Mrużenie świateł itd.. |
Autor |
Wiadomość |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 16-07-2014, 22:05 Mrużenie świateł itd..
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
Witam,
Auto prawie po swapie , mówię prawię ,ponieważ gdy auto chodzi światła mi mrużą ,podświetlenie licznika( jest to dośc wyraźne do zaobserwowania). Czym może to być spowodowane? Nadmienię że altek w 1.1 mi padł i założyłem od UNO ładuję ładnie( wg wskaźnika dodatkowego wskazuje miedzy 14-15). Czy to wina altka, może masy ?? Poradzcie jeśli możecie. Pozdrawiam |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
Kaskader
Nałogowiec

Wiek: 33 Dołączył: 14 Maj 2010 Posty: 227 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 17-07-2014, 00:34
Bolid: Stilo 1.4 |
|
|
sprawdz mase i napisz dokladnie jakie ladowanie bo jak 15 to za duzo. oczywiscie sprawdzasz na wlaczpnych odbiornikach? |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 17-07-2014, 00:47
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
U mnie nie dawno po swapie była identyczna sytuacja, wszystkie światła pulsowały łącznie z tymi podświetleniem licznika i kontrolkami. Powodem było niedokładne dokręcenie tego grubego czerwonego przewodu do alternatora. Myślę, że w twoim przypadku może być podobnie, coś gdzieś nie do końca dokręciłeś.
A ładowanie sprawdzaj miernikiem na klemach akumulatora, wskaźnik myślę, że może być na tyle niedokładny, ze można traktować go tylko wyłącznie w celach informacyjnych czy alternator w ogóle ładuje. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
owen
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 216 Skąd: Pawłowice
|
Wysłany: 17-07-2014, 11:35
Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka. |
|
|
W mojej starej 900 winny był regulator napięcia na alternatorze Pulsowało wszystko jak miałem włączone awaryjne |
|
|
|
 |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 17-07-2014, 20:54
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
Siemka,
wiec tak. Masa i kable od altka ok. Ładowanie na aku skacze miedzy 14-15 i po za aku to samo.(przy altku). Regulator do wymiany??? Ile może kosztować do altka od UNO?:))Pozdro |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 17-07-2014, 22:32
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
No to jeśli napięcie skacze to jednak będzie zapewne regulator. Kolega ostatnio wymieniał i kupił za niecałe 30zł. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
Rollo1323
spamer team

Pomógł: 44 razy Wiek: 31 Dołączył: 12 Lip 2010 Posty: 1131 Skąd: B-B/Székesfehérvár
|
Wysłany: 18-07-2014, 16:50
Bolid: Seicento Young |
|
|
Przy okazji możesz spojrzeć ogólnie na stan alternatora, jakby coś było podejrzane to od razu do wymiany, bo szkoda zaś drugi raz się za to brać. |
_________________ Mój Żółw
 |
|
|
|
 |
|