proboszcz12345 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sty 2013
Posty: 23
Skąd: Żywiec
Wysłany: 24-02-2014, 08:30   
   Bolid: Fiat Seicento 899SX


1,1 mpi nie mial wkrecanego czujnika do chlodnicy i wiatrak wlaczal komp. W 1,2 masz w wiazce kostke do wpiecia sie w czujnik, ktory jest wkrecony do chlodnicy i to on wlacza wiatrak i wszystko cacy ;)

a co do kompa - jesli masz zestaw to spinasz wszystko do kupy i luz a tak to potrzebujesz bez imo. Tak jak pisał Uncrossed, nie wazne z jakiego auta wazne zeby byl do 1,2 8v
_________________

 
 
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 24-02-2014, 09:01   
   Bolid: Abarth 1.1


Czyli, tak czy inaczej zmina chlodnicy. :(
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
MateuszLDZ 
Bywalec

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 71
Skąd: Łódź
Wysłany: 24-02-2014, 09:10   
   Bolid: Seicento VAN 1,2 16V


Zmiana chłodnicy + modernizacja jej zamocowania.
 
 
Kooboosh 
Nałogowiec
t-jet


Pomógł: 21 razy
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 324
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 24-02-2014, 10:05   
   Bolid: Seicento 1.4t


I wiatrak do tej chlodnicy :P
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum