padajace pompki paliwa sejko 0.9 |
Autor |
Wiadomość |
mati2468
nówka sztuka ;)
Dołączył: 18 Lut 2012 Posty: 32 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 15-01-2016, 15:28 padajace pompki paliwa sejko 0.9
Bolid: seicento 900 |
|
|
Siema. Mam problem ze swoja maszyna. Wymienialem juz kilka pompek paliwa kazda pada.mam sejko w gazie ale staram sie nie jezdzic na rezerwie. Wczoraj zaczela mi glosniej chodzic po czym dojechalem na warsztat i juz nie dalo sie odpalic po prostu cisza. Co moze byc przyczyna tak szybkiego zuzycia?? |
|
|
|
 |
wojtek12321
Nałogowiec
Pomógł: 65 razy Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 443 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 15-01-2016, 16:14 Re: padajace pompki paliwa sejko 0.9
Bolid: Fiat seicento 900 SX |
|
|
mati2468 napisał/a: | Co moze byc przyczyna tak szybkiego zuzycia?? |
Masz w "gazie", a jak masz to wszystko "urządzone", może gdy jedziesz na "gazie" również pompa paliwa pracuje niepotrzebnie...
Jazda na "gazie" niebezpieczna, szczególnie na "podwójnym"... |
|
|
|
 |
mati2468
nówka sztuka ;)
Dołączył: 18 Lut 2012 Posty: 32 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 15-01-2016, 16:16
Bolid: seicento 900 |
|
|
Z tego co mi wiadomo pompka musi pracowac jesli jade na gazie |
|
|
|
 |
sebekle
Nałogowiec
Pomógł: 6 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Sie 2015 Posty: 292 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 15-01-2016, 17:48
Bolid: Seicento 900 |
|
|
w spi nie musi. w mpi raczej powinna bo wtryski bliżej ciepła a benzyna podobno je trochę chłodzi. zrobiłem 150 tys km na gazie i ani razu pompka nie padła a nie jest rozłączana. tylko że nie seicentem. może jakieś chińskie zamienniki z gównolitu albo syf w baku? |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 15-01-2016, 22:09
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Pompa idzie nonstop, obojętne na czym się jedzie.
Mało paliwa w baku to ciągnie powietrze i stopniowo zaciera się. Wszystko.
Obojętne czy będzie ori marwal hiszpański lub polski, czy zamiennik włoski czy zamiennik chiński, będzie mało wahy będzie lipa. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
Łuka
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Maj 2015 Posty: 143 Skąd: KOL
|
Wysłany: 15-01-2016, 22:58
Bolid: Sej 1,1 mpi+LPG->był,Jest 306 1.4 LPG+hak |
|
|
Dlatego u siebie w MPI miałem odcięcie pompy zrobione po przejściu na Lpg i spokój święty |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 15-01-2016, 23:30
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Łuka napisał/a: | Dlatego u siebie w MPI miałem odcięcie pompy zrobione po przejściu na Lpg i spokój święty | Proste I wtryski jakoś się nie stopiły bez przepływu benzyny? |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
sebekle
Nałogowiec
Pomógł: 6 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Sie 2015 Posty: 292 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 16-01-2016, 09:11
Bolid: Seicento 900 |
|
|
a ja ani razu nie miałem takiego czegoś i też się nic nie dzieje. ale zawsze od 3/4 do pełnego baku |
|
|
|
 |
mati2468
nówka sztuka ;)
Dołączył: 18 Lut 2012 Posty: 32 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 16-01-2016, 10:45
Bolid: seicento 900 |
|
|
Syf na dnie zbiornika jakis jest ale to chyba normalne.paliwo mam dlatego pompka nie pracuje na sucho. Zvdnia na dzien zaczela buczec ale paliwo bylo |
|
|
|
 |
ul7855
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Dołączył: 27 Mar 2015 Posty: 171 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: 16-01-2016, 12:11
Bolid: 1.1 MPI LPG |
|
|
A od czego są emulatory wtrysku ? Wy tego nie macie? Ja mam w obydwu autach z instalacjami 2 gen. I nic mi się nie pali. |
|
|
|
 |
sebekle
Nałogowiec
Pomógł: 6 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Sie 2015 Posty: 292 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 16-01-2016, 12:35
Bolid: Seicento 900 |
|
|
emulator wtrysku udaje pracę wtryskiwaczy ale nie wyłącza pompki tak mi się zdaje. a na pewno nie jest to jego statusowe działanie. pompkę najłatwiej jest podpiąć przez przekaźnik rozwierny i z głowy jeśli tak się dzieje. |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 16-01-2016, 16:36
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
Poziom paliwa powyżej rezerwy ZAWSZE i odciąć pompę przekaźnikiem. Sterowanie wziąć z (+) od cewek elektrozaworów gazowych. Nie wiem skąd te problem z pompą, jeżdże na LPG drugiej generacji od 4 lat w 1.2 16V i żadnych problemów z pompą nie miałem. Silnik zawsze rozgrzewam na benzynie do ok. 45st.C(mam wskaźnik) i dopiero przełączam na lpg. Wtryski trochę popracują i ogólnie układ działa bezawaryjnie, a odcięcia pompy oczywiście nie robiłem u siebie. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 16-01-2016, 16:46
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Zbiornik jest blaszany. Im mniej paliwa tym więcej wilgoci i z czasem rdzy!
W czym problem żeby zalać zbiornik do pełna i jeździć na lpg nie zastanawiając się nad benzyną przez lekko pół roku? Po co wtedy pierdzielić się z przekaźnikami odłączającymi pompę?
To po prostu wrodzone narodowe lenistwo. Żal zalać więcej. lepiej beczeć na forum że pompy są o D rozbić. Porażka |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
sebekle
Nałogowiec
Pomógł: 6 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Sie 2015 Posty: 292 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 16-01-2016, 16:59
Bolid: Seicento 900 |
|
|
raz odżałowałem i wlałem do pełna a potem co miesiąc uzupełniam po wypłacie z powrotem to co spali i żadnych problemów z pompami |
|
|
|
 |
ul7855
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Dołączył: 27 Mar 2015 Posty: 171 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: 16-01-2016, 17:23
Bolid: 1.1 MPI LPG |
|
|
Chyba że ma ktoś przerdzewiały bak, co się zdarza i nie chce ryzykować łatwopalnej plamy na asfalcie.
U mnie już zaczyna śmierdzieć paliwem obok auta. |
|
|
|
 |
|