Powrót Paliwa MPI. |
Autor |
Wiadomość |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 04-07-2014, 09:40 Powrót Paliwa MPI.
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
Witam, jak w temacie,
aby wszystko grało , nie zalewało/przelewało itp.Pytanie:
1. Czym będzie skutkować zaślepienie powrotu paliwa na listwie ??
2. Czym będzie skutkować puszczenie powrotu wężykiem pochłaniacza par paliwa(oczywiście omijając pochłaniacz).?
3. Co potrzeba do zrobienia dodatkowego powrotu(nie mam tu na myśli rzeźby) aby to profi wyglądało?
Pozdrawiam..
p.s. Może ma ktoś inny sposób na wykonanie powrotu? |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 04-07-2014, 12:02
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
A to zdecydowałeś się wsadzić listwę z 1.2? Może najpierw spróbuj na listwie z 1.1mpi. Ja tak kiedyś miałem (pompa 1.1mpi + listwa 1.1mpi bez powrotu) i śmigało całkiem nieźle, nie wiem czy nie lepiej niż na wtryskach z 1.2, bo te z 1.1 są podobno wydajniejsze. Żeby zamontować listwę z 1.1mpi musisz tylko podłożyć jakieś podkładki w miejscu przykręcania listwy do kolektora, ja pamiętam że podłożyłem jakieś nakrętki fi 10 i było akurat. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 04-07-2014, 12:07
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
Chciałbym zachować silnik w niezmiennej konfiguracji 1.2.. |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 13-07-2014, 17:37
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
nikt Nic nie podpowie jak ma zrobione itp?:D |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 13-07-2014, 18:31
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
No jeśli nie chcesz zostawiać listwy z 1.1mpi (a dużo osób jeździ po swapie na 1.2 z listwą i pompą z 1.1mpi i sobie chwali) i chcesz mieć zrobione porządnie jak powinno być to wymień pompę na tą z 900/1.1spi, ale z nowym wkładem 3bar z punto i dołóż przewód powrotny z 1.1spi. Opcja ze zrobieniem powrotu przez pochłaniacz par paliwa to trochę druciarstwo i rozwiązanie na krótką metę. W zbiorniku będzie się robiło ciśnienie (będzie ostro syczeć przy odkręcaniu korka) i może nawet wywalić paliwo ze zbiornika. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
seicento_abarth
nówka sztuka ;)
Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 8 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 16-07-2014, 16:50
Bolid: abarth 1,1--->1,2 MPI |
|
|
Dokładnie tak jak pisze barkor, tylko komputer z mpi sterował wtryskami i one podawały tyle paliwa ile auto potrzebowało, jak zostawisz listwę z 1,1 mpi bez powrotu to będzie ci go zalewało z kompie z 1,2. Przetestowałem to u siebie... Mam zrobiony powrót dodatkowym przewodem pod autem. Bo jak zrobiosz powrót pochłaniaczem par paliwa to wywala paliwo i trzeba znowu kombinować z odpowietrzaniem baku... |
_________________
 |
|
|
|
 |
|