FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: szymonek
30-06-2008, 14:19
Wszystko o II Ogólnopolskim Zlocie Seicento.pl
Autor Wiadomość
szymonek 
ĄĄĘĘĘ


Wiek: 36
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2645
Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
Wysłany: 11-07-2008, 15:24   
   Bolid: 1E 187


etyl77 napisał/a:
Spoko, powinienem się pokazać swoim bolidem o ile trafie.. 24 lata mieszkam w okolicy i nigdy o tym "nad stawem" slyszalem :/ Gdzie to dokladnie jest? Tam za jeziorkiem trzeba w lewo w wioche skręcić i gdzies ten kemping bedzie? :help:


jedziesz na Płociczno i po lewej stronie (tuż przed tartakiem, który jest po prawej stronie) będzie taka reklama Kampingu "nad stawem" - podążaj za znakami
_________________


Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... :))
 
 
 
Krysia
[Usunięty]

Wysłany: 11-07-2008, 15:42   

szymonek napisał/a:
oczywiście namiot


Oczywiście,że osoba.

Cena obejmuje:

- nocleg

- parking

- dostęp do kuchni, lodówki, toalety i prysznica

- drewno na ognisko

- wiaty sa przy namiotach oświetlone i z dostępem do prądu

- 5 złotych "wpisowego" na zlot doliczone do pierwszego noclegu.


Jeśli ktoś znajdzie taniej kemping z dostępnymi mediami, to gratuluję.

"Matyś" niech też pamięta,że po Was ktoś będzie musiał posprzątać i wywieźć tony śmieci, a to też kosztuje.

Z poważaniem- Krystyna
 
 
Metal_Czypik 
nówka sztuka ;)


Wiek: 36
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 23
Skąd: Lędziny
Wysłany: 13-07-2008, 21:10   
   Bolid: Seicento 1.1


Ja moze dam rady jechac, wszystko zalezy od tego trzy w pracy zniosa 4 zmiany w sierpniu;Da z ciekawosci zapytam kto jedzie z Ledzin lub Tychow na Zlocik? :wesoly:
_________________

 
 
 
Gość

Wysłany: 15-07-2008, 11:11   

no u nas nad wiekszosci jeziorami za namiot sie placi 8-12zl doba + 5-10zl doba za samochod co w maxymalnej wersji wychodzi 22zl za dobe za namiot + samochod , 30-40 m od jeziora , natryski umywalka tojtoje;p
 
 
Krysia
[Usunięty]

Wysłany: 15-07-2008, 13:37   

Ja nie mam sił się spierać z upartym Matysiem- przekopałam Internet i najtańsze pola namiotowe w kraju żądają 7 złotych od osoby za dobę, ale do ceny należy dodać ok 7 zł za samochód oraz ok 6 złotych za namiot mały ( ok 9 złotych za większy - za dobę oczywiście ), ponadto znalazłam informacje,że podłączenie do prądu kosztuje ok 7 złotych za dobę. Campingi chytrze podają zachęcające ceny za nocleg, a potem dolicza się całe mnóstwo innych opłat. ( Opłata klimatyczna - ok 1 zł od osoby minimum - dziennie)
Ja nigdy nie słyszałam o opłacie tylko za namiot.

Czyli - najtaniej za dwie osoby za dobę razem z autem -29 złotych z podłączeniem do prądu. Średnio - 34 złote.

W opisanym przeze mnie campingu (plaża własna jest - jakieś 50 metrów od namiotów ) - 30 złotych. Po 5 złotych jest "wpisowe" ( wliczone w pierwszą dobę noclegu ). Myśleliśmy o nagrodach oraz o jakimś bigosie dla wszystkich.

Tyle moich wyjaśnień.
Nikt z organizatorów nie zarabia na zlocie- a nawet wprost przeciwnie - trzeba się dużo najeździć, aby cokolwiek załatwić. Paliwo kosztuje. Dwie nagrody już mam- za własną gotówkę, ale to szczegół.
 
 
etyl77 
Nałogowiec


Wiek: 40
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 207
Skąd: Suwałki
  Wysłany: 15-07-2008, 20:31   
   Bolid: był czarnuch jest bravo


Proszę się nie bulwersować. Zlot to ma być przyjemność a nie wykopywanie i pietrzenie problemów. Co do kasy za nagrody - nikt nikomu nie każe, bynajmniej nie ja :))
To że za namioty zdzierają ostro to smutny fakt :/ Już się bardziej kalkuluje domek.. Chociaż ja ostatnio za 5 namiotów płaciłem od 20 do 30 zł za dobę ale to tylko tak w ramach małej dygresji.
Jak każdy widzi - cennik jest a nigdzie nie widać "*do negocjacji" więc albo przyjeżdża się i płaci albo zostaje w domu,o!
Życzę miłego pobytu! :wink:
_________________
Sprzedam czerwoną podsufitkę, pasy, klamki, zamki, wkładki + stacyjka.
 
 
marcin z 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 13
Skąd: KATOWICE
Wysłany: 20-07-2008, 00:19   
   Bolid: SS1.1


albo się bawimy albo nie] patrzycie na nocleg że o 1zł drożej ale piwo choby dychę kosztowało to i tak kupicie. na 99% będę pozdro
_________________
BLIKU
 
 
mariusz-wawer
[Usunięty]

Wysłany: 30-07-2008, 19:46   

a gdzie jakieś pieniążki można wysłać... :)

obiecuję spokój... ;)
 
 
etyl77 
Nałogowiec


Wiek: 40
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 207
Skąd: Suwałki
Wysłany: 01-08-2008, 13:18   
   Bolid: był czarnuch jest bravo


Podać nr konta? Z chęcią przyjmę każdą sumkę :))
_________________
Sprzedam czerwoną podsufitkę, pasy, klamki, zamki, wkładki + stacyjka.
 
 
mariusz-wawer
[Usunięty]

Wysłany: 01-08-2008, 13:50   

no chyba wolę dostać od szymka nr konta :P
 
 
urwisso 
nówka sztuka ;)


Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 28
Skąd: Białystok
Wysłany: 22-08-2008, 00:39   
   Bolid: SC 1.1T


No dobra a ile start na 1/4 mili kosztuje? Będzie TAG?
_________________
 
 
szymonek 
ĄĄĘĘĘ


Wiek: 36
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2645
Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
Wysłany: 22-08-2008, 09:07   
   Bolid: 1E 187


urwisso napisał/a:
No dobra a ile start na 1/4 mili kosztuje?

jeszcze jestem w trakcie negocjacji i to głównie zależy od sponsorów ale myślę, że 40 pln na pewno
_________________


Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... :))
 
 
 
Krysia
[Usunięty]

Wysłany: 28-08-2008, 11:46   

Informuję uprzejmie,że Adamsky grzecznie śpi na miejscu zlotu :)

Pierwszego juz mamy...


Na pewno śpi teraz słodko, bo byłam litościwa i nie zaśpiewałam mu kołysanki :grin:
 
 
etyl77 
Nałogowiec


Wiek: 40
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 207
Skąd: Suwałki
Wysłany: 28-08-2008, 16:31   
   Bolid: był czarnuch jest bravo


Tylko pogoda nam zbytnio nie dopisała :( Cóż, będzie trzeba grzać się od środka :))
_________________
Sprzedam czerwoną podsufitkę, pasy, klamki, zamki, wkładki + stacyjka.
 
 
mariusz-wawer
[Usunięty]

Wysłany: 28-08-2008, 17:55   

dobrze będzie ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga - Mapa Forum