FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
1.1 spi odpala i gasnie
Autor Wiadomość
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 27-10-2014, 20:12   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Okej, jujtro to zrobie, a gdzie on się znajduje ? Tego jeszcze nie robiłem w Sejaku


aczkolwiek pany. świeci się ta marchewa.

żeby auto mi odpaliło, to pomaranczowo czarny kabel łącze z pomarańczowym w kostce czerwonego przekaźnika, i do tego dokładam kabel pomarańczxowy z centralki, wtedy samochód łaskawie odpala i jeździ.

w innym przypadku czyli kabel z kabiny łaczony z kablem z centralki auto nie odpala.
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
jędrek 
Nałogowiec

Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 702
Skąd: tarnów
Wysłany: 27-10-2014, 20:22   
   Bolid: seicento 899


Nie odpalałem jeszcze auta na kable więc nie pomogę ;/ Co do lokalizacji tego krokowca to znajduje się po lewej stronie przepustnicy pod wężem powrotnym paliwa do baku.Mam 900-tkę ale przepustnica jest taka sama.
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 27-10-2014, 20:59   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


W takim razie zostało mi tylko kupno 4 paka browarków, i powolne mozolne sprawdzenia wszystkiego od podstaw... dnie krótkie lecz wieczory długie :D

Myślę, żeby najpierw zacząć od wszystkich mas, czyli aku, skrzynia, buda, klemy akumulatora, nastepnie... no i tutaj trop się urywa. Cewki przewody sprawne, świece denso TT może 1000km najechane, biezpieczniki sprawne, kable polutowane, spróbuje zresetowac centralke, posprawdzam te wszystkie czujniki, przeczyszcze krokowca... załatwie sobie interfejs i przejsciówke na 3 piny z obd2, na razie licze na sasiada, ale powiedzenie umiesz liczyc licz na siebie mówi mi, ze jednak bede musiał zainwestować


Panowie, na marginesie, patrzyłem na allegro, aczkolwiek nie wiem który interfejs byłby godny do SPI '99 :smile:
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 29-10-2014, 18:06   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


I dalej nic... na zimnym troche faluje, jak sie dogrzeje to wszystko ok, jedynie ten wtrysk...
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 01-11-2014, 19:53   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Pomarańczowy kabel z centralki rozdwaja mi się na 2 przewody, wie może ktoś, gdzie go wpiąć... ? Bo ja już nie mam siły do tego, robiłem wszystko i w najlepszym wypadku jeździ, na kontrolce wtrysku, aktualnie stoi...


odpala, kontrolka gasnie, po dodaniu gazu się dusi... pomocy.
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
simko1 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 7 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 37
Skąd: Brzeszcze
Wysłany: 02-11-2014, 07:54   
   Bolid: 1.1 SPI


może to błahostka ale sprawdzałeś kabel masowy ten co idzie od silnika do wiązki zasilającej cewki zapłonowe?
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 02-11-2014, 15:13   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Kupie dziś przejściówke do Ecu, mam nadzieje że to coś pomoże, a no jeszcze jutro kolega przyjedzie 1.1 spi wiec podpatrze co tam ma mi do powiedzenia.
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 04-11-2014, 20:27   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Panowie, czy mógłby mi ktoś z Was sprawdzić dokąd zmierza pomarańczowy przewód z ecu który się rozgałęzia na dwa przewody... dokąd one idą, domyslam się że jeden do czerwonego przekaźnika, ale drugi ? PILNIE POMOCY :sad:

Seicento SPI 1.1 '99
 
 
iNteNse 
Nałogowiec


Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 26 Sty 2012
Posty: 835
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 04-11-2014, 21:03   
   Bolid: White lover


Nie do stacyjki czasami?
_________________
Youtube
White lover

All bad things must come to an end..
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 04-11-2014, 21:23   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


+12 jest czarno pomaranczowy, i idzie do przekaźnika pompy, byłbym wdzieczny gdyby ktoś mi sprawdził jak to idzie z tymi pomaranczowymi kablami

pomaranczowy rozgałezia się na 2 pomaranczowe z Ecu, i co dalej

gdzie podlacza się pomaranczowo czarny

bo ja juz sie pogubiłem. :sad:
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 05-11-2014, 18:50   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Panowie spięty do kompa profesjonalnym urządzeniem diagnostycznym spod szyldu fiata, błędy były. Aczkolwiek mój problem polega na tym, ze nawet na wyłaczonym motorze temperatura i obroty falują...
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
macher 
Moderator

Pomógł: 448 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2149
Skąd: wioska wilków wlkp
Wysłany: 06-11-2014, 14:31   
   Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100


1922 napisał/a:
Panowie, czy mógłby mi ktoś z Was sprawdzić dokąd zmierza pomarańczowy przewód z ecu który się rozgałęzia na dwa przewody... dokąd one idą, domyslam się że jeden do czerwonego przekaźnika, ale drugi ? PILNIE POMOCY :sad:

Seicento SPI 1.1 '99

Z bezpiecznika 7.5 A przy przekaźnikach wychodzi przewód który jako pomarańczowoczarny trafia do piny nr 7 w złączu w komorze silnika (takie na 20 pinów) z niego wychodzi jako pomarańczowy i rozdwaja się na pin 26 sterownika wtrysku oraz na zasilanie plusem po kluczyku cewki przekaźnika czerwonego przy sterowniku wtrysku.
Jest to inaczej zasilanie po kluczyku (+15) sterownika i przekaźnika.
Wynika z tego że masz chyba przerwę w pomarańczowym przewodzie od złącza 20pinowego (pin 7) do pinu 26 sterownika wtrysku
_________________
Hac не дoгoнят ...
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 06-11-2014, 21:40   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Dziś udało się wreszcie odpalić bo zrobiłem instalke od nowa na spokojnie. Reszta jutro.
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 07-11-2014, 20:10   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Wszystko podłączone, samochód jeździ normalnie, na niskich obrotach okej, jeździ okej, odpala równiez okej, lecz wtrysk dalej świeci.


Jutro podłacze go pod kompa, jesli dalej bedzie swiecił, to nie wiem..

macher, dzieki za pomoc.
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
1922 
Nałogowiec


Pomógł: 16 razy
Wiek: 30
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 526
Skąd: Racibórz
Wysłany: 08-11-2014, 18:55   
   Bolid: Seicento 1.1 Van


Więc poo dzisiejszej diagnozie :

wykryty błąd cisnienia w dolocie - skasowany
pedału gazu - nierealny, bo tam jest linka

koło fonicznie zresetowane centralka zresetowana

podwyższone oborty biegu jałowego, świecaca marchewa niemniej jednak samochód jeździ jak powinien.

po podłączeniu pod Fiat ecu cośtam wyszło, ze na wyłaczonym silniku obroty skacza w przedziale 60-100obr na min :lol: cisnienie w dolocie skacze, temperatura powietrza i wody również więc coś tu jest nie tak.


Ogólem samochód jeździ, ale nawet po zresetowaniu centralki wywala takie błędy.
_________________
Seicento VAN '99 Zapraszam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga - Mapa Forum