FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Mrużenie świateł itd..
Autor Wiadomość
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 16-07-2014, 22:05   Mrużenie świateł itd..
   Bolid: Abarth 1.1


Witam,

Auto prawie po swapie , mówię prawię ,ponieważ gdy auto chodzi światła mi mrużą ,podświetlenie licznika( jest to dośc wyraźne do zaobserwowania). Czym może to być spowodowane? Nadmienię że altek w 1.1 mi padł i założyłem od UNO ładuję ładnie( wg wskaźnika dodatkowego wskazuje miedzy 14-15). Czy to wina altka, może masy ?? Poradzcie jeśli możecie. Pozdrawiam
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
Kaskader 
Nałogowiec


Wiek: 33
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 227
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 17-07-2014, 00:34   
   Bolid: Stilo 1.4


sprawdz mase i napisz dokladnie jakie ladowanie bo jak 15 to za duzo. oczywiscie sprawdzasz na wlaczpnych odbiornikach?
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 17-07-2014, 00:47   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


U mnie nie dawno po swapie była identyczna sytuacja, wszystkie światła pulsowały łącznie z tymi podświetleniem licznika i kontrolkami. Powodem było niedokładne dokręcenie tego grubego czerwonego przewodu do alternatora. Myślę, że w twoim przypadku może być podobnie, coś gdzieś nie do końca dokręciłeś.
A ładowanie sprawdzaj miernikiem na klemach akumulatora, wskaźnik myślę, że może być na tyle niedokładny, ze można traktować go tylko wyłącznie w celach informacyjnych czy alternator w ogóle ładuje.
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
owen 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 216
Skąd: Pawłowice
Wysłany: 17-07-2014, 11:35   
   Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka.


W mojej starej 900 winny był regulator napięcia na alternatorze :) Pulsowało wszystko jak miałem włączone awaryjne :D
 
 
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 17-07-2014, 20:54   
   Bolid: Abarth 1.1


Siemka,

wiec tak. Masa i kable od altka ok. Ładowanie na aku skacze miedzy 14-15 i po za aku to samo.(przy altku). Regulator do wymiany??? Ile może kosztować do altka od UNO?:))Pozdro
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 17-07-2014, 22:32   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


No to jeśli napięcie skacze to jednak będzie zapewne regulator. Kolega ostatnio wymieniał i kupił za niecałe 30zł.
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
Rollo1323 
spamer team


Pomógł: 44 razy
Wiek: 31
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 1131
Skąd: B-B/Székesfehérvár
Wysłany: 18-07-2014, 16:50   
   Bolid: Seicento Young


Przy okazji możesz spojrzeć ogólnie na stan alternatora, jakby coś było podejrzane to od razu do wymiany, bo szkoda zaś drugi raz się za to brać.
_________________
Mój Żółw :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime - Mapa Forum