FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
SWAP 1.1 MPI na 1.2 16V - potrzebna pomoc
Autor Wiadomość
wojtekcbr 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 5
Skąd: wawa
Wysłany: 20-08-2015, 20:19   SWAP 1.1 MPI na 1.2 16V - potrzebna pomoc
   Bolid: seicento 1.1 MPI


Hej
Jestem w trakcie zmiany 1.1 MPI na 1.2 16V z fiata bravo i mam dwie sprawy, może ktoś pomoże ;)

1. Nie mam pojęcia co zrobić z elektryką, czy przełożyć kompa z bravo i zostawić wszystkie wiązki z bravo, czy też przerobić wiązki z seja 1.1 MPI ? Najlepiej, aby nie tracić czasu, to bym skorzystał z pomocy kogoś ogarniętego w tym temacie, oczywiście za rozsądną cenę ;) Bravo mam całego, więc mogę wykorzystać z niego wszystko.

2. Obecnie będę próbował włożyć silnik do seja, bo już jest w komorze silnika, ale jeszcze go nie podniosłem i tu mam pytanie, bo na pierwszy rzut oka wychodzi mi, że na tej łapie z seja, to chyba będzie zawadzało koło od alternatora o ramę samochodu. Czy ktoś praktykował inną łapę pod silnik ? To samo się tyczy łapy pod skrzynię z drugiej strony, bo skrzynia ma mocowanie takie jak w PANDZIE, czyli takie jakby ucho/podkowa a ona ma mocowanie od góry w postaci śruby wkładanej pionowo w dół, więc nie bardzo jest kompatybilna z obecną poduchą ;) może ktoś ma sprawdzone patenty ?
Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi/pomoc ;)
_________________
 
 
kaczy15 
Nałogowiec


Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 378
Skąd: Białogard
Wysłany: 20-08-2015, 21:47   Re: SWAP 1.1 MPI na 1.2 16V - potrzebna pomoc
   Bolid: Fiat Seicento 1.1


wojtekcbr napisał/a:
Hej
Jestem w trakcie zmiany 1.1 MPI na 1.2 16V z fiata bravo i mam dwie sprawy, może ktoś pomoże ;)

1. Nie mam pojęcia co zrobić z elektryką, czy przełożyć kompa z bravo i zostawić wszystkie wiązki z bravo, czy też przerobić wiązki z seja 1.1 MPI ? Najlepiej, aby nie tracić czasu, to bym skorzystał z pomocy kogoś ogarniętego w tym temacie, oczywiście za rozsądną cenę ;) Bravo mam całego, więc mogę wykorzystać z niego wszystko.


Mało wiesz a się bierzesz za takie rzeczy :cool: ,poszukaj na forum jest tego do groma
 
 
wojtekcbr 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 5
Skąd: wawa
Wysłany: 20-08-2015, 22:25   Re: SWAP 1.1 MPI na 1.2 16V - potrzebna pomoc
   Bolid: seicento 1.1 MPI


kaczy15 napisał/a:
wojtekcbr napisał/a:
Hej
Jestem w trakcie zmiany 1.1 MPI na 1.2 16V z fiata bravo i mam dwie sprawy, może ktoś pomoże ;)

1. Nie mam pojęcia co zrobić z elektryką, czy przełożyć kompa z bravo i zostawić wszystkie wiązki z bravo, czy też przerobić wiązki z seja 1.1 MPI ? Najlepiej, aby nie tracić czasu, to bym skorzystał z pomocy kogoś ogarniętego w tym temacie, oczywiście za rozsądną cenę ;) Bravo mam całego, więc mogę wykorzystać z niego wszystko.


Mało wiesz a się bierzesz za takie rzeczy :cool: ,poszukaj na forum jest tego do groma


Mało wiem, ale to nie znaczy, że poddam sie na pierwszym problemie. Mam dawcę i nie chcę czego spie..., więc wolę zapłacić za pomoc niż się bujać 2 lata z tym przełożeniem.

Tak jak napisałem, nie chcę nic za darmo ;)

Kiedyś obiecałem sobie, że jak sej powie dość, to włożę mu nowe serducho i teraz nadszedł ten czas, więc dawca jest a potrzebuję trochę pomocy ;)

Więc nie rozumiem skąd te uszczypliwości ? Jak nie wiesz jak pomóc, albo nie chcesz, to nie rób spamu ;) Dzięki
_________________
 
 
ar2rek 
Nałogowiec


Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 117
Skąd: WKZ / WN
Wysłany: 27-08-2015, 13:45   Re: SWAP 1.1 MPI na 1.2 16V - potrzebna pomoc
   Bolid: Czarny Abarth


wojtekcbr napisał/a:
Hej
Jestem w trakcie zmiany 1.1 MPI na 1.2 16V z fiata bravo i mam dwie sprawy, może ktoś pomoże ;)

2. Obecnie będę próbował włożyć silnik do seja, bo już jest w komorze silnika, ale jeszcze go nie podniosłem i tu mam pytanie, bo na pierwszy rzut oka wychodzi mi, że na tej łapie z seja, to chyba będzie zawadzało koło od alternatora o ramę samochodu. Czy ktoś praktykował inną łapę pod silnik ? To samo się tyczy łapy pod skrzynię z drugiej strony, bo skrzynia ma mocowanie takie jak w PANDZIE, czyli takie jakby ucho/podkowa a ona ma mocowanie od góry w postaci śruby wkładanej pionowo w dół, więc nie bardzo jest kompatybilna z obecną poduchą ;) może ktoś ma sprawdzone patenty ?
Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi/pomoc ;)


ludki podpiłowywali tą łapę od strony rozrzadu żeby nie wadziła (zapewne ktoś od 16v jeszcze sie wypowie)
mocowanie skrzyni idzie na seryjny alu "banan" z seryjną poduszką bez żadnych przeróbek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum