Nie do Sporting? |
Autor |
Wiadomość |
ChilloutPL
Nałogowiec

Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 06 Wrz 2013 Posty: 151 Skąd: Gliwice
|
|
|
|
 |
roach
spamer team

Pomógł: 14 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 23-01-2014, 10:20
Bolid: Seicento |
|
|
ChilloutPL, szczerze to chyba jakaś pomyłka i tyle....bywa tak ze sprzedający sam nie wie co sprzedaje i potem pisze takie bzdury
ps. na allegro to samo piszą WTf
ps 2 wysłałem info do sprzedającego ciekawe co odpisze |
_________________
 |
|
|
|
 |
ChilloutPL
Nałogowiec

Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 06 Wrz 2013 Posty: 151 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 23-01-2014, 11:05
Bolid: Seicento Sporting |
|
|
okey:) tez mi sie tak wydaje, chociaz w temacie SC jeszcze nie wiem, wszystkiego i myslalem, ze może są inne rozwiązania zastosowane czy cos
Jak Ci odpisze to daj znac jak to uargumentuje:) |
_________________ Moje Seicento
http://www.seicento.pl/vi...p=486858#486858
 |
|
|
|
 |
roach
spamer team

Pomógł: 14 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 23-01-2014, 12:48
Bolid: Seicento |
|
|
odpisali mi tak :
"Jak najbardziej pasują, kwestia tylko obniżenia, -40/40 jest dla wszystkich wersji poza sporting, przy sportingu sprężyny te dadzą obniżenie -20/-20 względem serii." |
_________________
 |
|
|
|
 |
Dawid94Moloj
Nałogowiec
Pomógł: 11 razy Wiek: 30 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 156 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23-01-2014, 12:57
Bolid: Seicento 2002r. |
|
|
Sporting jest w fabryce obniżony troszeczkę. O te właśnie 2 cm względem zwykłego seja. |
_________________ trzeba coś stracić, by coś docenić.
żeby odzyskać, trzeba się zmienić. |
|
|
|
 |
roach
spamer team

Pomógł: 14 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 23-01-2014, 13:07
Bolid: Seicento |
|
|
i dla tego taka odpowiedz wiec to ma sens... wszystko jasne |
_________________
 |
|
|
|
 |
Rollo1323
spamer team

Pomógł: 44 razy Wiek: 31 Dołączył: 12 Lip 2010 Posty: 1131 Skąd: B-B/Székesfehérvár
|
Wysłany: 23-01-2014, 14:36
Bolid: Seicento Young |
|
|
tak samo jest np ze springami 70/50 dla sportinga jest to 50/30 odnosząc się do fabrycznych zastosowanych springów. czasem piszą że Sprężyny SC Sporting 20/20 w rzeczywistości dla zwykłego seja jest to 40/40. |
_________________ Mój Żółw
 |
|
|
|
 |
ChilloutPL
Nałogowiec

Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 06 Wrz 2013 Posty: 151 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 23-01-2014, 16:56
Bolid: Seicento Sporting |
|
|
To ma sens Ogolnie to dzięki za info, a skoro jest temat to może zapytam, chce obnizyc seja na wiosne, ale... amory chce zostawić te co mam i pytanie... jakie sprezyny w koncu kupić biorąc pod uwagę, ze juz jest 2cm nizej:P
Za nisko też nie moge miec, bo są pewne miejsca przez ktore przejechać muszę... na poczatek chce niżej, ale tylko na spreżynach... jak proponujecie...?
PS. Ile od ziemi do blotnika powinien miec Sporting? |
_________________ Moje Seicento
http://www.seicento.pl/vi...p=486858#486858
 |
|
|
|
 |
Rollo1323
spamer team

Pomógł: 44 razy Wiek: 31 Dołączył: 12 Lip 2010 Posty: 1131 Skąd: B-B/Székesfehérvár
|
Wysłany: 23-01-2014, 17:25
Bolid: Seicento Young |
|
|
ja kupilem w zeszlym sezonie nowe amory i springi MTS 40/40 i efektow prawie brak, zapewne przez amortyzatory gazowe. Jeśli chcesz obniżać auto na oryginalnych amorach to nie wiecej niz 40/40 bo seryjne amory teoretycznie moga nie wytrzymac dlugo choc sa tacy co zakladali 70/50 do ori amorów i jeździli. Wszystko zależy czy chcesz glebe czy tylko delikatnie poprawic serie zawias. Wysokosc sportinga od górnej części błotnika do ziemi wyniesie okolo 57-58 cm. W ori zwyklym seju jest to ~60cm. |
_________________ Mój Żółw
 |
|
|
|
 |
ChilloutPL
Nałogowiec

Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 06 Wrz 2013 Posty: 151 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 23-01-2014, 17:29
Bolid: Seicento Sporting |
|
|
Rollo1323, okey, wstepnie tylko troche w dol, a potem najwyzej bede dzialal dalej:)
Tylko teraz tak... amory w Sportingu sa inne niz w zwyklych? Pytam, bo te 2cm skad sie bierze i podejrzewam, ze to przez sprezyny... wiec jezeli jest tak jak mysle to na dobra sprawe moge zejsc max 20mm... bo bralbym wtedy 40/40 |
_________________ Moje Seicento
http://www.seicento.pl/vi...p=486858#486858
 |
|
|
|
 |
Rollo1323
spamer team

Pomógł: 44 razy Wiek: 31 Dołączył: 12 Lip 2010 Posty: 1131 Skąd: B-B/Székesfehérvár
|
Wysłany: 23-01-2014, 17:43
Bolid: Seicento Young |
|
|
z tego co wiem to w sportingu tylko inne springi są. Wszystko zalezy od Ciebie czy chcesz fest glebe czy tylko delikatnie. Jak delikatnie to 4/4 starczy ale to jest tylko i wyłącznie delikatna poprawka serii. Ja mam wsadzone 4/4 ale przez to ze mam amory gazowe auto z przodu w ogóle się nie obniżyło... Temu będę wkładał do ori amorów z przodu 70 z nadzieją że te 4 cm pójdzie w dół.
Springi nowe kupisz MTS za niecale 300, czasem można trafić na dobrą okazje używek niewyhuśtanych springów. |
_________________ Mój Żółw
 |
|
|
|
 |
ChilloutPL
Nałogowiec

Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 06 Wrz 2013 Posty: 151 Skąd: Gliwice
|
|
|
|
 |
Rollo1323
spamer team

Pomógł: 44 razy Wiek: 31 Dołączył: 12 Lip 2010 Posty: 1131 Skąd: B-B/Székesfehérvár
|
Wysłany: 23-01-2014, 17:57
Bolid: Seicento Young |
|
|
przy odpowiednim amorze pewnie tak ale na ori i w dodatku gazowym to raczej nie jak mi przy springach -40 auto poszło w górę o jeden cm niż było przed zrobieniem zawieszenia.
sprężyna -70 ma okolo 23cm, sprezyna -40 okolo 28-29cm a ori sprężyna ma 33. Ale też wszystko zależy od specyfikacji sprężyny i jeden producent drugiemu nie jest równy także w jakości. |
_________________ Mój Żółw
 |
|
|
|
 |
proboszcz12345
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Sty 2013 Posty: 23 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 23-01-2014, 17:59
Bolid: Fiat Seicento 899SX |
|
|
logicznie - tylko albo aż 5cm ja bym polecał 60/40 |
_________________
 |
|
|
|
 |
rafal8818
spamer team Cento?lązak

Pomógł: 20 razy Wiek: 37 Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 1652 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 23-01-2014, 18:06
Bolid: Seicento S-Class 1.1 66.6KM |
|
|
ChilloutPL napisał/a: | czyli wsadzenie 70 nie powoduje zejscia 7cm w dol? |
powoduje ale amortyzatory gazowe dźwigają więc tyle nie siądzie
IMO -70 na serii to dużo za dużo ....
mam -60 i to jest chyba max bo brakuje dosłownie milimetra żeby sprężyna była luźna ( tzn mc person jak jest obok auta jest poskładany i nic nie jest luźne ale przy -70 już na 100% będzie luźna sprężyna a to przy jeździe jest średnio bezpieczne )
Co do wytrzymałości seryjnych amorów ( wiele zależy od firmy itd itp ) - moje KYB olejowe zrobiły 15 tyś na serii po czym 15 tyś na -40 i obecnie ponad 6 tyś na -60 i jeszcze żyją bardzo dobrze
obecnie na 60/50 siedzi tyle ile wynika z nazwy ( mierzone miarką )
Co do wymiarów sprężyn to ich wysokość ma się nijak do obniżenia ... wystarczy że jedna firma robi twardsze sprężyny i będą miały np 25cm a będą siadały -40 a inna robi miększe i będą miały np 27 a siądą -70 |
_________________ Szczyrk 2014 - #75
Było Seicento 1.1 66HP-> http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=30393
Jest Lew 308 1.6 112HP http://www.seicento.pl/vi...r=asc&start=757 |
|
|
|
 |
|